Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään ei ole oikeutta arvostella muita ja pahoittaa heidän mielensä

Vierailija
05.11.2017 |

Vain niillä, jotka sanovat kaikesta toisia loukkaamatta ois oikeus arvostella.

Kommentit (156)

Vierailija
121/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyssuhteen häiriö voi aiheuttaa huonoa vanhemmuutta, mutta ei se ole pahuutta.

ap

Vierailija
122/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulija on itse vastuussa omista tunteistaan. On ihan oma asiasi jo päätät loukkaantua kaikesta kritiikista. Mietipä sitä.

On olemassa asiallista kritiikkiä ja sitten sitä toista.

Niin. Mistä lapsi esimerkiksi erottaa asiallisen kritiikin? Ei mistään. Lapselle voit väittää mitä tahansa pskaa ja lapsi vain vaurioituu siitä, ei sen kummempaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu, kaikkien muiden kommentit täällä kuulostavat järkeviltä ja he vain sanovat totuuden sinun pahuudestasi. Sinä yksin riehut täällä harhoissasi ja jokainen kirjoituksesi paljastaa, että sinä itse et näe tai et halua nähdä pahuuttasi ja vastuutasi siitä.

Ja miten kantaisin vastuuni siitä, että olen kiintymyssuhteen vaurion takia jopa paha vanhempi? Voisitko....kertoa?

ap

Vierailija
124/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulija on itse vastuussa omista tunteistaan. On ihan oma asiasi jo päätät loukkaantua kaikesta kritiikista. Mietipä sitä.

On olemassa asiallista kritiikkiä ja sitten sitä toista.

Jos lapselle tulee kiintymyssuhteen häiriö siitä väärästä kritiikistä, niin mitäs sitten? Kuka korjaa? Kuka auttaa? Koska kun se on kiintymyssuhteen häiriö, niin auttajakin saattaa saada paskaa niskaansa ensin.... mmmmm. Miettikäääpä kaikki sitä.

ap

Vierailija
125/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa vastata tuohon vastuunkantamiskysymykseen pahuudesta jonka syynä on itselle aiheutettu kiintymyssuhteen häiriö!! Miten mä kannan MUN vastuun siitä!!!!?????!!!!!

Vierailija
126/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tosin osaa, mutta arvostella kyllä osaatte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
127/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun idiootit. Vauva-palstan paskiaiset, hyvä töräyttää kakka teille trööööt.

Vierailija
128/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen on itse vastuussa synneistään ja pahuudestaan, eikä lapsuus. Aikuinen vastaa itse itsestään ja itse on vastuullinen siitä, minkälainen vanhempi on. Sinun äitisi ei ole sinun lapsiesi äiti, vaan sinä. Aikuiseksi kasvua varten ihmisellä on omatunto ja vastuuntunto, mutta sinulta ne puuttuvat kokonaan. Onneksi Jumala näkee oikein sinun pahuutesi, etkä Jumalan edessä pelastu vain muita ja varsinkin äitiäsi syyttelemällä.

Vierailija
129/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menittepä hiljaisiksi taas kun pitäisi myöntää, että olitte harhoissa.

Vierailija
130/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen on itse vastuussa synneistään ja pahuudestaan, eikä lapsuus. Aikuinen vastaa itse itsestään ja itse on vastuullinen siitä, minkälainen vanhempi on. Sinun äitisi ei ole sinun lapsiesi äiti, vaan sinä. Aikuiseksi kasvua varten ihmisellä on omatunto ja vastuuntunto, mutta sinulta ne puuttuvat kokonaan. Onneksi Jumala näkee oikein sinun pahuutesi, etkä Jumalan edessä pelastu vain muita ja varsinkin äitiäsi syyttelemällä.

Syntien tunnistaminen ei auta minua, tajuatko???? Ei paranna niistä. Tajuatko et varmaan, vitun uskispelle. Syntien tunteminen ei poista niitä millään muotoa. Ne pitää oikeasti saada parannettua, saada väärintekijä syytteeseen, eikä sitä, joka on vaurioitunut ja siksi tekee "syntiä". Sun opeilla pahuus on vaan ihan ok, kunhan tietää, että syntiähän tää on. EI SE RIITÄ. Eikä itseään syntiseksi nimittämisestä ole MITÄÄN HYÖTYÄ, vaan muutoksesta on, ettei sitä "syntiä" enää tee. Ikinä.

ap

Vierailija
131/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskikset on just tällaisia, vastuuta tuntemattomia vitun pellejä, jotka antaa pahan rehottaa. Äitinikin päästäisivät synnistään, eivätkä vaadi tilille. Haistakaa paska, te ette tunne Jumalaa.

ap

Vierailija
132/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalalla on armoa, mutta sitä ei saa kieltämälä äitini vaikutukset minuun. Siis äitini ei saa. Ja mä saan Jumalan armosta kasvaa ja mun ei tartte tuntea itseäni syntiseksi, oska olen väärinkohtelun uhri, jokaei halua kärsiä siitä synnistä, jota sen seurauksena tekee. En siis varsinaisesti edes usko Jumalaan, mutta nämä käsitteet ovat täysin universaaleja. Armo yms.

ap

Vierailija
133/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hullun ja harhaisen neljävuotiaan tasolla rääkyvän idiootin kanssa on melko turhauttavaa keskustella yhtään mistään. Pissa- ja kakkakommentit eivät oikein uppoa, joten keskustele yksinäsi, niin kuin yleensäkin.

Vierailija
134/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ympäristö (uskikset???) ei koittaisi niin hirveästi antaa pahan vaan rehottaa, niin maailma ois parempinpaikka! Onko teille uskiksille siis armo sitä, että saatte tehdä syntiä? Vai? Ettekö osaa oppia ja kasvaa synneistä pois? Vai eikö tartte ees yrittää, koska uskotte pilvenreunalla hilluvaan ukkoon?

ap

Vierailija
135/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan hullun ja harhaisen neljävuotiaan tasolla rääkyvän idiootin kanssa on melko turhauttavaa keskustella yhtään mistään. Pissa- ja kakkakommentit eivät oikein uppoa, joten keskustele yksinäsi, niin kuin yleensäkin.

Niin kun sä huomaatkin vain ne koska kysymykset joita sulle esitettiin olivat liian vaikeita yksinkertaiselle uskispellelle.

Vierailija
136/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset on lampaita, jotka eivät uskalla laittaa pahuutta ojennukseen!!! Koska saattaisivat samalla menettää taivaspaikkansa! He vain vahtii täällä kulkiessaan omaa paikkaansa taivaassa, mikä on täyttä satua ja vapauttaa teitä vastuusta maailman pahuudesta johon voisitte vaikutta osaltanne maan päällä!

Vierailija
137/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kun sä huomaatkin vain ne koska kysymykset joita sulle esitettiin olivat liian vaikeita yksinkertaiselle uskispellelle.

Minulle ei ole esitetty yhtään ainutta kysymystä, enkä ole uskovainen. Huomaatko harhoissasi, että joku muukin saattaa olla palstalla? Et varmaan, leikit liian tiiviisti niitä ulosteleikkejäsi siellä.

Vierailija
138/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovainen ei todellakaan ole mikään Arkkienkeli Mikael, joka miekallaan puolustaen suojelee oikeutta! Siksi maailmassa on niin paljon kärsimystä. Vahditaan vaan, että "en vaan tee jotain vitun syntiä...."

Vierailija
139/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole esitetty yhtään ainutta kysymystä, enkä ole uskovainen. Huomaatko harhoissasi, että joku muukin saattaa olla palstalla? Et varmaan, leikit liian tiiviisti niitä ulosteleikkejäsi siellä.

Voit vstata kysymyksiin, vaikkei niitä ole esitetty sinulle, koska jos älyät, niin en kysynyt siltä ihmiseltä hänen elämästään, vaan yleisempää ajattelua. Ja anteeksi, että ajattelin, että saattaisit olla uskis. Hyvä, ettet ole. Tai siis on heissäkin joitain harvoja oikeamielisiä.

ap

Vierailija
140/156 |
05.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovainen ei todellakaan ole mikään Arkkienkeli Mikael, joka miekallaan puolustaen suojelee oikeutta! Siksi maailmassa on niin paljon kärsimystä. Vahditaan vaan, että "en vaan tee jotain vitun syntiä...."

Mutta käännetään kasvot pois, jos joku kertoo, että hänell tehtiin pahaa. Siinä on meillä vittu Jumalan "seuraajat".

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän