Jos saa pienen apurahan, niin voiko se olla este toisen pienen apurahan saannille?
Ohjeissa sanotaan, että jo saadut apurahat Otetasn huomioon. Myös sellainen, jonka suuruus on 500€?
Kommentit (16)
Se on vasn hyvä merkki että muutkin arvostavat
Siis onko kenellekään oikeaa tietoa? 😄
Et voi saada kahta työskentelyapurahaa päällekkäin. Ne myönnetään monesti kokoaikaiseen työskentelyyn. Mutta nuo pienet on asia erikseen
No sinulla on ilmoitusvelvollisuus, jos saat apurahan samaan tarkoitukseen muualta ja otetaan huomioon. Mut älä sitä stressaa. Odota ensin oletko yksi tuhansista, joka saa sen apurahan. Muutama prosentti saa.
Riippuu apurahasta, mutta yleisesti ottaen ei haittaa. Itse asiassa voi olla eduksi, jos on saanut muualtakin apurahan. Sen perusteella jokun toinen on jo arvioinut, että olet apurahan arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
No sinulla on ilmoitusvelvollisuus, jos saat apurahan samaan tarkoitukseen muualta ja otetaan huomioon. Mut älä sitä stressaa. Odota ensin oletko yksi tuhansista, joka saa sen apurahan. Muutama prosentti saa.
Noin 25 % keskimäärin saa apurahan. Mistä nämä yksi tuhannesta -höpinät tulevat?
Vierailija kirjoitti:
Jopa Wihurin säätiön apurahan saa n. 8% hakijoista, vaikka pidetään vaikeana rastina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 25 % keskimäärin saa apurahan. Mistä nämä yksi tuhannesta -höpinät tulevat?
Koska nykyään ainakin kaikissa, mihin itse olen osallistunut, hakijoita on ollut 4000 - yli 10 000, muutaman kerran hieman yli 1000 hakijaa ja kun hakijoita on yhteensä yli 10 000, ei todellakaan 25 prosenttia heistä saa apurahoja. Taikeltakin nykyään hakee reilusti yli 4000 / haku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa Wihurin säätiön apurahan saa n. 8% hakijoista, vaikka pidetään vaikeana rastina
En enää hae yhden säätiön apurahoja, koska ne myöntää mun alalle yleensä vain yhden apurahan per haku eli tasan yhdelle henkilölle. On melkoista ajanhukkaa kilpailla satojen ihmisten kanssa yhdestä apurahasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna Wihurilta haki apurahoja siinä samassa haussa noin 10 000 henkilöä. On siis melko vaikea rasti mun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime vuonna Wihurilta haki apurahoja siinä samassa haussa noin 10 000 henkilöä. On siis melko vaikea rasti mun mielestä.
Äläpä valehtele.
Säätiö vastaanotti keväällä reilut 5600 hakemusta ja apurahoja haettiin yli 135 miljoonan euron edestä. Hakemusmäärä nousi edellisvuodesta hieman yli neljänneksen, ja hakijoista noin 8 %:lle myönnettiin apurahaa.
Ei pitäisi vaikuttaa. Eihän siinä olisi mitään järkeä että pienen apurahan takia et saa isompaa. Silloinhan sinun ei kannattaisi ottaa pientä vastaan 😃
Ei kai