Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
361/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkö siistii kun porukat menee lauantaina meijän naapureille ja niitten kaksoset tulee meille siks aikaa. Me saadaan valvoo niin pitään kun halutaan ja sit vuokraa 3 videoo koko viikonlopuksi. Voidaan kattoo ne monta kertaa! Saatiin jo kaks puolentoistalitran Spritee ja sitte sipsipussi ja naksupussi. Meillä on uusi älyttömän iso telkkari, iskä sano et se on joku 26 tuuman täyskuva.

Vierailija
362/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan innokkaasti Göstan ja Leavingssien uutta tuotantoa. Tuleekohan niiltä jotain uutta tässä joulun alla?

Edelliset kasetit alkaa olemaan jo puhkisoitettuja.

Ei sinulla ole Cd-soitinta, jos noita saisi CD:nä. Paljon parempia kuin kasetit. Äänenlaatu on parempi eivätkä kulukaan niin nopeasti. Eikä myöskään tarvitse äheltää sen kanssa jos nauhat katkeaisi kaseteista. Itse sain hiljattain Cd-soittimen joten voin suositella. 

Ei mulla ainakaan ole varaa CD-levyjä ostaa. Nehän maksaa ainakin 129 markkaa, jotkut voi maksaa 149 markkaa. Semmonen soitin missä on kappaleen näyttö maksaa 2000 markkaa. Kasetit maksaa vaan 39 markkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti vuonna 1985 kirjoitti:

12-vuotias poikani puhuu koko ajan tietokoneista ja siitä, että jonain päivänä jokaisella ihmisellä on oma tietokone. Voiko se pitää paikkaansa? Poika sanoo, että tulevaisuus on tietokoneissa ja että kun hän on 30, niin hän työskentelee ammatikseen tietokoneiden parissa ja että hänellä on koti täynnä tietokoneita.

Sano pojallesi että lukee matikkaa ja englantia kovasti. Musta tuntuu että jotain isoa on tulossa. Kerran mä näin sellasen ihme unen missä joku mies selitti poolopaidassa ja farkuissa yleisön edessä jotain juttua, se hoki vaan et "amazing, amazing".

Vierailija
364/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moicca kaikki 0-99-vuotiaat!!

Täällä kirjeitänne odottelee 12-kesäinen heppa-koira-kissa-hamsteri-kani-marsuhöperö tyttö!!!! Mulla ei oo eläimiä kun äiti on allerginen!!!

Mulle saa kirjoittaa vaikka olis rillit!!!!

Harrastan lukemista ja voikkaa! Kirjotelkaa pian!!

T: Katja Katjanperä, Oksakatu 25, 65742 Miehikkälä.

Miks sä laitat 0-99 vuotiaille ilmon? Must on kiva jos on saman ikänen! Mun serkku on vuoden nuorempi ja se vaikuttaa ihan kakaralta. Pirkon isosisko Raija on vuotta vanhempi ja se on tosi vanha!! Mä en keksisi mitä aikuisen kans kirjottelis ?!! Tai must on vaan outoo jos joku aikunen juttelee, kun emmä tiiä. Meidän kissa yritti tassulla ottaa kaloja akvaariosta. Meillon platy- merkkisiä kaloja. Ne synnyttää eläviä poikasia ja syö ne jos niitä poikasia ei pelasta.

Vierailija
365/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oottelo kokeilleet siivelkeellisiä Libressejä? Paljon parempia kuin Vuokkoset, puolet ohuempia!

Mulle tuli postissa kondomi jostain terveysjutusta, hävettää!

Eikös ne ohuet siivekkeelliset tulleet vasta 90-luvulla, ysärin alkuvuosina?

Vierailija
366/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo uutistenlukija Pirkko Arstila on sitten tyylikäs!

Vierailija
367/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mun kaveri ostaa lp-levyjä ja sit nauhottaa mulle! Mä en tietäis mitää musiikkia jos se ei nauhottais niitä mulle.

Ostan Anttilasta tyhjiä c-kasetteja. Ne on 60 minuuttia. Yhelle puolelle tulee 30 minuuttia. Sitten kasetti pitää kääntää. 90- minuutin kasetille mahtuu 2 lp:tä.

Jos haluu kuulla jonkun tietyn biisin, pitää kelata reward tai forward.

Uusina kun levy ilmestyy, ne on vinyylilevy tai kasetti, samanhintasia. Mut joku 30 markkaa on tosi paljo. Meidän porukat ei lue tai kuuntele mitään, ne on vaan tehtaas. Eikä meillä oo edes levysoitinta, vaan mankka. Se maksoi jotain 600 markkaa. Mua ahistaa kun musiikki on kuitenkin ihmisen perusoikeus eikä pitäs olla rahasta kiinni kuka saa kuunnella. Välillä pitää nauhottaa vanhan äänityksen päälle.

Meillon kaverin kans isotveljet, joilta on saanu 70- luvun kasetteja. Ne kuuntelee automankasta. Autos on wunderbaum ja sellaset nopat.

Vierailija
368/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulee solarium! Tosi näppärää kun ei enää tarvitse mennä kaupungille solariumiin ja ostaa 10 kerran lippuja. Saa kunnon pohjarusketuksen ihan kotona ennen vuosittaista Kanarian-matkaa. Siellä syvennetään rusketusta, rannalla on tarkoitus olla mahdollisimman monta aurinkotuntia, kuten ennenkin.

No, nyt nukkumaan. Toivottavasti vesisängyssä on sopivasti vettä, just huollettiin.

Vierailija
369/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elton Johnilla ei ole tyttöystävää kun ei se kuulemma ole vielä löytänyt sitä oikeaa. Eikä myöskään Liberace tai Rock Hudson tai George Michael. Mä voisin olla tyttöystävä kelle tahansa niistä!!

Vierailija
370/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo uutistenlukija Pirkko Arstila on sitten tyylikäs!

Vähänkö sillä pyörii miehiä kuolaamassa ympärillä?

Vierailija
371/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ottaa skopista sijoituslainaa, kun niin mainostavat sitä telkkarissa. Osakkeiden tuotolla makselen lainan sitten kerralla pois ja jää itsellekin vielä hyvät hillot, näin mainoksessa luvattiin!

Vierailija
372/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just mintunvihreät housut, sellaset tosi leveät reidestä ja kapeat nilkasta. Niiden kanssa sopii hirveän hyvin persikanvärinen paitis! Mutta millaiset kengät hankkisin asuun? Vinkkejä?

Vierailija
373/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei lapsen jojot

Vierailija
374/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä tuo George Michael on niin ihana! Varsinkin tuo uusi joulu kappale, tuollaisen miehen jos joskus saisin itsekin!

Vierailija
375/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs bändi tuo  A-ha on? Näin tänään Hittimittarissa heidän Take on Me-videonsa ja tykästyin oitis. Huono juttu vaan, että raatilaiset ei pitäneet ja jäi viimeisten joukkoon. Biisissä vaan toimii kaikki. Laulajalla aivan loistava ääni ja pidin suuresti myös kosketinsoitinriffistä. Videokin tuntui olevan aikaansa edellä, monet tämän ajan musiikkivdeot ovat todella karuja tähän verrattuna ja olen ajatellut, että ainakin kymmenen vuotta menee ennenkuin näen näin hienon musavideon. Ne jotka ei tiedä niin video on puoliksi animoitu ja siinä sarjakuvasankari tempaisee kyseistä sarjakuvaa lukevan tytön mukaan sarjakuvamaailmaan. 

Taisi Dingon jälkeen löytyä joku ulkolainenkin bändi mitä alkaa fanittamaan kertaheitolla ja ovat ilmeisesti Norjasta joten ei kovin kaukaakaan. Milloinhan saataisiin Suomeen konsertoimaan? 

En halua pilata ketjun tunnelmaa, mutta jäikö Take on me oikeasti hittimittarissa hännille? Tämä todistaisi raadin hitti silmän puuttuvuuden

Vierailija
376/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Op pettää, niin kättä päälle!

Vierailija
377/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kulmilla avataan ensi viikolla uusi tavaratalo ja arvatkaas kuka juontaa avajaisissa? Kyllä, Jorma Pulkkinen. Vaikka onkin mukavan oloinen tyyppi niin on se vaan aikamoinen jokapaikanhöylä kun tuntuu olevan yhtä aikaa vähän joka paikassa. Kyllä minä kuitenkin häntä aion katsomaan mennä avajaisiin, jos saisi nimikirjoituksenkin. Laulaisikohan se samalla kertaa?

Vierailija
378/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin nolottaa asuu tääl maalla! Onnex mun veli muutti Koivukylään kun alotti opiskelut, vähäx siistii ois just asuu Hesassa. Mä kyl kuulin et Koivukylä on Hesan levottomimpii paikkoi, Jakomäen lisäx. Jengit tappelee sielä. Ois niin siistii asuu Hesassa.

Ostin just pyöräilyshortsit, nyt en tiedä laitanko ne paitulin kanssa vai pitkät trikoot missä on neonvärisii raitoi, ja ison farkkupaidan? Pitkien kaa kävis neulehame, siin on vaa mustavalkosii ruutui ni on hillitty. Mä en kestä kun mun permis on ihan lättänä. Mun sisko otti tukipermiksen ja mun veli pehmennyksen. Tosi hyvii molemmat, ei todella mitään Tukkataika-juttuu!

Vierailija
379/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs bändi tuo  A-ha on? Näin tänään Hittimittarissa heidän Take on Me-videonsa ja tykästyin oitis. Huono juttu vaan, että raatilaiset ei pitäneet ja jäi viimeisten joukkoon. Biisissä vaan toimii kaikki. Laulajalla aivan loistava ääni ja pidin suuresti myös kosketinsoitinriffistä. Videokin tuntui olevan aikaansa edellä, monet tämän ajan musiikkivdeot ovat todella karuja tähän verrattuna ja olen ajatellut, että ainakin kymmenen vuotta menee ennenkuin näen näin hienon musavideon. Ne jotka ei tiedä niin video on puoliksi animoitu ja siinä sarjakuvasankari tempaisee kyseistä sarjakuvaa lukevan tytön mukaan sarjakuvamaailmaan. 

Taisi Dingon jälkeen löytyä joku ulkolainenkin bändi mitä alkaa fanittamaan kertaheitolla ja ovat ilmeisesti Norjasta joten ei kovin kaukaakaan. Milloinhan saataisiin Suomeen konsertoimaan? 

En halua pilata ketjun tunnelmaa, mutta jäikö Take on me oikeasti hittimittarissa hännille? Tämä todistaisi raadin hitti silmän puuttuvuuden

Pitää paikkansa jos ei aivan viimeinen, mutta jäi häntäpäähän. Olihan toki hienoja biisejä muutenkin tarjolla, mutta tämä erottui minulle vahvasti joukosta. 

Vierailija
380/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän luokalla on yks poika joka näyttää ihan siltä Akin ja Turon Turolta. Se aina pöllii mun Hello Kitty-penaalin eikä anna sitä takas ja heittelee mua tunnillakin hajukuminpalasilla. Se on kauhee!!! Sen nimi on Marko eli Make. Kerran se antoi mulle lumipesut kun käveltiin koulusta kotiin.. silloin mä kamppasin sen mun Kånkenin repulla ja se kaatui melkein mun päälle! Ihan järkkyy!! Meidän siis jalat osui reidestä yhteen, hyiiiii! Meidän luokalla yhdet Elina ja Hanna väittää, että rakkaudesta se hevonenkin potkii, että "Make ja Anna pannaan pussauskoppiin " ... yäk.

Auts Töks Töks! Vähäx ärsyttää!

Terkkuja!

Anna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän