Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
341/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko lukenu Reginasta "Naisen unelmia"? Kröhömmmm..... Jos tiiätte mitä meinaan!!!!!!!!!!!!

Vierailija
342/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äiti haluaisi mitata mikroaaltouunin. Kuinka paljon se säteilee ? Minkälaisia mittareita olette käyttäneet? Mistä niitä saa ostettua?

Jos pysyttelee öbaut käsivarren päässä mikrosta sen ollessa käynnissä, sen pitäis olla turvallista.

Onko noin? Yks kaveri sano koulussa, että jos seisoo mikron edessä kun se on päällä, niin aivot tai maksa voi paistua, koska sieltä pääsee niitä säteitä luukun raosta! Paljo hyövää saada ruoka lämmitettyä jos aivotki kärtsää samalla!

Serkku kävi Hesasta ja se laulo:

Tiedän paikan kamalan, koulun hammashoitolan, siellä hampaat revitään, ikenet vain jätetään.

Aika ällöä! Onneks meidän koulussa vaan purskutellaan fluoriliuosta.

Ei aivot tai maksa voi paistua, koska siinä on iho edessä. Mut jos kattoo sitä mikroa kun se on päällä, niin silmät voi kärähtää ja sit tulee sokeeksi. Varsinkin jos on rillipää, koska ne rillit toimii polttolasina.

Me joudutaan hammashoitolas syömään punapilleri! Se vasta ällöä on! Hampaat on tulipunaiset vielä seuraavalla viikollakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko lukenu Reginasta "Naisen unelmia"? Kröhömmmm..... Jos tiiätte mitä meinaan!!!!!!!!!!!!

Mä en uskalla ostaa Reginaa kaupasta, mut kaveri antoi mulle sen vanhoja ja voi hitto soikoon... en meinannu kehdata lukee edes yksin omassa huoneessa! Yhdessä Reginassa oli koko sivun kuva miehestä joka oli nakuna, ei sillä NE näkyny.. tai siis melkein näkyi, mut ei ihan...

Tiedättexte muuten sen ORAS käsisuihku mainoksen!!? Hah hah haa!!!!! Kukahan se mies on!?

Vierailija
344/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 16v tyttö. Mulla on ohuet pitkät vaaleat hiukset. Kumpaa suosittelet pehmis vai permis? Kuis kauan aikaa permiksen teko kestää?

Meidän Aune-täti pitää kotikampaamoa meidän autotallissa. Kysyin siltä ja se vastas:

Jos on pitkät hiukset, niin permiksen teko kestää n. 3 tuntia. Jos hiukset on ohuet niin ehkä vähä vähemmän.

Pehmennyksessä kestää hieman vähemmän aikaa koska siinä käytetään isompia papiljotteja joita tarvitaan vähemmän.

Kannattaa ottaa ohuisiin hiuksiin permis, niin saat kunnolla potkua! Muodikas spiraalipermis on erityisen kliffan näköinen pitkissä, ohuissa hiuksissa.

Vierailija
345/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-vuotias poikani puhuu koko ajan tietokoneista ja siitä, että jonain päivänä jokaisella ihmisellä on oma tietokone. Voiko se pitää paikkaansa? Poika sanoo, että tulevaisuus on tietokoneissa ja että kun hän on 30, niin hän työskentelee ammatikseen tietokoneiden parissa ja että hänellä on koti täynnä tietokoneita.

Vierailija
346/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moicca kaikki 0-99-vuotiaat!!

Täällä kirjeitänne odottelee 12-kesäinen heppa-koira-kissa-hamsteri-kani-marsuhöperö tyttö!!!! Mulla ei oo eläimiä kun äiti on allerginen!!!

Mulle saa kirjoittaa vaikka olis rillit!!!!

Harrastan lukemista ja voikkaa! Kirjotelkaa pian!!

T: Katja Katjanperä, Oksakatu 25, 65742 Miehikkälä.

Vierailija
347/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas lapset, eikös teidän pitäisi olla ulkona leikkimässä? Tämä on aikuisten asioita varten tarkoitettu keskustelu, ei ole sopivia asioita lasten korville eikä silmille nämä.

Kirjoittakaa vaikka Hevoshulluun ta Suosikkiin mieluummin. Misty ja Eki vastaa kyllä.

Minulla on niin ristiriitainen olo, kävimme eilen ystävättären kanssa sinisillä enkeleillä PamPamissa ja meni vähän myöhään. Onneksi lapset olivat menneet itse nukkumaan kun tiesivät minun olevan kokouksessa.

Tapasin PamPamissa ihanan miehen, Pertin. Hän on osastopäällikkönä eräässä osuusliikkeessä, eli ei ihan tyhjäntoimittaja. No ostin tänään pukevasta mintunvihreän jakun kultanapein ja olkatoppauksin, että olen tyylikäs ensi viikonloppuna jos törmään Perttiin. Mutta millaista hametta ehdotatte? Mintunvihreät korkkarit jo löytyykin.

Vierailija
348/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti-Liisa kirjoitti:

Kuulkaas lapset, eikös teidän pitäisi olla ulkona leikkimässä? Tämä on aikuisten asioita varten tarkoitettu keskustelu, ei ole sopivia asioita lasten korville eikä silmille nämä.

Kirjoittakaa vaikka Hevoshulluun ta Suosikkiin mieluummin. Misty ja Eki vastaa kyllä.

Minulla on niin ristiriitainen olo, kävimme eilen ystävättären kanssa sinisillä enkeleillä PamPamissa ja meni vähän myöhään. Onneksi lapset olivat menneet itse nukkumaan kun tiesivät minun olevan kokouksessa.

Tapasin PamPamissa ihanan miehen, Pertin. Hän on osastopäällikkönä eräässä osuusliikkeessä, eli ei ihan tyhjäntoimittaja. No ostin tänään pukevasta mintunvihreän jakun kultanapein ja olkatoppauksin, että olen tyylikäs ensi viikonloppuna jos törmään Perttiin. Mutta millaista hametta ehdotatte? Mintunvihreät korkkarit jo löytyykin.

Aivankin näin! Teksti-TV:llä on myös Nuorten Palsta jonne te lapset voitte kirjoitella.

Muoti-Liisa, oletko ajatellut kokeilla hameen sijasta pitkiähousuja? Mintunvihreän kanssa sopisi hyvin valkoinen, ja ihonmyötäiset joustokankaiset housut ovat tulossa muotiin, näin sellaisia Lontoon-matkalla. Jospa onnistuisit löytämään jostakin semmoiset! Seppälässä on ainakin todella muodikas valikoima.

Vierailija
349/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään ihanat mustat satiinihousut, satiinikengät ja punamustaruudullisen paitapuseron. siinä on ihanat hihat, rypytetty olkapäistä ja hihat leveät ylhäältä ja kapenee alaspäin. Aivan ihana! Tää ei mene kyllä muodista koskaan.

Naapuri sai vauvan ja niillä on tosi upeat vaunut, en ole koskaan nähnyt sellaisia ennen. Siitä saa otettua irti kantokopan ja kun selkänojan nostaa ylös, niistä tulee rattaat sitten kun lapsi osaa istua. Onko kukaan muu nähnyt? Ihan tosi huippukeksintö.

Vierailija
350/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi vähän hävettää kun mä kirjotin kaverin Ystäväni-kirjaan kohtaan "minusta tulee" että Olli Lindholmin vaimo. Nyt mä oon kuunnellu kasetilta koko iltapäivän Dingoo ja mä haluun vaihtaa sen että musta tulee Neumannin vaimo! Tai ehkä Jussi Hakulisen vaik se on Yöstä, kun se on kuitenki niin sikasöpö!

*vinks* Mun Ystäväni-kirjaan kohtaan "minusta tulee" kirjoitettiin juuri tällaisia vaimojuttuja v. 1984-85. Olimme 10-11-vuotiaita :)

Vierailija
351/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, tekstitv 506 on nuorten palsta ja 507 kirjeenvaihtoilmoituxet.

Vierailija
352/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi mä kuulin koulussa et ens viikonloppuna olis nuorisotalolla disco mut enhän mä pääse sinne ku mutsi pakottaa mukaan mökille! Ei oo reiluu! Siellä mökillä on muutenki tylsää ja se matkaki kestää ikuisuuden. Mä inhoon istuu kuumassa autossa niillä kiemuraisilla mökkiteillä. Faija kerto et ku se oli työmatkalla Amerikassa niin siellä oli jossain autoissa joku ihmeen ilmastointi juttu et oli ihan sopivan viilee vaik ulkona olis aurinko paistanu. En mä kyllä ymmärrä miten tollanen toimii mut olis makeeta jos Suomessaki vois olla tollasia laitteita autoissa. Mä en ainakaan tiedä et kellään olis. Vaik toisaalta joutuis silti pitää ikkunaa auki autossa ku mutsi vetää koko ajan röökii.

Vierailija
353/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottelo kokeilleet siivelkeellisiä Libressejä? Paljon parempia kuin Vuokkoset, puolet ohuempia!

Mulle tuli postissa kondomi jostain terveysjutusta, hävettää!

Vierailija
354/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mä kuulin koulussa et ens viikonloppuna olis nuorisotalolla disco mut enhän mä pääse sinne ku mutsi pakottaa mukaan mökille! Ei oo reiluu! Siellä mökillä on muutenki tylsää ja se matkaki kestää ikuisuuden. Mä inhoon istuu kuumassa autossa niillä kiemuraisilla mökkiteillä. Faija kerto et ku se oli työmatkalla Amerikassa niin siellä oli jossain autoissa joku ihmeen ilmastointi juttu et oli ihan sopivan viilee vaik ulkona olis aurinko paistanu. En mä kyllä ymmärrä miten tollanen toimii mut olis makeeta jos Suomessaki vois olla tollasia laitteita autoissa. Mä en ainakaan tiedä et kellään olis. Vaik toisaalta joutuis silti pitää ikkunaa auki autossa ku mutsi vetää koko ajan röökii.

Yritä vielä puhuu sun mutsille jos sä voisit jäädä kotiin. Sinne discoon tulee ihan kaikki! Olitko viimeks? Oli ihan älyttömän hauskaa! Varmaan tulee taas Van Halenin "Jump". Se on siis niin HYVÄ! Sit varmaan ne laittaa taas sen valon joka vilkkuu silleen nopeesti et kaikki näyttää hidastetulta. Niin ja sit se savukone on kanssa tosi makee.

Vierailija
355/465 |
06.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muoti-Liisa kirjoitti:

Aivankin näin! Teksti-TV:llä on myös Nuorten Palsta jonne te lapset voitte kirjoitella.

Muoti-Liisa, oletko ajatellut kokeilla hameen sijasta pitkiähousuja? Mintunvihreän kanssa sopisi hyvin valkoinen, ja ihonmyötäiset joustokankaiset housut ovat tulossa muotiin, näin sellaisia Lontoon-matkalla. Jospa onnistuisit löytämään jostakin semmoiset! Seppälässä on ainakin todella muodikas valikoima.

Kuulostaapa kiinnostavalta muoti-ilmiöltä, eikö sellaiset ihonmyötäiset housut ole kuitenkin hieman muotoja paljastavat? Piipahdanpa Seppälään huomenna töistä tullessani, jos sieltä löytyisi.

Voisin tietysti harkita uuden jakkuni pariksi ihanaa luottovaatettani, vaaleansini-vaaleanpunakukallista housuhamettani, siinä on leveät lepattavat lahkeet, ulottuvat puoleen sääreen, sekä isot kultanapit vyötärönauhassa, josta lähtee kukkakankaiset henkselit. Sitten pitäisi tietysti valita paita, kävisikö sinusta sellainen vaaleanlila röyhelöpaita mintunvihreän jakun alle? Huivin laitan kaulaan tietysti, musta-kulta-punaisen silkkihuivini, tyyli ennen kaikkea. Ah, on tämä niin vaikeaa!

Vierailija
356/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto et mua nolottaa tää.. mut oon tosi ihastunut Suosikin Ekiin... kehtaanko kirjottaa ja kertoo? En pysty enää nukkuun enkä keskittyyn opiskeluun tän takia.

Haloo, Eki on varmaan tosi vanha, ainaski jotain 30. Sillon varmaan omii lapsii. 

Jos sä menisit Ekin kaa naimisiin, sust tulis ittees vanhempien lasten äitipuoli!!!

Vierailija
357/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti-Liisa kirjoitti:

Kai tänne saa kirjottaa muutki ku kalkkixet?!?

Vierailija
358/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin kundin joka harrastaa aerobiciä ja purjelautaulua. Voiko joku kertoa minkälaisia harrastuksia ne on, etten vaikuta ihan tyhmältä.

t. apua kaivataan

Toi kundi taitaa olla joku sellanen juppi. Onxillä pikkutakin hihat kääritty samalla lailla ku Don Johnsonilla Miami Vicessä?

Vierailija
359/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko totta et jos pukee pillifarkut päälle märkinä niin vilustuu? Mutsi väitti niin. Kuivina ne ei mahdu...

Joo. Ja saa seksitaudin!

Ei kai vaan AIDS:ia???!!!

Vierailija
360/465 |
07.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko laittaa tähän väliin että tää on aivan ihana ketju. Tunnen itseni nuoreksi! 

Nainen -85

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi