1980-luvun Aihe Vapaa
HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!
Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.
Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.
Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.
Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!
Kommentit (465)
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin Arkkuun tänään. Muita?
Kas kun otin uuden permiksen eilen!
Voisin lähteä seuraksi.
Kreppasin just hiukset ja laitoin hiusdonitsilla päälaelle. Kuuntelen Still loving youta ja mietin, että ehkä yhdelle Siniselle enkelille voisin Arkkuun lähteä.
Asun Krunikassa, Tavattaisiinko Pukevan edessä niin siitä voisi kävellä yhdessä? Ja ehkä matkalla poiketa Prunnissa? ;)
Meikku. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kun otin uuden permiksen eilen!Voisin lähteä seuraksi.
Kreppasin just hiukset ja laitoin hiusdonitsilla päälaelle. Kuuntelen Still loving youta ja mietin, että ehkä yhdelle Siniselle enkelille voisin Arkkuun lähteä.Asun Krunikassa, Tavattaisiinko Pukevan edessä niin siitä voisi kävellä yhdessä? Ja ehkä matkalla poiketa Prunnissa? ;)
Joo. Klo 19?
Näet mut uudessa muodikkaassa sinisessä ripsarissa!
Vierailija kirjoitti:
Aloitetaan tähän tukiketju atomipommia pelkääville. Taas tänään ajattelin, että entäs jos joku siivooja painaa sitä punaista nappia vahingossa, mikä on sekä Yhdysvaltain että Neuvostoliiton hallitsijoiden pöydällä, ja ohjussiilot vaan aukeavat ja maailman tuho tulee.
Kyllä Kekkonen olisi meidät tältäkin pelastanut.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn Ky:llä mielummin!