Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
401/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä helkkarin hienot hiukset tuolla Bogart Gon Ressulla. Haluaisin samanlaiset, mutta isäni väittää että miehellä pitää olla lyhyt ja siisti!

Vierailija
402/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli töissä pankissa kauhea kiire, kun on perjantai ja puolenkuun palkat maksussa. Joka kassalle oli pitkä jono, ja asiakkailla oli paksu pino laskuja maksettavaksi, aikaa vei myös shekkivihkojen leimaaminen ja pankkikirjojen merkkaaminen ajan tasalle mikrokortteja vaihdellen laitteeseen. Kuulemma tietokoneet asennetaan kohtapuolin meidänkin konttoriin, on paljon opittavaa edessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHALLE OLISI PAREMPAAKIN KÄYTTÖÄ KUIN AGENTTIPUHELIMIEN SUUNNITTELU

Oulussa on yliopisto, jossa on mittava Tekninen tiedekunta ja vaikka Kostamus-hanke onkin hiljattain saatu päätökseen, ei meidän ole mitään syytä epäillä etteikö menestyksellinen vienti Neuvostoliittoon jatkuisi vahvassa kasvussa vähintääkin seuraavan vuosisadan ajan. 

Näin ollen on vähintääkin arveluttavaa ja vastuutonta, että Oulussa tuhlataan aikaa ja rahaa kaikenlaisten sähköisten leikkikalujen - kuten juuri nyt näiden agentti- eli kenkäpuhelimien - aikaavievään suunnitteluun. Insinöörikunta saisi lopettaa James Bond-filmien ja muun jenkkiroskan ihannoimisen, joka näyttää jo vaikuttavan vahingollisesti koko teknologisen kehityksen vakaviin tulevaisuudenlinjauksiin.

Kansainvälisen tiedeyhteisön silmiin ei myöskään ole syytä antaa kuvaa, että tasokas valtionyliopisto suosii fantasiahankkeita ja suoranaista leluteollisuutta. Maamme yhteiskunnallisen, taloudellisen ja ennen kaikkea teknisen kehityksen pääpaino tulee mukauttaa tärkeimmän ja edistyksellisimmän kansainvälisen yhteistyö- ja kauppakumppanimme eli Neuvostoliiton vastaaviin linjauksiin. Suomen menestys ja taloudellinen kilpailukyky, puhumattakaan kulttuuri- ja sivistyskehityksestä, tulee olemaan menestyksekäs vain ja ainoastaan pidettäessä yllä luottamuksellisia, hyviä ja sydämellisiä naapuruusuhteita Neuvostoliittoon. Talous ja tekniikka ovat näihin liitännäisiä. Johan sitä edellyttää YYA-sopimus ja suomalainen talonpoikaisjärkikin.

Suomelle on YYA-sopimuksen myötä annettu aito vapaus toimia hedelmällisessä yhteistyössä maailmanhistorian kehittyneimmän Rauhanvaltion ja kiistatta humanistisimman yhteiskuntajärjestelmän kanssa. Järki hoi! Älä jätä! Suomen tulevaisuus on raskaassa teollisuudessa ja alati syvenevissä suhteissa Neuvostoliittoon. Meillä on vielä toivoa siitä, että oma yhteiskuntammekin saavuttaa saman kehitystason kuin siellä on.

"Yksi avojalakanen monien puolesta" 1987

Vierailija
404/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Michael Jacksonin Beat it -videon tänä vuonna jo toisen kerran telkkarissa!  En voi uskoa että kävi niin hyvä tsägä! Kunpa vielä joskus näkisi edes jonkun sen videon. Michael on niiin ihana!!

Vierailija
405/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan perheellä on mirkoaaltouunu. Tiina sanoi, että me voitais joku päivä koulun jälkeen mennä katsomaan sitä.

Vierailija
406/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen isossa tilitoimistossa ja ollaan kyllä nyt vihaisia. Kuulemma meille jokaiselle tulee omat tietokoneet omalle pöydälle. Vastustamme jyrkästi. Me emme kyllä ala mitään tallentajien töitä itse tekemään. Kohta varmaan lähetinkin työt joutuu tekemään niin että pitää itse hakea posti jostain. Ei vetele.

Vierailija
407/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli merkonomi julkishallinnon linjalta. Kumpaan menisin töihin, kaupungille vai valtiolle?

Vierailija
408/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan leiponut pullaa mikroaaltouunissa? Kätevä laite, lasagnesta tuli melkein kuin uunissa paistettua, kypsentäminen kesti vain 15 minuuttia. Kyllä pelastaa meidän perheen arjen! Ihan teevedetkin kuumennetaan sillä, on se niin nopsa laite.

Vierailija
409/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakiskohan lähigrilliltä sitä sun tätä perjantai-illaksi.. Siellä on myös hyvä irtokarkkivalikoima; ainakin mansikkajauhiksia ostan ja Jenga-mehujään jälkkäriks.

Vierailija
410/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on sauna kuudelta, aion ostaa Pinacola-limpparia ja kattoo perheen kanssa Speden spelit saunan jälkeen.

Vierailija
411/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että vihdoinkin saataisiin väritelevisio Jouluksi. Se on kyllä huisin kallis, varmaan monta tuhatta markkaa.

Vierailija
412/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottelo kokeilleet siivelkeellisiä Libressejä? Paljon parempia kuin Vuokkoset, puolet ohuempia!

Mulle tuli postissa kondomi jostain terveysjutusta, hävettää!

Eikös ne ohuet siivekkeelliset tulleet vasta 90-luvulla, ysärin alkuvuosina?

Ohuet Libresset tuli 80-luvulla, siivekkeet vasta 90-luvulla. 80-luvulla käytettiin öisin Nainen-siteitä. Paksuja ja pitkiä kuin vauvojen vaipat. Kaksi peräkkäin, niin ei mennyt lakanoille.

Vierailija
413/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että vihdoinkin saataisiin väritelevisio Jouluksi. Se on kyllä huisin kallis, varmaan monta tuhatta markkaa.

Meidän köyhä perhe hankki väritelevision jo 70-luvun alussa.

Vierailija
414/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Meidän kaupungin kirjakauppiaalta oli Kalle Päätalon uusin päässyt loppumaan. Lisää tulee joskus parin viikon päästä. Mitä nyt isälle isänpäivälahjaksi?

Vierailija
415/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi video miten seksikäs ääni tällä Chris Realla on! On the Beach -albumin kuuntelin varmana sata kertaa jo, kelasin parhaat biisit uudelleen. Ah! Onx muita faneja?

Vierailija
416/465 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtiskö joku mun kanssa pelaamaan kössiä?

Vierailija
417/465 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin talvea varten uuden tupsupipon, mintunvihreää, pinkkiä ja neonkeltaista. Tupsu on jättimäinen! Aion käydä laskettelemassa se päässä, kotikuntaan ja naapurikuntaan avattiin just laskettelukeskukset.

Mulla on Torstain laskettelutakki ja housut.

Vierailija
418/465 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrattiin viikonlopuksi videot ärrältä ja kolme leffaa: Likainen Harry, Halloween ja Dirty Dancing. Siellä oli tarjous, vain 30 markkaa koko paketti. Nyt äiti tekee köyhiä ritareita ja kohta ruvetaan katselemaan Dirty Dancingia. Illalla sitten saunaan pesemään viikon liat pois. Halloweeni meinattiin katsoa saunan jälkeen, mutta toivottavasti se ei ole liian pelottava. Huomenna vielä ehtii aamulla katsoa Likaisen Harryn uudestaan ennenkuin videot pitää palauttaa kitskalle.  

Vierailija
419/465 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko lähti käymään Leningradissa ja haki äidfiltä säilyneet 70-luvun lurexneuleet hotelliin siivoojia varten. Kiva, kun vaatekaapista vapautui hylly.  Myrkynvihreitä ja sähkönsinisiä nailonsukkahousuja oli ostanut säästöaitasta kymmenen paria samaan tarkoitukseen.  Siivoojaraukat ilahtuvat noista varmasti, siellä ei ole ollenkaan sukkahousuja. Saattaa sillä olla kauhea kankkunen kun palaa vodkaturistireissultaan. Olen minäkin kerran käynyt, mutta pelotti kovasti, kun siellä vakoillaan hotellihuoneita piilotetuilla kameroilla ja pitää olla niin varovainen mitä sanoo, ettei vain miliisi tule ja vie kuulusteluun neuvostovastaisuudesta. 

Vierailija
420/465 |
11.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annikki soitti ja kertoi, että televisiossa oli kakkosella näkynyt paljaat tissit eilen illalla klo 19.25 ainakin kolmen sekunnin ajan. Lähetän valituskirjeen tuosta Ylen ohjelmaneuvostoon. Tauno oli kuulemma ollut aivan mahdoton tuon ohjelman nähtyään. Onneksi meidän Usko oli vasta tulossa kalalta siihen aikaan, säilyi kotirauha. Olisin minäkin ehkä pahastunut, jos Usko olisi nähnyt ne, tai ainakin ollut surullinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän