Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1980-luvun Aihe Vapaa

Vierailija
29.10.2017 |

HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!

Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.

Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.

Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.

Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!

Kommentit (465)

Vierailija
381/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua niin nolottaa asuu tääl maalla! Onnex mun veli muutti Koivukylään kun alotti opiskelut, vähäx siistii ois just asuu Hesassa. Mä kyl kuulin et Koivukylä on Hesan levottomimpii paikkoi, Jakomäen lisäx. Jengit tappelee sielä. Ois niin siistii asuu Hesassa.

Ostin just pyöräilyshortsit, nyt en tiedä laitanko ne paitulin kanssa vai pitkät trikoot missä on neonvärisii raitoi, ja ison farkkupaidan? Pitkien kaa kävis neulehame, siin on vaa mustavalkosii ruutui ni on hillitty. Mä en kestä kun mun permis on ihan lättänä. Mun sisko otti tukipermiksen ja mun veli pehmennyksen. Tosi hyvii molemmat, ei todella mitään Tukkataika-juttuu!

Mäki haluisin Hesaan, just tonne Koivukylään tai Martinlaaksoon. Tiiätkö sen? Se on uus asuinalue Hesassa. Sit vois vaan ajella raitsikalla tai metrolla kaiket päivät kotoota leffaan ja carrolssiin. Nyt kärsin täällä landella ja häpeän vanhempiani. Ne pukeutuukin niin nolosti!

Pyöräilyshortsit sopii mun mielestä hyvin farkkupaidan kanssa, siihen voi laittaa vielä vyölaukun päälle niin on hyvännäköinen.

Tässä on mun kuva. Laittakaa tekin kuvia tulemaan!

http://justsomething.co/wp-content/uploads/2014/03/worst-child-haircuts…

Vierailija
382/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelleni tosi tyylikkään silkkipusakan vaatehuoneelta. Maksoi vain 99 markkaa! Päädyin lopulta vihreään, vaikka se viininpunainen olisi myös ollut kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin miehelleni tosi tyylikkään silkkipusakan vaatehuoneelta. Maksoi vain 99 markkaa! Päädyin lopulta vihreään, vaikka se viininpunainen olisi myös ollut kiva.

Eikö siellä ollut niitä tyylikkäitä vaaleanvioletti-pinkki-hopea-kirjavia?

Vierailija
384/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä ollut niitä tyylikkäitä vaaleanvioletti-pinkki-hopea-kirjavia?

Yksivärinen sopii paljon paremmin salihousujen kanssa.

Vierailija
385/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah löysin citysokokselta vesisänkyyni upeat silkkilakanat, visakortilla maksoin tottakai.

Vierailija
386/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ragazzilla on myynnissä niitä hopean- ja kullanvärisiä ihonmyötäisiä housuja, niihin sopivia lyhyitä jakkuja sekä minihameita! Ottaisinko hopean- vai kullanväriset?

Hopeanvärisessä hameessa on vaaleanpunaista pitsiä, ja kullanvärisessä on mustaa. Jakuissa on hameen pitsin väriin sointuvia pilkkuja. Hameen voi pukea housujen päälle.

Todella MAKEAN näköisiä. Nyt vaan KÄÄKKISTÄ kun en osaa päättää kumpi väri! Neuvokaa avutonta!

Vierailija
387/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miami Vice tuli myöhään yöllä (22-23). Sitten nukkumaan. Konnankoukkuja kahdelle tais tulla keskiviikkoiltaisin.

Vierailija
388/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempaa, Ruska vai Minttusuklaa?

Vierailija
389/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on parempaa, Ruska vai Minttusuklaa?

Libis on hyvä viini. Likööreistä en välitä.

Vierailija
390/465 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika miettiä joululahjoja. Mitä aiotte hankkia? Mitä toivotte?

Lapsille ostan kirjat ja suklaalevyt, kuten aina. Tytölle Merri Vikin Lotta-sarjaa ja pojalle ajattelin "Susikoira Roi kesäduunissa". Mitä kirjoja teidän lapsenne lukevat?

Miehelle ostan varmaankin kravatin ja viskiä.

Vierailija
391/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 5-vuotias tyttö maaseudulta. Meillä on äitillä ja isällä semmoinen Toyotan farkku-malli. Autoradiossa soi äsken Gipsy kingsien Bamboleo. Iskällä on autossa Jaakko-Tepon kasetti ja siitä se laulaa sitä Mikko sika Mallorcalla biisiä kun se on niin hyvä. Me ollaan menossa koko perhe perunannostoon.

Vierailija
392/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kenelläkään mitään vinkkejä miten saisi parhaiten kiinnitettyä olkatoppaukset? Ja moihin kohtaan, ettei niska häviä?

Ompele vaan hihaan kiinni siitä toppaukset keskikohdasta. Ja sillee et ne alkaa just siitä oman olkapään kohdalta ja törröttää ihan kunnolla sivuille.

Miksi se pitää ommella? Sujauta se olkatoppaus vaan rintsikanolkaimen alle. Näin voit sitten käyttää samoja toppauksia monien eri paitojen kanssa.

Vierailija
393/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Lambada on kyllä tosi hyvä biisi. Dii-di dii-dii dii dii-dii dii-dii dii dii dii dii dii. Haluan neonpinkin lambada-hameen!

Vierailija
394/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakympissä Herra A:lla oli kiva takatukka tänään kuin myös tennissukat. Tuli vähän Bogartin Ressu mieleen tyylistä. 

Vierailija
395/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dallas ja Dynastia ovat todella hyviä sarjoja. Olen ihan koukussa. Mutta miksi ei ole mitään tuon tyylistä suomalaista sarjaa ? Se sarja voisi kertoa, vaikka jonkun suomalaisen kerrostalon rapun asukkaista. Varmasti siitäkin saisi aikaisiksi kaikenlaista Dallas ja Dynastia- meininkiä.

Vierailija
396/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dallas ja Dynastia ovat todella hyviä sarjoja. Olen ihan koukussa. Mutta miksi ei ole mitään tuon tyylistä suomalaista sarjaa ? Se sarja voisi kertoa, vaikka jonkun suomalaisen kerrostalon rapun asukkaista. Varmasti siitäkin saisi aikaisiksi kaikenlaista Dallas ja Dynastia- meininkiä.

Etkö ole Vihreän kullan maata seurannut? Sehän on suomalainen versio Dallasista. 

Vierailija
397/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on nyt tällainen pankkikortti, millä saa nostettua rahaa automaatista, kun pankki on kiinni. Helsingissä näitä on ollut, mutta ei täällä pikkukaupungissa ole ennen ollut. Antoivat sellaisen vihon, mihin saa itse merkitä tulot ja menot. Pian kuulemma sitten alkavat lähettää postissa jonkin listan, missä ne omat menot näkyy, eikä pankkikirjaan enää merkitä. Onnistuukohan tämä? Voikohan rahat loppua tililtä. Poikakaverilla kävi kyllä hassusti kun tuli käymään. Sillä on tilillä SYP:ssä, eikä meillä täällä ole kuin Osuuspankki ja Säästöpankki. Postipankkikin on, mutta vain Osuuspankilla ja Säästöpankilla on automaatit. Joko te mut olette siirtyneet nykyaikaan tässä asiassa?

Mutta ei kuulemma pankkikirjoista kokonaan koskaan luovuta, vaan tämä uusi systeemi on että saa seurata omia menojaan. Veljen pojalle äiti avasi yksivuotislahjaksi tilin ja sai ihan vanhanaikaisen pankkikirjan. Me kaikki voidaan sitten laittaa sinne vähän rahalahjoja, minäkin kun olen kummi.

Kuulin sellaistakin, että pian tulee joku laite, että saa käydä itse maksamassa laskuja pankin eteisessä.

Vierailija
398/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lemmikkieläimiä? Meillon kissa. Se on hassu kun se pomppii, se tietää että saa meidät nauramaan. Tanssittiin diskoa, Baccaraa ja la la luussi.

Se kissa yritti kiinni kun oli se pontso. Niin sitä tupsua. Pontsot on käteviä.

Vierailija
399/465 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi lähteä kimppakyydillä Neuvostoliittoon? Käytäisiin Viipurissa ja Leningradissa...

Vierailija
400/465 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin Leningradissa junalla, mun sukulainen on siellä töissä. Olin ostanut uudet Levisin farkut ja huippumakeen lentäjätyylisen rotsin, jotka päällä matkustin, ja ne oli tarkoitettu myytäväksi Leningradissa. Sain hurjasti ruplia myydessäni ne ja vietimme makeaa elämää muutamassa vähän paremmassa raflassa, ulkomaalaisena jonojen ohi. Vaaleanpunainen samppanja virtasi gruusialaisessa raflassa ja nautittiin herkullista lammassashlikkia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan