1980-luvun Aihe Vapaa
HOX kaikki likat ja pojat! Ois kiva vaihtaa ajatuksia!
Tykkäättekö Dingosta? Mä tykkään. Ootteko käyny Dekadenzissa? Mä oon, kun asutaan Hesan lähellä, mut en saanu sieltä mitään. Oisin halunnu spittarit ja sellaset kiiltävät pillihousut.
Onnex en oo enää peruskoulussa. Niillä alkoi pipopakko. Mä jouduin käyttään sellasta kauheeta osuuspankin pipoa sillon vaik kaikil muil oli Bula.
Meille tuli tänään Maxi-Marketin mainos ja siinä oli jotain lasagnepaketteja. Ootteko maistanu lasagnea, oiskohan se hyvää? Karvinen ainaki tykkää siitä.
Vastailkaa! Rillipäät ja punkkarit myös!
Kommentit (465)
Mun mielestä parhaat telkkariohjelmat on Cosby Show ja tyttökullat. Meillä katotaan myös Levyraati ja Napakymppi aina.
Neuvostoliitto on nyt ollut olemassa reilut 60 vuotta. Mä tykkään niiden kansallislaulusta, mutta muuten en oikeen pidä koko maasta.
Matti Nykänen on kyllä ihan mieletön! Siitä tulee varmaan vielä huippuvalmantaja sitten kun ei itse enää hyppää kisoissa. Olis kiva kuulla sen elintavoista. Mitä tollanen huippu-urheilija syö ja kuinka usein treenaa salilla jne. Matti on niin hyvä esikuva kaikille nuorille!
Vierailija kirjoitti:
Matti Nykänen on kyllä ihan mieletön! Siitä tulee varmaan vielä huippuvalmantaja sitten kun ei itse enää hyppää kisoissa. Olis kiva kuulla sen elintavoista. Mitä tollanen huippu-urheilija syö ja kuinka usein treenaa salilla jne. Matti on niin hyvä esikuva kaikille nuorille!
Tää oli tosi hyvä 😄
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parhaat telkkariohjelmat on Cosby Show ja tyttökullat. Meillä katotaan myös Levyraati ja Napakymppi aina.
Jees pox pallinaama! Ne on myös meitsin lempparit! Sledgehammer on kans hyvä! Katson aina myös Vesku Shown!
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee ihan varmaan hyvä isä ja aviomies.
Joka vastaa tähän kyselyyn pääsee Taivasten valtakuntaan Herran luokse ja muut joutuvat Helvetin tuleen ja ikuiseen kadotukseen.
[1. Oss. 4:20]
https://goo.gl/forms/a3RZ8BfGvixV37S43
Käkkäräpää, käkkäräpää, naisia metsästääääääää, tä-DÄÄ!
Koht alkaa Ritari Ässä! Jee! Saadaan vaniliajäätelöä ja mansikkahilloa! Herkkupäivä!
Mä ostin tänään uuden violetin hiusdonitsin! Se on älyttömän iso ja samettinen.
Yäk! Taas " se" aika kuusta ( ei saa sanoa ääneen!) onnex noi nykyiset siteet on niin pienii. Ainoostaan sellasia A5 kokoisia ja vain n 5 cm paksuja. Mut ihan kauheaa, mä itkin koko illan, Dingo hajoaa! Taian hirttää itseni. Vaikka niihin rannelenksuihin
Äiti haluaisi mitata mikroaaltouunin. Kuinka paljon se säteilee ? Minkälaisia mittareita olette käyttäneet? Mistä niitä saa ostettua?
Oon 16v tyttö. Mulla on ohuet pitkät vaaleat hiukset. Kumpaa suosittelet pehmis vai permis? Kuis kauan aikaa permiksen teko kestää?
Iskä kävi ulkomailla. Se toi sellaisen puhelimen, jossa voi nappia painamalla soittaa uudestaan samaan numeroon! Arvatkaas mitä. Veli-poika soitti yhdelle tytsälle. Ei suostunut sanoo kelle. Meni käymään vessassa. Painoin nappia ja se oli soittanut Pialle!! Pian äiti vastas. Vähänkö veli suuttui!!!
Odotan innokkaasti Göstan ja Leavingssien uutta tuotantoa. Tuleekohan niiltä jotain uutta tässä joulun alla?
Edelliset kasetit alkaa olemaan jo puhkisoitettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut, että joskus tulisi se päivä, että pidän käsissäni suomalaista tietokonepeliä ja vielä ihan elokuvaan perustuvaa. Sain nimittäin Juuri synttärilahjaksi Uuno Turhapuro muuttaa maalle-pelin Commodorelle. Kokeiltu on jo eikä ole ihan helpoin peli.
Oi vitsit. Toi on varmaan eka ja vika suomalainen tietokonepeli...
Voit tulla kokeilemaan sitä meille jos haluat. Soita vaan ensin ja jos en ole kotona niin olen varmaan rakentamassa majaa lähimetsässä. Voit sanoa sitten äidille tai isälle, että soitan sinulle takaisin.
Okei kiitti! Mä ehkä soitan sulle. Muistan teidän numeron ulkoo. Jos et oo kotona mä tuun sit ettii sut sieltä teidän lähimetsästä. Mä oon muutenki koulun jälkeen iltaan asti ulkona seikkailemassa, keräämässä kiviä ja vaklaamassa ohiajavia autoja ja naapureita. Ehkä törmätään sit jossain.
Vierailija kirjoitti:
Äiti haluaisi mitata mikroaaltouunin. Kuinka paljon se säteilee ? Minkälaisia mittareita olette käyttäneet? Mistä niitä saa ostettua?
Jos pysyttelee öbaut käsivarren päässä mikrosta sen ollessa käynnissä, sen pitäis olla turvallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pysyttelee öbaut käsivarren päässä mikrosta sen ollessa käynnissä, sen pitäis olla turvallista.
Onko noin? Yks kaveri sano koulussa, että jos seisoo mikron edessä kun se on päällä, niin aivot tai maksa voi paistua, koska sieltä pääsee niitä säteitä luukun raosta! Paljo hyövää saada ruoka lämmitettyä jos aivotki kärtsää samalla!
Serkku kävi Hesasta ja se laulo:
Tiedän paikan kamalan, koulun hammashoitolan, siellä hampaat revitään, ikenet vain jätetään.
Aika ällöä! Onneks meidän koulussa vaan purskutellaan fluoriliuosta.
Vierailija kirjoitti:
Odotan innokkaasti Göstan ja Leavingssien uutta tuotantoa. Tuleekohan niiltä jotain uutta tässä joulun alla?
Edelliset kasetit alkaa olemaan jo puhkisoitettuja.
Ei sinulla ole Cd-soitinta, jos noita saisi CD:nä. Paljon parempia kuin kasetit. Äänenlaatu on parempi eivätkä kulukaan niin nopeasti. Eikä myöskään tarvitse äheltää sen kanssa jos nauhat katkeaisi kaseteista. Itse sain hiljattain Cd-soittimen joten voin suositella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi ikinä uskonut, että joskus tulisi se päivä, että pidän käsissäni suomalaista tietokonepeliä ja vielä ihan elokuvaan perustuvaa. Sain nimittäin Juuri synttärilahjaksi Uuno Turhapuro muuttaa maalle-pelin Commodorelle. Kokeiltu on jo eikä ole ihan helpoin peli.
Oi vitsit. Toi on varmaan eka ja vika suomalainen tietokonepeli...
Voit tulla kokeilemaan sitä meille jos haluat. Soita vaan ensin ja jos en ole kotona niin olen varmaan rakentamassa majaa lähimetsässä. Voit sanoa sitten äidille tai isälle, että soitan sinulle takaisin.
Okei kiitti! Mä ehkä soitan sulle. Muistan teidän numeron ulkoo. Jos et oo kotona mä tuun sit ettii sut sieltä teidän lähimetsästä. Mä oon muutenki koulun jälkeen iltaan asti ulkona seikkailemassa, keräämässä kiviä ja vaklaamassa ohiajavia autoja ja naapureita. Ehkä törmätään sit jossain.
Tervetuloa pelaamaan, niin ja kuulin, että näistä Tikkurilan mestari ja poika-maalimainoksista on tullut peli ja senkin haluaisin kun niistä mainoksistakin tykkään kovasti. Kylläpäs nyt on tullut paljon suomalaisiakin pelejä ja vielä tutuista televisiohahmoista. Tuo mainitsemani peli tietääkseni pitää tilata Tikkurilan firman kautta, mutta eiköhän sekin onnistu kun juttelen isän kanssa. Niin ja isästä vielä. Hän osti juuri sellaisen Mobiran Cityman-matkapuhelimen hiljattain. On muuten todella hieno ja hänet saa nyt kiinni muualtakin kuin kotoa. Saa sitäkin tulla ihastelemaan.
Rinnakkaisluokan joku Pate oli kolaroinu sen mopon, niin sen isä pisti sen ajaan kouluun jollain "mopoautolla". Siis vähäks noloo.
Nehän on vaan vammasille.