Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka ihannoivat isoja rintoja..

Vierailija
26.10.2017 |

Oon koko elämäni kärsinyt niiden takia. Kuppikoko on E. Mielestäni keskikokoiset rinnat ovat ehdottomasti parhaat. Pienetkin rinnat ottaisin mieluummin , jos pitäisi päättää.. Kertokaa ihmeessä , miksi haluaisitte isot rinnat? Itselläni on ollut selkävaivoja, vaatteet eivät istu, oon kuullut, että oon tyrkky ja kadulla ihmiset tuijottaa..en tajua..olkaa ihmiset iloisia, jos omistatte pienet tai keskikokoiset! Näistä isoista ei ole ollut mulle kun haittaa vaan.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en kans ymmärrä ihmisiä jotka tykkää isoista silmistä. Haittaa on kun näkee liikaa ja menee roskia silmiin. Olkaa onnellisia tihrusilmistänne!

Vierailija
2/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä en kans ymmärrä ihmisiä jotka tykkää isoista silmistä. Haittaa on kun näkee liikaa ja menee roskia silmiin. Olkaa onnellisia tihrusilmistänne!

Menikö tunteisiin noin kovaa? Harmittaako?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot ja oma suhtautuminen on aika neutraali. Ei ole ollut kipuja kun on oikean kokoiset ja laadukkaat liivit. En ole kokenut ahdistelua tai arvostelua.

Vierailija
4/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en ymmärrä ihmisiä jotka EIVÄT pidä isoista. Itselläni aa-kuppi ja haluaisin vähintään G-kupin. Olen lihonut kahdessa vuodessa 45-kiloisesta 65-kiloon mutta tissit ovat ja pysyvät aa-kupissa. Vittu miten väärin. Olispa tissit. N28

Vierailija
5/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tartte siitä ittees ottaa, vaikka jollekin isot rinnat ovat vaivoina. En kyllä itsekään näistä kovin pidä. Menisin leikkaukseen heti, jos voisin.

Vierailija
6/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on isot ja oma suhtautuminen on aika neutraali. Ei ole ollut kipuja kun on oikean kokoiset ja laadukkaat liivit. En ole kokenut ahdistelua tai arvostelua.

Keskikokoiset on parhaat.

Vierailija
7/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts, mulla on sekä isot silmät että rinnat.

Vierailija
8/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen suht pienistä rinnoista. En todellakaan haluaisi isoja. Ihan sama mulle jos miehet tykkää enemmän. Kummasti ne on palvonut näitä kuitenkin.

Vierailija
9/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiitollinen suht pienistä rinnoista. En todellakaan haluaisi isoja. Ihan sama mulle jos miehet tykkää enemmän. Kummasti ne on palvonut näitä kuitenkin.

HAH. Niinhän sinä luulet.

Vierailija
10/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näitä nykyajan hömpötyksiä, muoti vaihtuu taas ajallaan. 2000-luvun alussa isot tissit olivat vielä halutummat, nyt trendit ovat menossa pienempien rintojen suuntaan. Kohautan näille olkiani, kaikilla omanlaiset, kaikista on mahdollista ottaa ilo irti ja kaikille löytyy myös ottaja.

Vierailija
11/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on D-E-kuppi. Olen tyytyväinen. Erityisesti olen iloinen että mulla on rinnat, kun tunnen 3 aika nuorta rintasyöpään sairastunutta, joilla on enää vain toinen.

Lisäksi pelko että sairaus uusii ja leviää.

Vierailija
12/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin pienet tissit milloin vain. Urheilu olis helpompaa, vaatteet istuu paremmin ja muutenkin nätimmät, eikä anna tyrkkyä vaikutelmaa.

Itsellä isot tissit ja vaikka olen normaalipainoinen, niin nämä ryntäät saa mut vaatteet päällä näyttämään ihan ryhävalaalta.

Vierailija
13/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pieniä rintoja! En haluaisi, että naisellani olisi isot rinnat.

M35

Vierailija
14/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kuppikoko on nimenomaan keskikoko, ei iso. Tai jos oikeasti isorintaisella on kokona E-kuppi, on ne liivit melkein satavarmasti väärän kokoiset.

Vierailija
15/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-kuppikoko on nimenomaan keskikoko, ei iso. Tai jos oikeasti isorintaisella on kokona E-kuppi, on ne liivit melkein satavarmasti väärän kokoiset.

Äläs nyt kun mulla oli työkaveri joka piti omia C-kupin rintojaan isoina. Miehen kanssa hiukan naurettiin.

Vierailija
16/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama mulle. Mullakin on isot eikä oo koskaan haitanneet. Seurusustelukumppani tykkää ja on jatkuvasti niissä kiinni. Sitten joskus saa kuulla tökeröitä kommentteja puolitutuiltakin naisilta, että eivät kyllä missään nimessä haluaisi isoja rintoja kun ovat niin hankalat liikkuessa... mua lähinnä naurattaa. Ihmisen oma ongelma on, jos tuollaista pitää kommentoida. En mäkään brunettina toitota blondeille, että en missään nimessä haluaisi olla blondi, vaikka jotkut miehet blondeista tykkää... tottahan se on, mutta mitäpä sen kertominen mulle antaisi. :) 

Vierailija
17/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HAH. Niinhän sinä luulet.

Kyllä. Pienet kauniit.

M 36

Vierailija
18/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-kuppi on jo niin iso, että mallivalikoimat on niukat. Monta saa vain kokoa A- D.

Vierailija
19/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

E on jättikoko jo. Kaukana keskikoosta. Kaupassa en oo pahemmin nähnyt niin isoa kokoa.

Vierailija
20/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on c-kuppi ja ovat isohkot suhteessa kokooni. Olen 158cm ja 47kg. Urheillessa häiritsee, mutta muuten ei ole ongelmia. En haluaisi ainakaan yhtään isompia rintoja ja joo tiedän , ettei nämä mitkään e-kupit ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi