Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka ihannoivat isoja rintoja..

Vierailija
26.10.2017 |

Oon koko elämäni kärsinyt niiden takia. Kuppikoko on E. Mielestäni keskikokoiset rinnat ovat ehdottomasti parhaat. Pienetkin rinnat ottaisin mieluummin , jos pitäisi päättää.. Kertokaa ihmeessä , miksi haluaisitte isot rinnat? Itselläni on ollut selkävaivoja, vaatteet eivät istu, oon kuullut, että oon tyrkky ja kadulla ihmiset tuijottaa..en tajua..olkaa ihmiset iloisia, jos omistatte pienet tai keskikokoiset! Näistä isoista ei ole ollut mulle kun haittaa vaan.

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot on paremmat, kuin pienet.

Sinkkumies

Aha, miten isot sinulla on?

Naiset eivät ole miehiä, vaikka niin feministit toivoisivatkin.

Sinkkumies

Vierailija
82/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullekin on moni mies elämäni varrella sanonut pitävänsä pienistä rinnoista. Todella moni. En vaihtaisi todellakaan isompiin eikä ole mitään syytä. Enemmän miehet on kehunut pieniä rintoja kuin isoja.

Asiaa on kysytty monesti gallupeissa miehiltä. Joka kerta vastaukseksi saadaan seksikkäimmiksi naisiksi ne, joiden rinnat ovat keskikoon yläpuolella. 

Eikä ne gallupit valehtele kaveripiirissänikään yhtään. Eivät töissä. Eivät muuallakaan.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatteko kuulla, miten Suomen asevoimat oli aikeissa varautua ensimmäistä varusnaisikäluokkaa varten?

Noh, hankkimalla varastoon rintaliivejä kokoa B80; se kun sopii kuulemma useimmille!

😂👍🌼

Vierailija
84/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vieläkin on näin paljon ihmisiä, joiden mielestä E on iso kuppi? Suomessa myydään kuppikokoja O:hon saakka, 15 normaalikoon suoralla H:kin on vasta puolivälissä. Ei skaalaus mene niin, että koot A-B ovat pieniä, C--D isoja, E jättimeloni ja F-O käsittämättömiä. Jostakin syystä maan tapa on myydä muut kuin noin viisi pienintä kuppikokoa liiviliikkeissä.

Lisäksi, riippumatta rinnan absoluuttisesta koosta (tilavuudesta) kupin kirjainkoko on aina sama suhteessa liivin (rintakehän) ympärykseen, joten 65B, 85B ja 105B ovat kaikki pieniä rintoja kantajansa kroppaan nähden, 65L, 85L ja 105 L suuria.

Vierailija
85/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pieniä rintoja, keskikokoisia rintoja ja isoja rintoja. On ollut kiinteitä ja riippuvia, kaikki ovat olleet omalla tavallaan kauniita ja ihania. Terkut kaikille naisille ;)

M33

Vierailija
86/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin täällä aiemmin pitäväni kiinteitä ja pieniä rintoja nätimpinä, kuin isot ja läskiset. Anteeksi , jos pahoitin jonkun mielen sillä. Itsellä isot ja ei niin kiinteät, jos lohduttaa. Nännit ylöspäin ei alaspäin ;)

Vierailija
87/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuo isorintamuoti on jo ohi. Isot rinnat saavat nuorenkin näyttämään lihavalta, 55-vuotiaalta matroonalta.

Onneksi naisillakin on ongelmia koon kanssa. Ei rajoitu vaan miehiin tämä "pieni tai normaali on ihan hyvä!" itsensä vakuuttelu.

Vierailija
88/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Olet ihan hakoteillä.

Vai haluaisitko kenties itse olla nainen?

Vierailija
89/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan isoja rintoja.

Sinkkumies

Vierailija
90/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulla se liittyy jotenkin keuhkoihin. Kun näkee naisen jolla on isot tissit niin happi loppuu.

Mä oon kyllä toisaalta aika tasapainossa tän ongelman kanssa.

Vierailija
91/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös perseennuolija. 

Tietoksenne M33

Vierailija
92/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että kommenttini aiheutti myös mielipahaa, ainakin numerolle 91.

M33

Vierailija
93/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuppikoko on i. Mulla ei ole ollut ongelmia ikinä tissieni kanssa, päinvastoin rakastan niitä. Olen aina löytänyt hyvät rintsikat jota eivät purista mistään. Hartia/päänsärkyjä ei ole tullut tai muutakaan sellaista, ainoa miinus on etten löydä sopivia takkeja/nappipaitoja koska tissit ei mahdu :/ Luontoäiti antoi nämä ja onnellinen olen koska koen itseni hyvin naiselliseksi.

Vierailija
94/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Sinkkumies

Eivätkä miehet naisia, vaikka monella isoja tissejä näkeekin.

Miksi et vastannut kysymykseen, vaan aloitti höperehtiä jotain feministeistä?

Vierailija
95/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun rintasyövän vuoksi lähtee ensin toinen tissi ja pian toinen, niin tälläset keskustelut saavat mut jotenkin surulliseksi. Jotkut valittaa, kun on niin pienet tissit ja jotkut valittaa, kun on niin isot tissit. 

Minulla oli joskus isot tissit, mutta ei ole enään tissejä ollenkaan, mutta olen kyllä nyt enemmän kuin onnellinen, koska rintasyöpä on selätetty. Ihan sama niille tisseille :)

Vierailija
96/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun rintasyövän vuoksi lähtee ensin toinen tissi ja pian toinen, niin tälläset keskustelut saavat mut jotenkin surulliseksi. Jotkut valittaa, kun on niin pienet tissit ja jotkut valittaa, kun on niin isot tissit. 

Minulla oli joskus isot tissit, mutta ei ole enään tissejä ollenkaan, mutta olen kyllä nyt enemmän kuin onnellinen, koska rintasyöpä on selätetty. Ihan sama niille tisseille :)

Hyvää vointia sinulle!

Vierailija
97/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rintsikat on kokoa 75A-D (mallista riippuen), tosin nykyään ehkä 70 ympärys. Tissit on kokeilemalla sellaiset, ettei mahdu mun omaan käteen tai ehkä juuri ja juuri? Päälle päin, vaatteiden läpi ei näy minkäänlaisia tissejä. En ymmärrä mun vartaloa :D

Vierailija
98/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisk7n pienet. Nyt isot ja aika roikkuvat. En edes kehtaa mennä panemaan kenenkään kanssa kun riippuvat kuulemma niin kamalia :(

Vierailija
99/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisk7n pienet. Nyt isot ja aika roikkuvat. En edes kehtaa mennä panemaan kenenkään kanssa kun riippuvat kuulemma niin kamalia :(

Jätä rintsikat päälle, niinhän ne näkyy tekevän salkkareissakin.

Vierailija
100/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä rintsikat päälle, niinhän ne näkyy tekevän salkkareissakin.

Jaa. Enpä ole katsonut. Jos se tyyppi ottaa ne pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme