Tomi Roponen tunnustaa sairaalloisen mustasukkaisuutensa avioliitossa
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/201710252200486163_tl.shtml
Taitaa moni avioliitto kaatua ko asiaan. Onneksi Toni "parantui". Harva taitaa kuitenkaan niin tehdä?
Kommentit (10)
Yäk. Siinäpä taas tyyppi, joka jätti vaimonsa ja vauvansa toisen naisen vuoksi. Miksi ei kerro siitä yhtä avoimesti?
Vielä kun tietäisi kuka tuo on, olipa Tomi tai Toni.
Vierailija kirjoitti:
Yäk. Siinäpä taas tyyppi, joka jätti vaimonsa ja vauvansa toisen naisen vuoksi. Miksi ei kerro siitä yhtä avoimesti?
Minun mielestäni Tonilla ei kyllä ole aihetta mustasukkaisuuteen, siittä R-L ihan tavallisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun tietäisi kuka tuo on, olipa Tomi tai Toni.
Et siis seuraa hiihtolajeja?
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni Tonilla ei kyllä ole aihetta mustasukkaisuuteen, siittä R-L ihan tavallisen näköinen.
Urheilijan timmi kroppa kiinnostaa aina, vaikka kasvot olisivatkin "tavalliset", ja kun tietää miten holtittomia ristiinnaijia urheilijat ovat (valmennusleirit ja kisakylät ovat oikeita seksiorgioita), niin todellakin oli aihetta mustasukkaisuuteen. Ja valmentajana Toni todellakin tietää nuo kuviot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilijan timmi kroppa kiinnostaa aina, vaikka kasvot olisivatkin "tavalliset", ja kun tietää miten holtittomia ristiinnaijia urheilijat ovat (valmennusleirit ja kisakylät ovat oikeita seksiorgioita), niin todellakin oli aihetta mustasukkaisuuteen. Ja valmentajana Toni todellakin tietää nuo kuviot.
Hienoa, että Toni pääsi tuosta hirvittävästä "taudista" eroon. Lähisukulaiseni elämä murskaantui toisen ollessa sairaalloisen mustasukkainen. Kuoli onnettomana ihmisenä, koska mustasukkainen x-mies piinasi häntä loppuun saakka.
Pitäiskö tuo hemmo tietää jostain?
En ymmärrä ihmisiä jotka avautuvat ihmissuhdejutuistaan lehdille.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tuo hemmo tietää jostain?
En ymmärrä ihmisiä jotka avautuvat ihmissuhdejutuistaan lehdille.
Niin siis se sen hiihtäjävaimo on kirjoittanut kirjan, josta jutut on iltapaskaan poimittu. En ymmärrä ihmisiä jotka kommentoivat asioita tietämättä asioista.
Korjaus: Toni Roponen.