Hiusväriasiaa
Kertokaas mitä kannattais tehdä.
Värjäsin eilen vaaleanruskean suoranvärin päälle tummemman toivossa Lorealin kevytvärillä ruskeaksi ja nämä on ihan liian tummat. Nyt vasta tajusin, ettei tää kevytväri ilmeisesti lähde yhtään kummemmin tälläsesta tukasta kuin kestoväri. Nyt mietin, raidottaisinko hiukset vai tekisinkö vaan värinpoiston ja värjäisin vaikka jollain suoravärillä? Jos teen värinpoiston kotona, mikä olis paras värinpoisto? Entä jos teen raidat kotona, mikä raita-aine ja millä ne saisi sitten oranssista enemmän blondiksi? Itse oon aina onnistunut kotona, paitsi nyt kävi kyllä moka, kun en vaan ostanut tummempaa suoraväriä eikä kevytväriä.. Auttakaa.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Nyt peset hiuksia syväpuhdistavalla shampoolla niin väri haalistuu. Voit myös laittaa öljyä hiuksiin yöksi (pään ympärille jokin suojaksi), se haalistaa myös. Olen itse käyttänyt näitä keinoja kun väristä on tullut liian tumma.
Oon pessyt jo tänään pari kertaa syväpuhdistavalla, ja kerran fairyllä :D, ja laitoin jonkun tehohoidon päähän. Haalistu jonkun verran, mutta edelleen hirveän tumma... En käsitä, mikä aivopieru tuli kaupassa, vaikka nimeomaan yritin ottaa vaalean ruskean.... Mikähän öljy olis paras laittaa sitten yöksi?
Älä vain laita värinpoistoa. Se pilaa hiukset täysin. Kokemusta on! Hitto kun harmitti..
Vierailija kirjoitti:
Älä vain laita värinpoistoa. Se pilaa hiukset täysin. Kokemusta on! Hitto kun harmitti..
Tarkoitatko, että hiukset kärsi vai? Oon käyttänyt kyllä värinpoistoja ennenkin, mutta nyt vaan mietin, että saankohan sen mahd. oranssin suoraväreillä peittoon...
Itseasiassa alan taipua nyt raidoittamiseen, mutta mikä olis paras aine ihan marketista? Tai onko vaalennuspesuista oikeasti kunnolla hyötyä?
Nyt peset hiuksia syväpuhdistavalla shampoolla niin väri haalistuu. Voit myös laittaa öljyä hiuksiin yöksi (pään ympärille jokin suojaksi), se haalistaa myös. Olen itse käyttänyt näitä keinoja kun väristä on tullut liian tumma.