Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä ihmisiä, jotka ihannoivat isoja rintoja..

Vierailija
26.10.2017 |

Oon koko elämäni kärsinyt niiden takia. Kuppikoko on E. Mielestäni keskikokoiset rinnat ovat ehdottomasti parhaat. Pienetkin rinnat ottaisin mieluummin , jos pitäisi päättää.. Kertokaa ihmeessä , miksi haluaisitte isot rinnat? Itselläni on ollut selkävaivoja, vaatteet eivät istu, oon kuullut, että oon tyrkky ja kadulla ihmiset tuijottaa..en tajua..olkaa ihmiset iloisia, jos omistatte pienet tai keskikokoiset! Näistä isoista ei ole ollut mulle kun haittaa vaan.

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli vielä 25-sena B-kuppi (=melko lauta).

30-senä C-kuppi, 35-sena D-E.

Ei raskauksia, ei lihomista.

Ei ole vaikea huomata, että täyteläiset rinnat miellyttää miehiä enemmän, vaikka niiden myötä on tullut myös ikää.

Itsekin nautin naisellisesta figuuristani, koska olin niin pitkään lattarinta. Hyvät rintsikat on vaatetuksen perusta.

Eikä tietenkään pidä pukeutua hörhelöihin, pooloihin tai rintataskupaitoihin.

Tuo ei pidä yhtään paikkaansa. Moni mies on suoraan tullut sanomaan, että " voi olisit niin kaunis, jos tuota rintavarustusta vähän pienentäisit liikunnalla". Että joo, kyllä ne miehet tykkää ihan keskikokoisista ja pienistä rinnoista eniten.

No enköhän mä itse sen paremmin tiedä, kun olen ollut sekä nuori lauta, että aikuinen nainen jolla on rinnat.

Ehkä synnyttäneen riipputissit herättää laihduttamissuosituksia, mut sitä kokemusta ei ole, niin en tiedä.

En kyllä haluaisi tän isompiakaan.

Eikös se ole hyvä, että pitää omasta vartalostaan? Vai pitäisikö seistä peilin edessä

valittamassa tai kulkea kadulla sen näköisenä että anteeksi että olen olemassa?

Kun vielä opettelee pukeutumaan omaan vartalotyyppiin sopivasti, voi olla tyytyväinen ulkonäköönsä ja keskittyä muihin asioihin.

Kukakohan se on joka tässä paremmin tietää? ......

Mulla on kokemusta ehkä pikkasen enemmän näistä kommenteista kuin sinulla, niin kyllä mä tiedän mistä ne miehet tykkää.

En osaa tulkita tätä muuten, kuin että olet prostituoitu. Pahoittelen, jos et olekaan.

Mutta kuka muu julistaa tuntemattomalle ihmiselle, että on enemmän kokemusta miehistä?

Kuulostaa siltä ettet ole oikein sinut itsesi kanssa. Surullista, jos exäsi arvosteli rintojesi kokoa.

Mä en ole koskaan sellaista kokenut, mutta varmaan tuntuu ikävältä.

Kyllä ihan muuten vaan seksistä tykkäävällä sinkkunaisella voi olla paljon kokemusta seksistä ja sen myötä paljon seksikumppaneita. Se on ihan ookoo. 

Vierailija
102/103 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, ihanat tissit! Mutta luomua pitää olla, ja vartaloon nähden sopusoinnussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
06.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on erilaisia mielenkiinnon kohteita. En minäkään ymmärrä miksi ihmiset tuhlaavat elämänsä jonkun rahan perässä juoksemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä