En ymmärrä ihmisiä, jotka ihannoivat isoja rintoja..
Oon koko elämäni kärsinyt niiden takia. Kuppikoko on E. Mielestäni keskikokoiset rinnat ovat ehdottomasti parhaat. Pienetkin rinnat ottaisin mieluummin , jos pitäisi päättää.. Kertokaa ihmeessä , miksi haluaisitte isot rinnat? Itselläni on ollut selkävaivoja, vaatteet eivät istu, oon kuullut, että oon tyrkky ja kadulla ihmiset tuijottaa..en tajua..olkaa ihmiset iloisia, jos omistatte pienet tai keskikokoiset! Näistä isoista ei ole ollut mulle kun haittaa vaan.
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin on moni mies elämäni varrella sanonut pitävänsä pienistä rinnoista. Todella moni. En vaihtaisi todellakaan isompiin eikä ole mitään syytä. Enemmän miehet on kehunut pieniä rintoja kuin isoja.
Joo eiköhän looginen selitys oo, että ne jotka tykkää pienistä tisuista hakeutuvat naisten seuraan, joilla sellaiset on... varmaan isotissisisetkin saa kuulla, että ompa kivat tisut... paitsi tuo yksi, joka törmännyt harvinaisen törppöihin miehiin.
Eläköön tisut... pienet, keskikokoiset ja isot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli vielä 25-sena B-kuppi (=melko lauta).
30-senä C-kuppi, 35-sena D-E.
Ei raskauksia, ei lihomista.Ei ole vaikea huomata, että täyteläiset rinnat miellyttää miehiä enemmän, vaikka niiden myötä on tullut myös ikää.
Itsekin nautin naisellisesta figuuristani, koska olin niin pitkään lattarinta. Hyvät rintsikat on vaatetuksen perusta.
Eikä tietenkään pidä pukeutua hörhelöihin, pooloihin tai rintataskupaitoihin.Tuo ei pidä yhtään paikkaansa. Moni mies on suoraan tullut sanomaan, että " voi olisit niin kaunis, jos tuota rintavarustusta vähän pienentäisit liikunnalla". Että joo, kyllä ne miehet tykkää ihan keskikokoisista ja pienistä rinnoista eniten.
Kuinka moni mies? Miehiä on nimittäin aika paljon, että muutaman miehen mielipide ei kerro hirveästi siitä, mitä mieltä miehet keskimäärin ovat.
Minulla on 75 E ja nämä on ainakin keskikokoiset, ei mistään katsottuna isot. Jotta olisi oikeasti isot, pitäisi tällä ympärysmitalla olla varmaan G kuppi. Jos on 60 E niin ne varmaan on jo isonnäköiset suhteessa kroppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli vielä 25-sena B-kuppi (=melko lauta).
30-senä C-kuppi, 35-sena D-E.
Ei raskauksia, ei lihomista.Ei ole vaikea huomata, että täyteläiset rinnat miellyttää miehiä enemmän, vaikka niiden myötä on tullut myös ikää.
Itsekin nautin naisellisesta figuuristani, koska olin niin pitkään lattarinta. Hyvät rintsikat on vaatetuksen perusta.
Eikä tietenkään pidä pukeutua hörhelöihin, pooloihin tai rintataskupaitoihin.Tuo ei pidä yhtään paikkaansa. Moni mies on suoraan tullut sanomaan, että " voi olisit niin kaunis, jos tuota rintavarustusta vähän pienentäisit liikunnalla". Että joo, kyllä ne miehet tykkää ihan keskikokoisista ja pienistä rinnoista eniten.
No enköhän mä itse sen paremmin tiedä, kun olen ollut sekä nuori lauta, että aikuinen nainen jolla on rinnat.
Ehkä synnyttäneen riipputissit herättää laihduttamissuosituksia, mut sitä kokemusta ei ole, niin en tiedä.En kyllä haluaisi tän isompiakaan.
Eikös se ole hyvä, että pitää omasta vartalostaan? Vai pitäisikö seistä peilin edessä
valittamassa tai kulkea kadulla sen näköisenä että anteeksi että olen olemassa?Kun vielä opettelee pukeutumaan omaan vartalotyyppiin sopivasti, voi olla tyytyväinen ulkonäköönsä ja keskittyä muihin asioihin.
Kukakohan se on joka tässä paremmin tietää? ......
Mulla on kokemusta ehkä pikkasen enemmän näistä kommenteista kuin sinulla, niin kyllä mä tiedän mistä ne miehet tykkää.
En osaa tulkita tätä muuten, kuin että olet prostituoitu. Pahoittelen, jos et olekaan.
Mutta kuka muu julistaa tuntemattomalle ihmiselle, että on enemmän kokemusta miehistä?
Kuulostaa siltä ettet ole oikein sinut itsesi kanssa. Surullista, jos exäsi arvosteli rintojesi kokoa.
Mä en ole koskaan sellaista kokenut, mutta varmaan tuntuu ikävältä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on 75 E ja nämä on ainakin keskikokoiset, ei mistään katsottuna isot. Jotta olisi oikeasti isot, pitäisi tällä ympärysmitalla olla varmaan G kuppi. Jos on 60 E niin ne varmaan on jo isonnäköiset suhteessa kroppaan.
Ihan samankokoiset, noin keskikokoiset suhteessa kroppaan, ne ovat myös koossa 60E. Jos liivin ympärysmitta menee pienemmäksi, myös kuppi pienenee vaikka kirjain olisikin sama.
Tältä näyttää hyvin istuva liivi koossa 65E
Vierailija kirjoitti:
Isot on paremmat, kuin pienet.
Sinkkumies
Aha, miten isot sinulla on?
Minulla on luomut 70F ja rakastan näitä! Joo, selkäkipuja on, mutta löydän kyllä vaatteita, enkä ole ikinä kohdannut mitään ahdisteluja rintojeni takia. En vaihtaisi näitä pienempiin.
N20
Tässä on netin mukaan 70 F, eli ei tuonkokoiset olekaan niin isot että hirveästi haittoja syntyy. Ne joilla voi olla tuntuvaa haittaa, on varmaan joku 70 K, siinä välissä on jo G H I ja J - koot
70i ja antasin mitä vaan että ois pienemmät rinnat. Selkä ja hartiakivut vaivaa päivittäin, vaatteita ei löydy... Onneks tissikommentit on nyt viimeaikoina jääny vähemmälle mut jatkuva "vähänkö tulla on isot tissit" onä todella rasittavaa. Joskus ois kiva ostaa nättejä liivejä mut eipä niitä kauheesti mistään kaupoista löydy... Rintojen pienennystä odotellessa.
N29
Video Ukrainasta. En tiedä selkäkivuista, mutta ainakin hän tanssii ja hymyilee. Vai liekö onnellinen, kun sai sopparin alusvaateliikkeestä.
Kyllä huomaa, että monilla täällä on kokoasiat ihan hakusessa. Tiesittekö, että esim. D-kuppi ei ole aina samankokoinen vaan kupin tilavuus riippuu ympärysmitasta? Koko 90D on ihan eri kaliiperia kuin 65D.
Jos tarkastellaan vaikkapa kokoja 80C, 75D, 70E ja 65F - näissä kupin tilavuus on sama, mutta liivien mittasuhteet vaihtelevat.
Ehkä parasta on sopusuhtaisuus eli millainen sopii vartalolle :) itsellä aika epäsuhtaista, on B-kupin tissit, mutta todella leveä lantio ja reidet eli tällainen päärynä. Isommilla rinnoilla olisin tiimalasivartaloinen mikä olisi sitten taas oma unelmani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla 80E ja ovat ihan keskikokoiset, eivät mitenkään erityisen isot? Jos näkisitte minut niin varmasti luulisitte koon olevan C:n luokkaa. Mittaappa AP kokosi uudestaan, E-G koot eivät todellakaan ole mitään elämänlaatua haittaavia jättimeloneja!
Todellakin ovat jättimelonit. Itsellä on sellaiset ja kovat hartiakivut on. Joo ja en oo erehtynyt koosta. Useampaan kertaan tullut mittailtua, että tiedän kyllä täysin AP:n tunteen.
mulla on 80L eikä nämäkään ole mitkään jättitissit
Vierailija kirjoitti:
Kyllä huomaa, että monilla täällä on kokoasiat ihan hakusessa. Tiesittekö, että esim. D-kuppi ei ole aina samankokoinen vaan kupin tilavuus riippuu ympärysmitasta? Koko 90D on ihan eri kaliiperia kuin 65D.
Jos tarkastellaan vaikkapa kokoja 80C, 75D, 70E ja 65F - näissä kupin tilavuus on sama, mutta liivien mittasuhteet vaihtelevat.
Lue ketju, niin huomaat, että tämä ympärysmittakysymys on jo käsitelty.
Eiköhän sen jokainen liivien ostaja tiedä jo. Jos ei ihkaekat rintsikat ole hankinnassa.
Myyjä yleensä kiikuttaa koppiin auliisti rinnakkaiskokoja, kun ei se kunkin mallin istuvuus selviä kuin sovittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ketju, niin huomaat, että tämä ympärysmittakysymys on jo käsitelty.
Eiköhän sen jokainen liivien ostaja tiedä jo. Jos ei ihkaekat rintsikat ole hankinnassa.Myyjä yleensä kiikuttaa koppiin auliisti rinnakkaiskokoja, kun ei se kunkin mallin istuvuus selviä kuin sovittamalla.
No, tässäkin ketjussa moni kuvailee kokoaan pelkällä kirjaimella, mikä ei kerro kaikkea.
Itse olin pitkään tyytyväinen omiin 75C -rintoihini, kunnes nyt kohta 40v, kolme raskautta, pitkää imetystä myöhemmin, ihan kauheat koirankorvat. Uskon, että pienemmät rinnat olis säilyny nätimpinä.
Täällä 85J. Mulla ei ole koskaan ollut näistä mitään ongelmaa, jos ei tissimiehiä pidä sellaisena. Yläosana on usein väljä tunika, hippitäti kun olen ja inhoan hiostavia keinokuituja. Hyvä ryhti ja hyvät liivit on tietysti oltava.
Vierailija kirjoitti:
Tekee ihan pahaa katsoa maisatorppien kuvia, joissa tissipallot ovat kuin kehon ulkopuolella olevat tököttävät epänormaalit ulokkeet. Tekee nimenomaan pahaa pingottuneen ihon ja tissit pamahtaa -mielikuvan takia. Sitten sitä näkymää tahtovat yleensä korostaa. Mutta olen tulkinnut sen niin, että tiettyä fetissiä halutaan ruokkia näin. Siinä voivat samalla hyväksyä että kaikkien mielestä eivät ole kovin nätin näköiset, kun haluavat niitä esitellä.
Jos isot rinnat ovat luomut niin ne eivät ole epänormaalit vaan normaalit ja luonnon sellaiseksi tarkoittamat.
Terveisin Luomu H-kuppi
jos on kiinteät eikä löpsötä sitten hyvät mutta naisella kai rinant alkaa löpsöttää 35 vuotiaana jo että parempi pienet
Täytyypä kyllä sanoa, että itse pidän pienirintaisista naisista enemmän. Ryhti pysyy hyvänä ja rinnat ei roiku. Toki isotkin menevät, mutta pienet rinnat iskee paremmin.