En ymmärrä ihmisiä, jotka ihannoivat isoja rintoja..
Oon koko elämäni kärsinyt niiden takia. Kuppikoko on E. Mielestäni keskikokoiset rinnat ovat ehdottomasti parhaat. Pienetkin rinnat ottaisin mieluummin , jos pitäisi päättää.. Kertokaa ihmeessä , miksi haluaisitte isot rinnat? Itselläni on ollut selkävaivoja, vaatteet eivät istu, oon kuullut, että oon tyrkky ja kadulla ihmiset tuijottaa..en tajua..olkaa ihmiset iloisia, jos omistatte pienet tai keskikokoiset! Näistä isoista ei ole ollut mulle kun haittaa vaan.
Kommentit (103)
Nro 20 jatkaa, että välttelen liian paljastavia vaatteita, koska miehiltä tulee muuten liikaa huomiota. Omat kumppanini ovat ihmetelleet , miten pienellä naisella voi olla ison naisen rinnat. Noh, mielummin pienet ja kiinteät, kuin isot ja läskiset.
Rinnat on mitkä on. Tykkään omistani, olisi surku, jos olisi vaan lättänät tyyliä paistetut munat jonka keskellä herne.
Siinä tapauksessa harkitsisin silareita, tai ehkä vaan tyytyisin osaani. En tiedä.
Kuppikokoki on niin suhteutettua. On ihan eri asia puhutaanko nyt esim 75E kupista vai 90E kuppi. Toiset on pienet ja toiset vois hyvin mennä utareista.
Ja kyllä omistan itsekkin utareet jotka täs paisunu entisestää raskaana ollessa. En ees uskalla ettii mitään kunnon liivei kun 95F auttamatta liian pieni kuppi, ympärystä nyt voi pienentää.
Itellä on ollu tosi kovia hartiakipuja aina ja on inhottavaa kun paitojen napitus esim on täys vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat on mitkä on. Tykkään omistani, olisi surku, jos olisi vaan lättänät tyyliä paistetut munat jonka keskellä herne.
Siinä tapauksessa harkitsisin silareita, tai ehkä vaan tyytyisin osaani. En tiedä.
Mieluummin ne paistetut munat, kun jättitissit.
Mulla 80E ja ovat ihan keskikokoiset, eivät mitenkään erityisen isot? Jos näkisitte minut niin varmasti luulisitte koon olevan C:n luokkaa. Mittaappa AP kokosi uudestaan, E-G koot eivät todellakaan ole mitään elämänlaatua haittaavia jättimeloneja!
No mieluummin olen hoikka, kuin isotissinen. Harvalla hoikalla naisella on isot rinnat ja jos on niin on todella epäsopusuhtaista. Ja oon kyllä miehiltä saanut enemmän huomiota , kun kilot on lähtenyt ja rinnat ei ole enää mitkään isot pallot.
Ja mikäs se ympärysmitta olikaan?
t:pienitissinen e-kuppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti osu ja upposi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla 80E ja ovat ihan keskikokoiset, eivät mitenkään erityisen isot? Jos näkisitte minut niin varmasti luulisitte koon olevan C:n luokkaa. Mittaappa AP kokosi uudestaan, E-G koot eivät todellakaan ole mitään elämänlaatua haittaavia jättimeloneja!
Todellakin ovat jättimelonit. Itsellä on sellaiset ja kovat hartiakivut on. Joo ja en oo erehtynyt koosta. Useampaan kertaan tullut mittailtua, että tiedän kyllä täysin AP:n tunteen.
Onneksi tuo isorintamuoti on jo ohi. Isot rinnat saavat nuorenkin näyttämään lihavalta, 55-vuotiaalta matroonalta.
Vierailija kirjoitti:
No mieluummin olen hoikka, kuin isotissinen. Harvalla hoikalla naisella on isot rinnat ja jos on niin on todella epäsopusuhtaista. Ja oon kyllä miehiltä saanut enemmän huomiota , kun kilot on lähtenyt ja rinnat ei ole enää mitkään isot pallot.
Pitkäsääriset on rintavia.
Persjalkaiset on lattarintoja. Heillä lohdutuksena pitkä kaula.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti osu ja upposi.
No minkä ihmeen takia haluaisin takaisin isot rinnat, kun olen leikkauksella päässyt niistä eroon?
Vierailija kirjoitti:
E on jättikoko jo. Kaukana keskikoosta. Kaupassa en oo pahemmin nähnyt niin isoa kokoa.
Höpöhöpö. Linkissä on kuvia 65G ja 70D kokoisista tisuista.
http://www.bigcuplittlecup.net/big-little-cup-review-ewa-michalak-syren…
Minäkin mielelläni haluaisin pienet rinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ovat jättimelonit. Itsellä on sellaiset ja kovat hartiakivut on. Joo ja en oo erehtynyt koosta. Useampaan kertaan tullut mittailtua, että tiedän kyllä täysin AP:n tunteen.
No mitkä ne mitat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mä en kans ymmärrä ihmisiä jotka tykkää isoista silmistä. Haittaa on kun näkee liikaa ja menee roskia silmiin. Olkaa onnellisia tihrusilmistänne!
Ei sun tartte siitä ittees ottaa, vaikka jollekin isot rinnat ovat vaivoina. En kyllä itsekään näistä kovin pidä. Menisin leikkaukseen heti, jos voisin.
Mikset voi? Itsellä pienennysleikkaus 3 viikon kuluttua ja en malta odottaa enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E on jättikoko jo. Kaukana keskikoosta. Kaupassa en oo pahemmin nähnyt niin isoa kokoa.
Höpöhöpö. Linkissä on kuvia 65G ja 70D kokoisista tisuista.
http://www.bigcuplittlecup.net/big-little-cup-review-ewa-michalak-syren…
Höpöhöpö vaan itsellesi. E on jättikoko eikä yleensä mitään hyvännäköisiä sen kokoisia liivejä löydy, vaikka ostan niitä isoista kaupoista! Turha väittää muuta.
Tekee ihan pahaa katsoa maisatorppien kuvia, joissa tissipallot ovat kuin kehon ulkopuolella olevat tököttävät epänormaalit ulokkeet. Tekee nimenomaan pahaa pingottuneen ihon ja tissit pamahtaa -mielikuvan takia. Sitten sitä näkymää tahtovat yleensä korostaa. Mutta olen tulkinnut sen niin, että tiettyä fetissiä halutaan ruokkia näin. Siinä voivat samalla hyväksyä että kaikkien mielestä eivät ole kovin nätin näköiset, kun haluavat niitä esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitkä ne mitat on?
75E
No joo ehkä sulle, mutta työkaveri oli 167 ja 60kg.