A-lehdet soittanut tällä viikolla 36 kertaa
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan saako tuon markkinointikiellon tehtyä netin kautta?
Puhelimella on helppo tehdä se ilmoitus, automaatti näkee numeron mistä soitat ja sitten kysyy haluatko tähän numeroon eston ja siihen vain sanotaan kyllä.
Asiakaspalvelu / A-lehdet kirjoitti:
Hei, olethan yhteydessä tänne A-lehtien asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu@a-lehdet.fi, niin selvitämme pikimmiten, miksi soittoja olisi tullut noinkin paljon sinulle. Saamme asiakaspalvelun kautta ne kyllä poistettua, että niitä ei jatkossa enää tule, Vastaamme sähköpostitse vielä sinulle, kun olemme selvittäneet soittojen syyn. Olethan yhteydessä.
Olin toki yhteydessä asiakaspalveluun. Sieltä sanottiin että eivät voi auttaa. Että sellaista asiakaspalvelua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin sillee "mmmhh aaah kerro lisää tarjouksista, jatka puhumista". Myyjänainen meni hiljaiseksi ja katkaisi puhelun. Ei ole sen jälkeen lehtiä tarjottu :D
:D viel vähän puhu..jooohhh...aaaahh..tulee
Testaan tätä ! :D
Kuin myös aion :)
Asiakaspalvelussamme voidaan kyllä auttaa, jos saadaan vain tarkemmat tiedot selvitystä varten. Pyydänkin, että olisit uudelleen yhteydessä ja pahoittelen, jos ensimmäisen yhteydenottosi perusteella et ole vielä saanut selvitystä.
Asiakaspalvelussamme voidaan kyllä auttaa, jos saadaan vain tarkemmat tiedot selvitystä varten. Pyydänkin, että olisit uudelleen yhteydessä ja pahoittelen, jos ensimmäisen yhteydenottosi perusteella et ole vielä saanut selvitystä.
Sieltä vastattiin että "varmaan meidän alihankkijoita, joille me emme voi mitään."
Yritin soittaa asiakaspalvelun esimiehellekin, mutta eipä vastannut,
Ap
On se kumma, kun asiakaspalvelussa "ei voida tehdä asialle mitään", mutta kappas vain kun valittaa julkisesti jonnekin, niin yhtäkkiä taianomaisesti asiakaspalvelu onkin valmis ratkaisemaan kaiken! Miksei voi vain alun perinkin tehdä asialle jotain, jos asiakkaalla kerran on ongelma? Varsinkin tällaisessa tapauksessa, kun asiakasta selvästi häiriköidään.
Alkaa kuulostaa samanlaiselta kuin Postin toiminta, ja se nyt on ollut ihan naurettavaa pelleilyä jo pitkään. Ei kannata näköjään A-lehdiltä ainakaan mitään ikinä tilata, sen verran näkyy olevan huonoja kokemuksia täällä.
Mulla on markkinointikielto, mutta se ei sinnikkäimpiä estänyt. Vasta kun laitoin numeroni salaiseksi, loppui soittelu.
Ja siis sieltä saattaa tulla puheluita niin että ensin soittaa numero sejase ja "täällä Merja Myyntitykki A-lehdistä hei". Sitten kun sanon hänelle tähän numeroon ei kiitos, se sama Merja Myyntitykki soittaa toisesta kännykkänumerosta saman tien uudelleen.
Ja tätä aitten aamusta iltaan.
Ap
Ikävää, jos ette ole saanut selvitystä asiaan. Valitettavasti emme voi asiassa auttaa enempää, jos emme saa tarkennettuja tietoja, joten viestin lähettäminen asiakaspalveluumme olisi tärkeää. Silloin pääsemme tutkimaan asiaa tarkemmin. Pelkän nimimerkin perusteella emme valitettavasti pysty antamaan selvitystä sinulle.
Ikävää, jos ette ole saanut selvitystä asiaan. Valitettavasti emme voi asiassa auttaa enempää, jos emme saa tarkennettuja tietoja, joten viestin lähettäminen asiakaspalveluumme olisi tärkeää. Silloin pääsemme tutkimaan asiaa tarkemmin. Pelkän nimimerkin perusteella emme valitettavasti pysty antamaan selvitystä sinulle.
Sorry, mutta ihan ilman ap:n henkilöllisyyttäkin te pystytte heti ohjeistamaan asiakaspalvelunne niin, että jos sinne soittaa häiriköity asiakas niin se sinne teille soittaminen riittää siihen, että myöskään alihankkijanne eivät häiriköi asiakkaitanne enää.
Aloin itse saada häiriösoittoja Sanomalta kun lopetin Aku Ankan tilauksen ja siellä soitto asiakaspalveluun riitti.
Puhelinmyyjän työ on kyllä yksi pahimmista töistä, mitä olen itse käynyt tekemässä. Varsinkin silloin, jos yritetään esimerkiksi kalastella asiakkaita vaihtamaan kilpailevalta yritykseltä omalle. Esimiehiltä tulee painetta ja huohotusta niskaan koko ajan "myy myy vaikka väkisin!", pitää saada minuutteja kerättyä, pitää saada myytyä ja sen lisäksi kuuntelet asiakkailta huutoa ja haistattelua. Ymmärrän, ettei todellakaan kaikkia kiinnosta ostaa tai vaihtaa vaikka liittymää puhelimitse, kun nykyään saa kaiken hoidettua helposti netissä itse jos moiselle on tarvetta. Mutta töitään ne myyjät tekee ja tätähän sitä toitotetaan, että kaikki työttömät kattoon sylkevät lusmut töihin vaan, kyllä niitä riittää. Puhelinmyyjän työ nyt valitettavasti on niitä töitä, mihin pääsee kuka vaan ja mitä on koko ajan tarjolla ties millä nimikkeellä, mutta työ harvoin on kovinkaan kannattavaa, jos palkkaus perustuu provikoihin. Lisäksi työ vaatii kovanahkaisen ihmisen, joka kykenee laskemaan asiakkaan raivot toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Toki on niitä myyjiä, jotka jankkaavat ja yrittävät pakkomyydä, mutta suurin osa kuitenkin on kohteliaita ja ymmärtävät ihan kun heille vain sanotaan että kiitos mutta ei kiitos. Siksipä toivoisin, että sympatiseeraisitte edes hieman puhelinmyyjiä, ettekä räyhäisi ja haistattelisi heille heti ensimmäisenä. Pakkojankkaajille voi sanoa, että ei kiinnosta ja katkaisen tämän puhelun nyt, kiitos ja hei, ei tarvitse enää soitella.
Jokainen joka on sitä mieltä, että minulla on oikeus huutaa ja haistatella, voi käydä kokeilemassa vaikkapa viikon sitä myyjän työtä. Ei ole herkkua. Parhaitenhan tuolla alalla pärjäävät nämä myyntitykit, jotka pakkomyyvät kovanahkaisesti tai sitten saavat myydä omille valmiille asiakkaille firman tuotteita. Niissä puheluissa harvoin sai ns. paskaa niskaan.
Markkinointikielto on melko tehokas, soittajillekin toki voi sanoa että poista minut listoiltanne mutta harvemmin sitä saa tehdä, valitettavasti.
Minulla on A-lehtien numerot estettyjen numeroiden listalla, joten rauha on ollut aika lailla täydellinen. Uusi vitsaus on ikkuna- yms. remonttien kauppiaat, jotka soittelevat lasten liittymiin, kun näillä sattuu olemaan etunimet kuin sotiemme veteraaneilla. Tosi härskiä touhua.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on A-lehtien numerot estettyjen numeroiden listalla, joten rauha on ollut aika lailla täydellinen. Uusi vitsaus on ikkuna- yms. remonttien kauppiaat, jotka soittelevat lasten liittymiin, kun näillä sattuu olemaan etunimet kuin sotiemme veteraaneilla. Tosi härskiä touhua.
Eikö teillä lasten numerot ole salaisia?
Mua ärsyttää se, että vaikka sanoo myyjälle että nyt ei ole rahaa tilata, se silti jatkaa tuputtamista. Sori nyt vaan kun olen köyhä, ei mulla ole rahaa tällä hetkellä laittaa 50 e lehtitilaukseen, eikä edes 30 e, vaikka olisi kuinka hyvä tarjous ja vaikka voisi maksaa kahdessa osassa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on markkinointikielto, mutta se ei sinnikkäimpiä estänyt. Vasta kun laitoin numeroni salaiseksi, loppui soittelu.
Mulla on salainen numero ollut jo vuosia, silti näitä puheluja tulee.
Niin ja muuten mullakin on salaienn numero.😂
Ap
https://www.asml.fi/kieltopalvelut/ tuolta noin kolmen vuoden puhelinmyyntirajoitus päälle. Sieltä kuuluu vain nauhoitus, johon vastataan "kyllä" ja homma hoidossa.
Mäkin olen saanut harvinaiset monta soittoa tällä viikolla puhelinmmyyjiltä. Tarkistan numeron jo kun puhelin soi ja aina tuloksena on myyjä.
Olen pohtinut, josko niin harva niiltä enää alituu tilaamaan että tämä olisi alan kuolinkouristuksia, eppätoivoista yritystä vielä vähän aikaa tulittavat menemään kunnes tajuavat ettei bisnes vaan enää toimi nyky-yhteiskunnassa. Netti yms. mainonnat on jo menneet ohi.
Minulla on ollut suoramarkkinointikielto pari vuotta, mutta joskus myyjät soittelevat siitä huolimatta. Olen tehnyt niin, että laitan sähköpostia firmaan, josta on soitettu, ja sanon, että minulla on suoramarkkinointikielto, enkä missään nimessä tahdo vastaanottaa myyntipuheluita. Pahoittelevat aina kovasti, eikä soittoja siitä firmasta enää sen jälkeen tule.
Minua ei kiinnosta, miten hyvä tarjous myyjällä on esittää. Periaatteen vuoksi en tilaa heiltä mitään. Puhelinterrori saadaan lopetettua vain niin, ettei kukaan tilaa heiltä enää koskaan mitään.