Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

A-lehdet soittanut tällä viikolla 36 kertaa

Vierailija
19.10.2017 |

Puhelinhäiriköintiä syyslomalla.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö A-lehdet vainoavat aloittajaa?

Vierailija
22/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat puhelinmyyjät ovat A-lehdistä! Joskus kauan sitten lopetin yhden niiden lehden ja voi luoja sitä sen jälkeen alkanutta häiriköintiä. Tein vakaan päätöksen, että niiden lehtiä en enää ikinä tilaa. Vuosikausia sitä jatkuvaa soittelua kesti, nyt en ole kolmeen vuoteen vastannut puhelimeen jos en tiedä kuka soittaa, ja soitot ovat vähitellen harventuneet ja loppuneet melkein kokonaan.

Toihan nyt on ääliömäistä. Paljon helpompi on tehdä se puhelinmarkkinointikielto.

No eipä tuollaisesta ollut mitään tietoa silloin kun A-lehdet puhelinhäiriköivät minua. Nettiäkään minulla ei ollut vielä silloin, joten en olisi mistään saanut tietoakaan tuollaisesta mahdollisuudesta. Ääliömäistä tai ei, oli pakko vain kärsiä.

Kuule, se kielto on ihan yhtä pätevä kun ilmoitat lehtimyyjälle että merkkaa asiakastietoihin markkinointikiellon ja kiellät firmaa soittamasta. Ainoa syy kärsiä on oma tyhmyys.

Osaatko lukea? En tiennyt, että tuollainen kielto oli mahdollista tehdä silloin kun minulle soiteltiin jatkuvasti. Ym-mär-sit-kö? Vai luuletko, että puhelinmyyjät kertovat soittaessaan, että hei, voit kieltää nämä soitot?

Valveutunut kuluttaja osaa itse ottaa asioista selvää.Mikä  on sinun tekosyysi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahimmat puhelinmyyjät ovat A-lehdistä! Joskus kauan sitten lopetin yhden niiden lehden ja voi luoja sitä sen jälkeen alkanutta häiriköintiä. Tein vakaan päätöksen, että niiden lehtiä en enää ikinä tilaa. Vuosikausia sitä jatkuvaa soittelua kesti, nyt en ole kolmeen vuoteen vastannut puhelimeen jos en tiedä kuka soittaa, ja soitot ovat vähitellen harventuneet ja loppuneet melkein kokonaan.

Toihan nyt on ääliömäistä. Paljon helpompi on tehdä se puhelinmarkkinointikielto.

No eipä tuollaisesta ollut mitään tietoa silloin kun A-lehdet puhelinhäiriköivät minua. Nettiäkään minulla ei ollut vielä silloin, joten en olisi mistään saanut tietoakaan tuollaisesta mahdollisuudesta. Ääliömäistä tai ei, oli pakko vain kärsiä.

Kuule, se kielto on ihan yhtä pätevä kun ilmoitat lehtimyyjälle että merkkaa asiakastietoihin markkinointikiellon ja kiellät firmaa soittamasta. Ainoa syy kärsiä on oma tyhmyys.

Ei muuten onnistunut. Jokaiselle noista 36 myyjästä olen sen pyynnön esittänyt. Samoin A-lehtien asiakaspalveluun.

Ap

Minä olen jokaikiseen lehtitaloon ilmoittanut sähköpostiviestillä, että kiellän puhelinmarkkinoinnin ja minulle ei ole lehtikauppiaat tämän jälkeen enää soittaneet. Tästä on aikaa jo useampi vuosi.

Mä olen  jo  90-luvulta saakka  tehnyt niin että jos jostain jotain tilaan,  lähtee palveluntarjoajalle samantien  markkinointikielto ja tietojenluovutuskielto kolmansille osapuolille sekä vaatimus tietojen välittömästä poistamisesta asiakkassuhteen päättyessä. Olen myös jättänyt ei-julkisen puhelinnumeroni täyttämättä asiakastietoihin ja tiedustelustahan sitä ei saa. Eipä ole tullut soittoja.

Vierailija
24/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaa ja pyydä etteivät soita enää ja että poistavat numerosi listoiltaan.

Ei auttanut.

Ap

Kysy alihankkijafirman nimi  ja reklamoi siitä  suoraan A-lehtiin. Kyllä sanallinen kielto on riittävä.

Vierailija
25/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan tuo suoramarkkinointikieltosysteemi on muuten ollut olemassa?

Vierailija
26/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko lukea? En tiennyt, että tuollainen kielto oli mahdollista tehdä silloin kun minulle soiteltiin jatkuvasti. Ym-mär-sit-kö? Vai luuletko, että puhelinmyyjät kertovat soittaessaan, että hei, voit kieltää nämä soitot?

No minulla ei ole suoramarkkinointikieltoa. En vain vastaa tuntemattomiin numeroihin. Yksinkertaista.

Vierailija
27/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari on myös kanssa yksi kiusaaja. En tilaa edes halpaa tarjousta, koska en kestä sitä ruikutusrumbaa sen tilauksen päätyttyä.

Vierailija
28/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla ei ole suoramarkkinointikieltoa. En vain vastaa tuntemattomiin numeroihin. Yksinkertaista.

Sama. Tsekkaan tuntemattomat numerot netistä ja tallennan Älä Vastaa -nimellä, jos on aihetta. Siinähän soittelee.

Vierailija
29/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää työttömät töihin, menkää työttömät töihin! No nyt ne työttömät ovat menneet töihin, vaikka pakotettuina tai painostettuina työhön, jota moni tuskin on halunnut, työntekijäksi joita häirityt "asiakkaat" vihaavat, huonolla tai olemattomalla palkalla, jos provisiosta on kyse ja siitä tekin kunnialliset työssä käyvät kansalaiset joudutte kärsimään, kun innokkaiksi ja sinnikkäiksi pakotettuja puhelinmyyjiä tulee lisää, lisää, lisää... eikä kukaan koskaan enää saa olla rauhassa missään vaan puhelimet soivat uudestaan ja uudestaan. Vaan työttömyys vähenee hetkeksi ja vähän ajan päästä karenssit lisääntyvät, kun työsuhteet päättyvät perusteettomista työntekijöistä johtuvista syistä. Ja valtakunnassa taas kaikki hyvin.

Vierailija
30/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teette elämästänne näin vaikeaa? Yksi puhelu ja puhelinmyyntikielto on voimassa 3 vuotta. Ja toimii: 0 soittoa kolmessa vuodessa.

Vierailija
31/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tsekkaan tuntemattomat numerot netistä ja tallennan Älä Vastaa -nimellä, jos on aihetta. Siinähän soittelee.

Jep, tosi yksinkertaista :)

Vierailija
32/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa niille lehtimyyjille että olette sokeita.

Vierailija
33/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau. Täytyy olla jonkin sortin ennätys.

Vierailija
34/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teette elämästänne näin vaikeaa? Yksi puhelu ja puhelinmyyntikielto on voimassa 3 vuotta. Ja toimii: 0 soittoa kolmessa vuodessa.

Ei minulle ainakaan ole vähääkään vaikeaa olla vastaamatta tuntemattomiin numeroihin. Itse en edes tarkista niitä mistään, en vain vastaa ellen tiedä kuka soittaja on. Jos jollakulla on oikeaa asiaa, hän osaa varmasti lähettää tekstiviestin, niin voin soittaa takaisin.

Toki jos minulle soitettaisiin 36 kertaa viikossa niin saattaisin harkita tuota suoramarkkinointikieltoa.

Vierailija
35/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on puhelin sitä varten, että minuun saa yhteyden jos vaikka omaisille sattuu jotakin. Meneehän siinä sitten hyvä valituksen ja tuohtumisenn aihe, jos ei viitsi niitä puheluita yhdellä soitolla estää.

Teettäkää tai tehkää tuo kielto myös dementoituville vanhuksillenne.

Vierailija
36/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ei ole tullut yhtään puhelua😂

Mulla on kolme teiniä syyslomalla. En voi olla vaataamatta myös outoihin numeroihin, koska se voi aina olla vaikka oma lapsi kaverin tai kaverin vanhemman kännykällä tms.

Ap

Vierailija
37/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää näitä 020-alkuisia numeroita? Mullekin soitellaan niistä 1-2krt päivässä. Paljon kiinnosta vastailla! Varmaan aloittivat tuon terrorismin, kun peruin Meidän Perheen tilauksen alkusyksystä.

Vierailija
38/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan saako tuon markkinointikiellon tehtyä netin kautta?

Vierailija
39/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää näitä 020-alkuisia numeroita? Mullekin soitellaan niistä 1-2krt päivässä. Paljon kiinnosta vastailla! Varmaan aloittivat tuon terrorismin, kun peruin Meidän Perheen tilauksen alkusyksystä.

Ei ole. Ihan tavallisia kännykkänumeroita. Siksi en uskalla jättää vastaamattakaan kun ei koskaan voi tietää, jos se vaikka onkin oma lapsi jossain.

Noihin ilmeisiin markkinointinumeroihin en vastaa.

Ap

Vierailija
40/74 |
20.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olethan yhteydessä tänne A-lehtien asiakaspalveluun sähköpostitse asiakaspalvelu@a-lehdet.fi, niin selvitämme pikimmiten, miksi soittoja olisi tullut noinkin paljon sinulle. Saamme asiakaspalvelun kautta ne kyllä poistettua, että niitä ei jatkossa enää tule, Vastaamme sähköpostitse vielä sinulle, kun olemme selvittäneet soittojen syyn. Olethan yhteydessä.