A-lehdet soittanut tällä viikolla 36 kertaa
Kommentit (74)
Soitto Robinson-rekisteriin on minulla jo vuositolkulla pitänyt soittelijat pois. Ainoastaan niitä firmoja, joissa jo on asiakkaana, ei kielto vissiin koske.
Maksaa joku kahheli vielä tälläisestä Apu lehdestä. Sehän on täyttä sontaa. Paperin ja musteen tuhkausta.
Katsokaas muuten mihin jamaan tuo syövän kuivattama kotka on Apu lehden ajanut. -50 prossan vaje LV:ssä ja suunta on vakaa alas Herttoniemen suohon hei huraa me tehdään laivoja. Joko Lyytikäisten veneet on jo myynnissä? kun kaikki muu näyttää olevan syöty ja juotu
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/a-lehdet-oy/17087907/taloustie…
Joulun maukasta ja antoisaa kannattaa lukaista olkaas hyvä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18151643/miten-aarnipuro-kehtaa
Vaatimus kuluttajille. Lopettakaa tälläisen roskalehti Apu lehden tilaus.
Yrjö Lyytikäinen vei elämäntyönsä Apu lehden 2014 mukanaan hautaan. Apu lehti ei ole tänä päivänä enää Apu lehti. Se on syvintä likakaivojournalismia mitä voi aikakauslehti markkinoilla olla.
Apu-lehti tänään 2024
Seuraavassa otteita miten kuralla Apu lehden artikkelien taso tänä päivänä on
kahvi ehkäisee lihomista joopa joo. Jos niin olisi niin kahvi olisi brändätty dieettiin jo aikoja sitten. Minkä ikäinen toimittaja tälläisen skeidan apuun skrivasi? Toiseksi magnesiumin vaikutuksesta höpinät täyttä puutaheinää. Jokainen voi vetää johtopäätökset että tämän artikkelin on työstänyt Apu lehteen korkeintaan joku 5 vuotias lapsi.
Valetoimittajana jokaista aina kelasta mediaan huijannut espoolainen rampa löysi Apu-lehdestä huijaustensa veturin. Onneksi kuoli pois. Kuluttamasta veronmaksajien rahoja. Tästä henkilöstä siis kyse. Pösilö oli niin surkea ettei pysynyt pystyssä edes kotonaan.
Apu lehti ylläpitää mielisairaan yhteiskunnan elätin deluusioita. Lue aiheesta täältä tässä meillä sitten varsinainen missi
Oululainen nollatoleranssi tekee tiliä sairaudellaan. Lue aiheesta täältä
Apu lehden toimitus 2024
Kuvassa nainen nimeltä Marja Aarnipuro. Hän on polkaissut Yrjö Lyytikäisen elämäntyön Apu lehden Herttoniemen jorpakkoon. Katso alta tulostiedot jotka kertovat A-lehtien laskusta sekä viidenkymmenen prosentin hävikistä liikevaihdossa. Aarnipuron ammatillinen pätevyys toimittajaksi on iljettävän iltalehden iltaoppikoulu. Lisäksi Aarnipuro on harrastanut runsaasti kioskikirjallisuutta mm suoltamalla arvottomia kirjoja syöpäsairaudestaan. Paperia ja mustetta tuhlaten. Luit siis aivan oikein. Kioskikirjailija siis päätoimittaa Apu lehteä tänä päivänä.
Täältä artikkeli joka syventää tätä aihetta:
https://apulehti.wordpress.com/2024/03/09/haahka-on-laskeutunut/
Tilasin äidilleni lahjaksi lehden n 5 v sitten, vuodeksi. Kun tilaukseni päättyi, niin äitiäni alettiin pommittamaan jatkuvasti sähköposteilla ja puhelinsoitoilla. Minä olin tilaaja ja maksaja, mutta hänen tietonsa vadittiin tilaukseni yhteydessä.
Sähköpostien lähetykset sain lopetettua, mutta puhelinsoittoja tulee edelleen, m m tällä viikolla.
Äitini on melkein 90 v ja melko heikossa kunnossa. Puhelin on hänelle tärkeä yhteydenpitoon jälkikasvuunsa ja sukuunsa.
Säälittää hirveästi että häntä kiusataan jatkuvasti noilla soitoilla. Kaduttaa että tilasin lehden hänelle. Jos olisin tiennyt että hänelle tulisi tästä ikuinen riesa, niin olisin jättänyt tilaamatta.
Miten on edes mahdollista että hänestä tehtiin lehden asiakas, kun minä olin tilaaja?
Varokaa tilaamasta lehtiä lahjaksi!
Vierailija kirjoitti:
Tilasin äidilleni lahjaksi lehden n 5 v sitten, vuodeksi. Kun tilaukseni päättyi, niin äitiäni alettiin pommittamaan jatkuvasti sähköposteilla ja puhelinsoitoilla. Minä olin tilaaja ja maksaja, mutta hänen tietonsa vadittiin tilaukseni yhteydessä.
Sähköpostien lähetykset sain lopetettua, mutta puhelinsoittoja tulee edelleen, m m tällä viikolla.
Äitini on melkein 90 v ja melko heikossa kunnossa. Puhelin on hänelle tärkeä yhteydenpitoon jälkikasvuunsa ja sukuunsa.
Säälittää hirveästi että häntä kiusataan jatkuvasti noilla soitoilla. Kaduttaa että tilasin lehden hänelle. Jos olisin tiennyt että hänelle tulisi tästä ikuinen riesa, niin olisin jättänyt tilaamatta.
Miten on edes mahdollista että hänestä tehtiin lehden asiakas, kun minä olin tilaaja?
Hirveätä! Voisitko ottaa yhteyttää suoraan lehteen ja kieltää yhteydenotot?
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia en tilaa lehtiä. Hiveää vainoamista. Pitäisi hakea lähestymiskielto niillekkin, ikuinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tä
Lähestymiskielto varmaan ainoa joka auttais
Kysy ensimmäiseksi: "Onko ok jos runkkaan samalla kun pidät myyntipuhettasi? Se on niin kiihottavaa?"
Jos soittaja suostuu, kysy seuraavaksi: "Voitko samalla työntää nyrkin perseeseesi? Se voisi lisätä kauppojen syntymisen todennäköisyyttä."
Miten voi tehdä lahjan saajaasta tilaajan!? Onko edes laillista ottaa yhteyttä?
Voiko yritykselle pyytää lähestymiskieltoa? Miksei puhelinmyyntiä kielletä kokonaan? Kotirauhan häiritsemistä!
Juuri näin. Mitkään kiellot ja pyynnöt eivät auta. Intoutuvat vain lisää. Kokemusta on. Kirjoitin googlen Vauva.fi palstalle jo kokemukseni, mutta osanotot kaikille jotka ovat joutuneet a-lehden kiusanteon/pakkomyynnin kohteeksi.
Apu on syöpäsairaan Aarnipuron päätoimittaja huuhaa lehti Aarnipuro ei ole edes valmistunut toimittajaksi korkeakoulusta vaan saanut eväät ammattiinsa iltalehden iltatoimittakoulusta
Lue täältä mistä paperin tuhlaamisesta on kyse kun puhutaan Apu lehdestä
https://m.facebook.com/people/Kuivuneet-painomusteet/100069382391470/