Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentuneet, kertokaa päivän positiivisia asioita

Vierailija
19.10.2017 |

Itse sain tänään päivävaatteet päälle ja ikkunaverhot auki. Väsyttää kyllä julmetusti, mutta ajattelin silti lähteä kohta kävelemään ja lähikauppaan. Monta päivää on mennytkin taas lähinnä sängyssä maaten. Miten teillä muilla?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävelin yli tunnin syksyisessä kauniissa luonnossa ja kyllähän se mieltä virkisti.🍁

Vierailija
2/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain myös vaatteet päälle ja aloin neulomaan lapasia, se on intohimoni ja jaksan keskittyä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Varasin bussimatkat menopaluu Helsinkiin viikon päähän 12 eurolla! Jee, miten halpaa ja kiva päästä Helsinkiin shoppailemaan :)

+ Haen tänään koirani kaverini luota hoidosta :)

Vierailija
4/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Menin vessaan oksentamaan lounaan jälkeen niin kuin on näemmä tulossa tavaksi, mutta päätinkin muutaman minuutin jälkeen olla tekemättä sitä ja palasin takaisin töihin.

- Mulla on ihana paras kaveri ja sen joka-aamupäiväinen tekstaritervehdys piristää yksinkertaisuudessaan.

- Tapasin mukavan uuden ihmisen vähän aikaa sitten, hänellekin on kiva jutella.

Vierailija
5/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin eilen illalla keittiötä vähän, ja nyt oli mukava mennä keittelemään aamukahvit. Kiitos, menneisyyden minä! Kahvi maistuu hyvältä, ja aurinkokin paistaa. Mielessä on kutkuttava odotus treffeistä tänä iltana. Voi olla, että saan seksiä.

Vierailija
6/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan kerran tässä kuussa nukuttua yli 6h:n yöunet :) Liian vähän sekin taitaa olla mutta ero normaaliin 2-3 tuntiin on kuitenkin huomattava ja luulen että taidan käydä pitkästä aikaa ulkona tänään

Vierailija
7/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aurinkoista!

Vierailija
8/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkki tehty, alle tunti vain mutta parempi sekin kuin ei mitään. Ainakin tuli hiki :)  Tyhjäsin ja täytin tiskikoneenkin! Nyt ajattelin palkita itseni löhöämällä sohvalla sarjaa katsellen samalla kun ruoka on uunissa. Jos päivä jatkuu samalla tarmolla, saan varmaan siivottua ja vaihdettua lakanatkin.

ap

Vierailija
9/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin liikenteeseen eli hoitamaan asioita jo aamupäivällä. Kävelin joutessani hautausmaalla, oli kaunis sää. Hautausmaat ovat mieleisiä paikkoja minulle. Mietin miten hautakiven alla on rauhaisaa maata sitten aikanaan, ei täällä maapallolla tarvitse iäisyyttä kärvistellä. Minullekin on jo hautapaikka katsottuna. Mietin saanko toteutettua unelmiani ennen kuin minusta aika jättää. Mietin myös miten paljon asiat on paremmin kuin vuosi sitten, jolloin olin hyvin kivulias sairauksista johtuen ja asunnoton, jouduin asumaan sukulaisten nurkissa. Näin myös muutamien kuuluisuuksien, nuorena nukkuneidenkin hautoja. Ei se ole elo ole aina helppoa.

Päätin että myös huomenna lähden liikenteeseen jos vaan saan nukuttua. Minulla on asioiden hoidosta vapaa päivä, ja voisin mennä vaikka johonkin museoon ja käveleskellä.

Vierailija
10/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiudun reissusta, ja vastassa minua odottaa koirani.

Vierailija
11/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen turvassa, mikään ei uhkaa minua juuri nyt.

Elämässäni on ihmisiä, jotka välittävät minusta ja toivovat parastani juuri nyt.

Minulla ei ole lapsia vaivoinani.

Olen vapaa lähtemään vaikkapa kävelylle juuri nyt. Ulkona on rauhallista ja jalkani kantavat.

Minun ei ole nälkä, ja janoni sammuttaa lasillinen vettä, joka on aivan käteni ulottuvilla.

Mihinkään ei satu juuri nyt.

Vierailija
12/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviini hyvän ruoan kera.

En päässyt ulos vaikka olisin halunnut.

Fobiat

Vierailija
13/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipuja tai valtavaa ahdistusta tänään.

Alan kohta tiskaamaan tiskivuorta ja illalla poikaystävän kanssa lyhyelle kävelylle 😊

Kaksi viikkoa on mennyt sängynpohjalla maaten...

Vierailija
14/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin poikaa hammaslääkärissä. Tein lohikeiton, jota söin ihan liikaa. Siivoilin ja keitin kahvit. Järjestin sukat. Kohta haen postin. Otan sitten pienet päikkärit. Soitan myös kaverille myöhemmin ja käyn pitkällä lenkillä. Illalla kuntoilen sisällä jos jaksan ja käyn saunassa. Masennus on lievää mutta työelämään ei ole asiaa. En kyllä meniskään, kun kotiarki on ihan kivaa.

Vierailija
15/15 |
19.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tänään ei ole pakko tehdä mitään töiden jälkeen ja työpäiväkin oli puoli tuntia lyhyempi. Olin jo valmis tekemään yhtä koulutyötä koko illan, mutta sainkin lisäaikaa ensiviikolle asti, joten ajattelin tänään vaan maata sohvalla ja nauttia hetken siitä ettei kokoajan tarvitse väkisin tehdä asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi