milloin kävit viimeksi lääkärillä?
Kommentit (15)
Syksyllä 2018. En olisi halunnut mennä, mutta muuten ei saanut reseptejä (sydänlääkkeet) uusittua.
Vierailija kirjoitti:
saitko apua?
No oletettavasti sai.
Lääkärille mennään kun on sille tarvetta.
Taisi olla noin vuonna 2009. Välttelen niitä viimeiseen asti.
11 kk sitten yksityisellä kun ei tk:sta apuja tullut. Päivässä oli tullut kulumaviat, kun keskiviikkona tk:ssa ei ollut mitään muuta kun säteilyä muualta. Torstaina yksityisellä olikin kulumaviat, maanantaina soitti lääkäri ja sanoi että laittaa leikkaus jonoon
En käy lääkärissä. Apteekista saa buranaa ilman lääkärin tulostamaa reseptiäkin.
En muista. En kuitenkaan tuolloin saanut apua ja välttelen lääkäriä viimeiseen saakka. Kaikenlaista vaivaa kuitenkin löytyy, mutta itselläni on jo sellaiset diagnoosit, joiden piikkiin voi laittaa vaikka mitä, joten tuskin tuon takia mitään tutkimuksia, hoitoja tai uusia diagnooseja edes saisin.
Vierailija kirjoitti:
En käy lääkärissä. Apteekista saa buranaa ilman lääkärin tulostamaa reseptiäkin.
Saa joo. Sitä mietoa ja ilman Kela-korvausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon eri ja pummaan sukulaisilta vahvempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä niitä sitten kovin paljon tarvitse.
Kävin silmälääkäriilä ja hammaslääkärillä vuositarkastuksessa viime kuussa. Yleislääkäriltä saa reseptin soittamalla, mutta tässä kuussa on vielä flunssarokotus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sä niitä sitten kovin paljon tarvitse.
Jonkin verran. Kymmeniä vuodessa.
Viime vuonna paniikkikohtaukseni jälkeen jäi päälle pitkittynyt stressireaktio. Muuten en huvikseni kyllä käy.