Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te puolison tai perheen kanssa elävät teette, kun olette viikonlopun yksin kotona?

Vierailija
13.10.2017 |

Onko jotain tiettyä rutiinia, vai vaihteleeko miten milloinkin?

Olen nyt piitkästä aikaa yksin, mies lähti muutama tunti sitten lasten kanssa vanhempiensa luokse. Olen siivonnut kodin, käynyt kaupassa ja syönyt kasvispastaa. Nyt odottelen saunan lämpiämistä. Saunan jälkeen katson jonkun lefan, juon ehkä pari siideriä ja menen hyvissä ajoin nukkumaan. Huomenna nukun niin pitkään kuin nukuttaa, ilman että tarvitsee uhrata ajatustakaan aamupuurolle ja lastenohjelmille. Aion käydä päivällä pitkällä lenkillä, saunoa jälleen pitkään ja antaumuksella sekä juoda kunnon kalsarikännit. Sunnuntai meneekin sitten varmaan krapulaisena ja maanantaina sitten taas töihin.

Olen ehtinyt suunnitella hyvin ja perusteellisesti, koska olen odottanut tätä omaa aikaa jo pari viikkoa. Vihdoinkin!

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojun sängyllä, harrastan sooloseksiä, nukahdan, lojun sängyllä, harrastan sooloseksiä, katson nettiä, yritän päästä sängystä, harrastan sooloseksia, syön...

Vierailija
42/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn saunassa, meikkaan, laitan ykköset päälle ja baariin. Yön aamuun asti nain kuin eläin ja sama uusiksi lauantaina.

Koska mies ei anna. Ja mulla on normaalit seksivietit.

Miehelle lapset on kaikki kaikessa, muusta ei väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaistahan se on, mutta ensin asunto kondikseen, sitten kuohari esiin ja netflix. Relaxation!

Ps. ne jotka toruu juomisesta, ahmivat suklaalevyjä ja torttuja...

Vierailija
44/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet odottanut omaa aikaa pari viikkoa ja nyt aiot kalsarikännätä ja tuhrata yhden päivän krapulassa makaamiseen. Säälittävää.

Mulla ei ole mahdollisuutta kalsarikännätä muulloin kuin silloin, kun mies on lasten kanssa pois kotoa. Silloin täytyy ottaa ilo irti.

ap

Olet alkoholisti?

En ole alkoholisti. Mies on absolutisti ja on kärsinyt valtavasti läheisen alkoholismista. Ei hän koskaan ole juomistani rajoittanut, mutta huomaan kyllä hänen ahdistuvan ja vetäytyvän, jos juon kotona niin että humallun. Siispä en hänen seurassaan juo kuin juuri sen yhden saunajuoman.

ap

Vierailija
45/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollut viikonloppua yksin kotona aikoihin mutta päivän olen kun mies on ollut työreissulla/ virkistyspäivässä. Ajatellaan että on tämmöinen tilanne ja viikonloppu: Silloin napsautan saunan päälle ja teen sellaista ruokaa mistä mies ei tykkää ja jota en viitsi tehdä pelkästään itselle. Joten kanajauheliha-täysjyvätacoja paprikalla ja salaatilla ja itsetehty tsatsiki-kastike. Ruokajuomaksi hyvää olutta, loppuillaksi lonkeroa&punaviiniä. Kun oon saunonut tarpeeksi, alan kokkailla ja syödessä aloitan kännäyssarja-maratonin. Vaihtoehtoina The Ranch, Trailer Park boys tai Californication tai muu vastaava aivot narikkaan-ohjelma jossa juodaan alkoholia tai sitten joku viihdyttävä leffa. Valvon myöhään, kuuntelen välissä musiikkia ja vaan nautiskelen omasta vapaa-ajasta:) Hyvältä kuulosti AP:n samankaltaiset suunnitelmat:D

Vierailija
46/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä yksin kotona :(

Mies ei lähde koskaan lasten kanssa mihinkään.

Vierailija
47/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffan minäkin aina katson, käyn kävelyllä ja saunon.. kalsari kännit jättäisin väliin. Muuten teen jotain helppoa ruokaa, nukun pitkään. Se tuntuu aluksi oudolta kun on vähän liian hiljaista😊

Vierailija
48/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään erikoista, sitä samaa kuin sillonkin kun muut on kotona. Oon koneella, luen kirjaa/lehteä, vahtaan telkkaria.. mahdollisimman vähän kotitöitä, niinkuin aina. Kesällä teen pihahommia jos on hyvä keli tai istun vaan ja nautin pihalla. Kyllä minä nautin yksinolosta kun kuitenkin töissä pitää olla sosiaalinen. Ollaan miehen kanssa puhuttu että aletaan erakoiksi kun jäädään kahdestaan. Ehkä se ei ole turvallista, mutta ajatus on mukava.

Vierailija
49/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo minäkään koskaan yksin yötä lapsen syntymän jälkeen (4 vuotta). Joskus olen lapsen kanssa käyny esim risteilyllä niin mies on saanu päivän pari olla rauhassa kotona.

Mut jos oisin yksin, niin nukkuisin varmaan niin pitkään kun nukuttaisi, lenkkeilisin kaikessa hiljaisuudessa, söisin rauhassa. Ei oo oikeen kummankaan puolella mitää kotipaikkaa tai mökkiä mihin mennä, mut näillä mennään.

Vierailija
50/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan harvinaista olisi koko viikonlopun yksinolo. Nytkin syyslomalla mulla ei oo lomaa. Mies ja kuopus lähtevät laivalla Ruotsiin alkuviikosta ja esikoinen lähtee kisareissulle loppuviikosta. Keskimmäinen ei halua lähteä mihinkään vaan viettää aikaa kavereiden kanssa.

Mut jos olisin yksin, aloittaisin mäkin siivoamisella. En osais nauttia rentoilusta rötväisessä kodissa. Sit hyvää telkkaria, hyvää syömistä, takka ja käsityö sohvan nurkassa. Tämä siis perjantai. Lauantaina aamujumppa ja sit lähtisin kaikessa rauhassa kiertelemään kauppakeskukseen. Paljon en ostaisi, mut söisin siellä. Sit kotiin, sauna lämpimäksi ja muuten toisinto pe illasta. Sunnuntaina ehkä jotain kaapinjärjestelyä tms. kodinhommaa, jota harvemmin ehtii tekemään. Sit olis jo kova ikävä perhettä, joten heitä odottelisin kotiin.

Vierailija
51/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kerrankin keskeytymättä, katson hyviä leffoja, teen jotain ihanaa ruokaa vain itselleni, nukun päikkärit.

Vierailija
52/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin hiljaisuudesta, teen asioita, jotka "paranevat" pitkästä häiriöttämästä jaksosta (esim. luen hyvää kirjaa, teen opiskelujuttuja...), hemmottelen itseäni mahdollisuudella nauttia omista valinnoista (käydä lenkillä juuri siihen aikaan kuin itseä huvittaa, herkuttelen ruoalla josta pidän tai jollain herkulla...). Joko nukun pitkään tai vastaavasti herään aiemmin, miltä tuntuu ja mikä ohjelmaani sopii. Toisaalta voin treffata kavereita pitkän kaavan mukaan tai hengata kaupungilla. Joskus tehdä perusteellista siivousta, kun ei ole muita "tiellä". Mikä milloinkin parhaalta tuntuu: joko urakoida tai lötkönautiskella. Olla yksin tai nähdä kavereita.

Vierailija
53/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä tavallista yleensä, siis teen suursiivouksen (nautin, kun kaikki paikat on mun tavalla organisoituna), saunon ja teen naamiot, ajelen karvat kiireettä (! :D).. Leivon tai laitan jotakin hyvää ruokaa, popitan omaa musiikkia kenenkään häiriintymättä, tanssin, maratonkatson omia sarjoja, syön olohooneessa, masturboin, poltan kynttilöitä, juon viiniä, hengaan enemmän netissä, lähden keskellä yötä seikkailemaan kavereitten kanssa, saatan esim. rakentaa olohuoneeseen "majan" jossa katson leffoja ja nukun, luen, katson suomenkielistä TVtä yleltä, teen töitä.. Teen siis näitä asioita myös puolison kotona ollessa mutta juttuna on se oman rytmin mukaan eläminen ja kompromissittomuus josta silloin tällöin nautin.

Vierailija
54/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon punaviiniä ja tyydytän itseäni. Syön mieli ruokiani ja sirffailen deittisivuilla antaen ymmärtää, että heruisi.

Vierailija
55/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ja 3, samoihin menee.

Vierailija
56/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itseasiassa ollut yötä yksin kotona lasten syntymän jälkeen, esikoinen on nyt 18-vuotias :D Ei ole pahemmin noita yökyläilypaikkoja ollut lapsilla, kaveritkin on yleensä meillä eikä toisin päin. Isovanhemmilla eivät ole koskaan olleet yötä keskenään, ei ole pyydetty.

Vierailija
57/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää vetää kännit? Mitä hauskaa on juopuneena olossa saati seuraavan päivän krapulassa?

No, minä saan olla usein yksikseni. Teen silloin ihan sitä, mikä sattuu silloin huvittamaan. Meillä käy siivooja, joten siivoamiseen ei tarvitse tuhlata aikaa.

En kuitenkaan osaa nukkua pitkään, joten vapaapäivätkin alkavat viimeistään klo 8 ylösnousulla. Mutta sittenpähän on pitkä päivä aikaa, koska en myöskään mene nukkumaan aikaisin.

Käyn lenkillä, saunassa, uimassa ja ulkojacuzzissa. Syön hyvin ja juon hyvää punaviiniä, saunan päälle oluen. Jacuzziin otan mukaani lasillisen sampanjaa. Hoidan puutarhaa, teen käsitöitä, surffailen netissä, katson ehkä jonkun elokuvan. Mietiskelen mihin seuraavaksi matkustaisin ja varailen lentolippuja. Nytkin olen San Franciscossa ja nautin yksikseni pitkää, ihanaa hotelliaamiaista kaikessa rauhassa netissä surffaillen :).

Aika myöhäistä hotelliaamiaista syö tää muka jenkeissä oleva 11:30 paikallista aikaa. Hoteleissa harvoin on aamupala enää tuohon aikaan...

Vierailija
58/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan ymmärtänyt, miksi pitää vetää kännit? Mitä hauskaa on juopuneena olossa saati seuraavan päivän krapulassa?

No, minä saan olla usein yksikseni. Teen silloin ihan sitä, mikä sattuu silloin huvittamaan. Meillä käy siivooja, joten siivoamiseen ei tarvitse tuhlata aikaa.

En kuitenkaan osaa nukkua pitkään, joten vapaapäivätkin alkavat viimeistään klo 8 ylösnousulla. Mutta sittenpähän on pitkä päivä aikaa, koska en myöskään mene nukkumaan aikaisin.

Käyn lenkillä, saunassa, uimassa ja ulkojacuzzissa. Syön hyvin ja juon hyvää punaviiniä, saunan päälle oluen. Jacuzziin otan mukaani lasillisen sampanjaa. Hoidan puutarhaa, teen käsitöitä, surffailen netissä, katson ehkä jonkun elokuvan. Mietiskelen mihin seuraavaksi matkustaisin ja varailen lentolippuja. Nytkin olen San Franciscossa ja nautin yksikseni pitkää, ihanaa hotelliaamiaista kaikessa rauhassa netissä surffaillen :).

Aika myöhäistä hotelliaamiaista syö tää muka jenkeissä oleva 11:30 paikallista aikaa. Hoteleissa harvoin on aamupala enää tuohon aikaan...

Tilannut ehkä huonepalvelusta ja syö sitä huoneessaan?

Vierailija
59/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo lauantain kalsarikännit tuppaa kuulumaan ohjelmaan, niin tänäänkin. Sunnuntai menee rattoisasti sohvalla telkkaria katsoen. Näihin krapulapäiviin kuuluu olennaisena osana pizzan tilaaminen ja muukin herkuttelu.

Typerää moralisoida yksin kännäämistä, kun se on hauskanpitoa omalla tyylillä, eikä kyse ole alkoholiongelmasta.

Vierailija
60/96 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kalsarikänni on kyllä säälittävä. Suomi on täynnä alkoholisteja. Kehtaavatkin lisääntyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän