Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te puolison tai perheen kanssa elävät teette, kun olette viikonlopun yksin kotona?

Vierailija
13.10.2017 |

Onko jotain tiettyä rutiinia, vai vaihteleeko miten milloinkin?

Olen nyt piitkästä aikaa yksin, mies lähti muutama tunti sitten lasten kanssa vanhempiensa luokse. Olen siivonnut kodin, käynyt kaupassa ja syönyt kasvispastaa. Nyt odottelen saunan lämpiämistä. Saunan jälkeen katson jonkun lefan, juon ehkä pari siideriä ja menen hyvissä ajoin nukkumaan. Huomenna nukun niin pitkään kuin nukuttaa, ilman että tarvitsee uhrata ajatustakaan aamupuurolle ja lastenohjelmille. Aion käydä päivällä pitkällä lenkillä, saunoa jälleen pitkään ja antaumuksella sekä juoda kunnon kalsarikännit. Sunnuntai meneekin sitten varmaan krapulaisena ja maanantaina sitten taas töihin.

Olen ehtinyt suunnitella hyvin ja perusteellisesti, koska olen odottanut tätä omaa aikaa jo pari viikkoa. Vihdoinkin!

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sarjoja pitkälle yöhön sängyssä niin, että läppäri on miehen paikalla!

Vierailija
2/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku mitä teette ja miten nautitte omasta ajastanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson elokuvia, herkuttelen ja masturboin.

Vierailija
4/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 4 viikkoa kerrallaan yksin kotona, kun mies on meritöissä. Tälläkin hetkellä. Mitäkö teen? Elän ihan normaalia elämää. 

Vierailija
5/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä. Luen. Vauvapalstailen. Teen lisää töitä. Luen Hesaria 2 tuntia. Teen töitä. Keitän kahvit. Teen smoothien. Jatkan töiden tekemistä.

Takuuvarmasti en siivoa, tiskaa, pese pyykkiä tms.

Vierailija
6/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin hiljaisuudesta. Katson itseäni kiinnostavia ohjelmia telkusta. Luen kummitusjuttuja. Paistan ruoaksi naudanpihvin ja laitan valkosipuliperunoita. Valvon pitkin yötä ja lueskelen kirjaa sängyssä. Syön karkkia. Sitten muutama tunti ennen miehen paluuta siivoan, tiskaan, vien roskat.

Vierailija
7/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en juo yksin, vaan sopisi kaverin kanssa treffit syömään tai lasilliselle. Vaihtoehtoisesti katsoisin leffoja ja söisin sipsejä. Juomana limu.

Vierailija
8/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet odottanut omaa aikaa pari viikkoa ja nyt aiot kalsarikännätä ja tuhrata yhden päivän krapulassa makaamiseen. Säälittävää.

Vierailija
9/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tapana katsoa jokin leffa ja käydä saunassa.

Vierailija
10/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet odottanut omaa aikaa pari viikkoa ja nyt aiot kalsarikännätä ja tuhrata yhden päivän krapulassa makaamiseen. Säälittävää.

Mulla ei ole mahdollisuutta kalsarikännätä muulloin kuin silloin, kun mies on lasten kanssa pois kotoa. Silloin täytyy ottaa ilo irti.

ap

Vierailija
11/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai ja lauantai armotonta biletystä kaikkine herkkuineen ja sunnuntaina nukun siivouspalvelun siivotessa.

Vierailija
12/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mahdollisuutta kalsarikännätä muulloin kuin silloin, kun mies on lasten kanssa pois kotoa. Silloin täytyy ottaa ilo irti.

ap

Miksi et mene mieluummin tapaamaan kavereita ja yhdessä lasillista. Jotenkin surulliselta kuulostaa elämäsi.

Vierailija
13/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä saa sata alapeukkua, mutta sanotaan silti: 

Ahdistun. 

Kaipaan elämää ympärilleni. Ihan saan sitä kuuluisaa omaa aikaa ihan perheenkin läsnä ollessa. Luen, kirjoitan, kuuntelen musiikkia... mutta tähän keskittyminen vaatii läheisyyden tuntua muihin. 

Nyt syyslomalla mies lähtee lapsien kanssa viikoksi lomalle. Projektissa on ainakin tylsästi siivous. Näen muutamaa kaveria myös. Yritän olla ahdistumatta. 

Vierailija
14/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi et mene mieluummin tapaamaan kavereita ja yhdessä lasillista. Jotenkin surulliselta kuulostaa elämäsi.

Kavereiden kanssa on mahdollisuus lasillisiin muulloinkin, yksin olemiseen ei. Sinun mielestäsi elämäni kuulostaa surulliselta, minusta itsestäni se taas on hyvinkin mukavaa ja juuri nyt myös nautinnollista.

ap

Vierailija
15/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aika lailla samaa kuin ap. Nauti täysillä viikonlopun rötväilystä!

Vierailija
16/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella kateellinen sinulle. Kuulostaa siltä että saat olla useinkin yksin kotona. Minulle tuo on äärimmäisen harvinaista herkkua.

Jos saisin olla viikonlopun yksin kotona, niin en siivoisi yhtään vaan homma olisi hoidettu koko perheen voimin jo torstaina. Laittaisin hyvää musiikkia soimaan, kynttilöitä palamaan, takan päälle ja käpertyisin nojatuoliin lukemaan kirjaa. Lasi punkkua ja suklaata viereen. Sitten laittaisin vaahtokylvyn tunnelmavalaistuksella ja rentouttavalla musiikilla. Illalla katsoisin jonkun romanttisen hömppäleffan hyvän syötävän ja naposteltavan kera.

Aamulla nukkuisin pitkään ja söisin aamupalan kirjaa lukiessa pitkään ja hartaasti. Lähtisin kuntosalille ja siellä menisin pitkän kaavan mukaan saunaan eli tavalliseen, höyry- ja infrapunasaunaan. (Näihin ei normisti pääse kun on kiire lapsiparkista hakemaan lapset)

Jos saisin olla toisenkin päivän yksin niin ehkä voisin järjestää jotain kaappeja tms kun kerrankin olisi aikaa. Toki vielä kivempaa olisi treffata joku kaveri ja mennä kaffettelemaan jonnekkin tai lähteä vaikka jonnekkin baariin. Olis ihanaa viettää krapulapäivääkin ihan yksin. Pitäis tosin olla ihan lievä krapula jotta se vois olla ihanaa. Löhöisin vaan ja nauttisin yksinolosta.

Tätä ei vaan ikinä tapahdu kun mies ei käy koskaan missään lasten kanssa ilman mua. Mikä on ihan epäreilua koska minä taas käyn aina silloin tällöin vanhempieni mökillä ja mies jää kotiin.

Vierailija
17/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään, en tapaa ketään, pysyn yksinäni hiljaisuudessa. En kerro tutuille olevani itsekseni.

Syön herkkujani, nettailen tai luen akuankkaa, katson leffoja.

Kerran olen tällaisena vapaaviikonloppuna lähtenyt kaverin kanssa festarille, sinä vuonna oli osunut useampi vapaa.

Vierailija
18/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovin treffit ystävien tai ystävien kanssa kaupungilla tai toisessa kaupungissa, valmistaudutaan iltaan kuoharia vuoden, meikaten, sitten syömään, joku keikka tai pubi. Yöksi ystävän luo tai omaan kotiin. Seuraavana päivänä shoppailua, hengailua ja lounas kaupungilla samassa tai eri seurassa. Sitten kotiin, saunaan, leffa kotona, kirja, irtokarkkeja. Sunnuntaina siivousta ja ostan tuoteita kukkia ja naistenlehden ja aleksanterinleivoksen päiväkahvin seuraksi. Joku museo tai näyteikkunakävelyä ystävän kanssa tai yksin.

Vierailija
19/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen töitä. Luen. Vauvapalstailen. Teen lisää töitä. Luen Hesaria 2 tuntia. Teen töitä. Keitän kahvit. Teen smoothien. Jatkan töiden tekemistä.

Takuuvarmasti en siivoa, tiskaa, pese pyykkiä tms.

Minä taas tarvitsen siistin kodin, ennen kuin voin kunnolla rentoutua. Tunnin verran meni, kun järjestin paikat, imuroin, pesin lattiat ja ravistin muutaman maton. Lasten huoneiden ovet laitoin vain kiinni :) Mutta hyvä noinkin on, että pystyy olemaan siivoamatta, varmasti sekin rentouttaa.

ap

Vierailija
20/96 |
13.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei muuta kuin anna palaa ja nauti! Paskat noista kitisijöistä, lilli pystyssä lasilliselle! Pyllystä on sellainen. Nautinnolliset kalsarikännit tekee hyvää itsekullekin!

Ole siulle hyvällä tavalla kateellinen ja nautin täällä onnestasi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme