Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreistä 40% vastustaa aseiden säilyttämistä kotona. Vihreiden äänestäjä, miksi haluat kiusata muita ihmisiä?

Vierailija
10.10.2017 |

Eikö edes ne valtavat päästöt jotka turhasta liikenteestä koituu kiinnosta teitä? Metsästysaikana tulisi tuhansia kilometreja turhaa autoilua teidän järjettömien ideoiden vuoksi.

Kommentit (122)

Vierailija
121/122 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät uskoo järjestäytyneeseen ja urbaaniin yhteiskuntaan jossa lait toimii, poliisit suojelee ja ruokaa saa supermarketista koska heillä ei ole tietoa tai ainakaan omakohtaista kokemusta muusta. Ei aseita kotona. Nuotiotakaan ei saa eikä ehkä edes osata tehdä. Jos on nälkä niin täytyy nöyrästi kiskoa tuulipuku päälle ja pyöräillä markettiin katsomaan mitä vegaanivaihtoehtoja siellä on tarjolla, kunhan verovaroista kerätyt tuet on ensin maksettu tilille. Melko ankeaa minun mielestäni. Minä en aio koskaan elää noin. Valtiolla ei ole mitään oikeutta sekaantua työkaluihini tai elämäntapaani.

Vierailija
122/122 |
11.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät uskoo järjestäytyneeseen ja urbaaniin yhteiskuntaan jossa lait toimii, poliisit suojelee ja ruokaa saa supermarketista koska heillä ei ole tietoa tai ainakaan omakohtaista kokemusta muusta. Ei aseita kotona. Nuotiotakaan ei saa eikä ehkä edes osata tehdä. Jos on nälkä niin täytyy nöyrästi kiskoa tuulipuku päälle ja pyöräillä markettiin katsomaan mitä vegaanivaihtoehtoja siellä on tarjolla, kunhan verovaroista kerätyt tuet on ensin maksettu tilille. Melko ankeaa minun mielestäni. Minä en aio koskaan elää noin. Valtiolla ei ole mitään oikeutta sekaantua työkaluihini tai elämäntapaani.

Tuo viherkommunismi on oikeasti uhka ihmisten vapaudelle. Kumma miten tuo aate nostaa aina uudestaan päätään eri muodoissa vaikka se on todeistettu tuhoisaksi ihmisille jo vuosi satojen kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme