Vihreistä 40% vastustaa aseiden säilyttämistä kotona. Vihreiden äänestäjä, miksi haluat kiusata muita ihmisiä?
Eikö edes ne valtavat päästöt jotka turhasta liikenteestä koituu kiinnosta teitä? Metsästysaikana tulisi tuhansia kilometreja turhaa autoilua teidän järjettömien ideoiden vuoksi.
Kommentit (122)
Jokainen Suomalainen tarvitsee aseen ja nopeasti!
Vierailija kirjoitti:
2000-luvulla kenenkään ei tarvitse metsästää.
Paitsi minun.
T:Senaattori71
(nuorekas vantaalainen metsästäjä)
Ihmiset tappavat ihmisiä, eivät aseet, alkoholi tai autot.
Tapot tulee ehkäistä niin että kaikki ihmiset suljetaan varmuuden vuoksi vankilaan suljettuihin oloihin silloin kun eivät ole valtion hyväksymissä valvotuissa töissä tai harrastuksissa.
Mihin aikaan vihreitä saa metsästää?
Leipäveitsien säilytys kotona kiellettävä.
Suomessa on äitejä jotka ovat tappaneet lapsiaan.
Äidit on kiellettävä.
Miten Vihreät voivat vaatia kaikkea äänekkäästi itselleen ja samalla ovat yhtä hanakasti kieltämässä kaikkea mistä eivät itse pidä.
Vierailija kirjoitti:
Tapot tulee ehkäistä niin että kaikki ihmiset suljetaan varmuuden vuoksi vankilaan suljettuihin oloihin silloin kun eivät ole valtion hyväksymissä valvotuissa töissä tai harrastuksissa.
Eivät nuo oikeasti aseita pelkääkään vaan niiden takana olevia ihmisiä. Jos pitäisivät turpansa kiinni niin ei olisi mitään pelättävää, ja pätemisestä ja sanelupolitiikasta tarpeekseen saanut kansa hoitelee asiansa vaikka nuijalla kuten historiassa.
Jotkut ampumaharrastajat jopa itselataavat l. valmistavat itse panoksensa ruudista, nallista, luodista ja yleensä kierrätetystä hylsystä. Kammottavaa. Ehdottomasti kiellettävä.
Luulin että pieraisin mutta se olikin jonkun vihreän asekommentti.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä vihreitä, ovat vähän ulalla. Mutta kysäisenpä silti: mitä h-lvettiä sä sillä aseella kotonasi teet? Haluatko hivellä sitä, tähtäillä ikkunasta ja ihailla itseäsi peilistä ase kädessä?
Ihan uteliaisuudesta ja kaikella kohteliaisuudella vaan kyselen :).
Mulla ne on kotona tuossa lukollisessa asekaapissa josta ne otan kun lähden metsälle. N27
Vierailija kirjoitti:
Miten Vihreät voivat vaatia kaikkea äänekkäästi itselleen ja samalla ovat yhtä hanakasti kieltämässä kaikkea mistä eivät itse pidä.
Eiväthän ne muuten olisi vihreitä. Sama juttu kuin sossuilla. Kauas on tultu Linkolan ajoista jolloin vielä oli oikeasti vihreitä eikä oikeamielisyyden kaapuun verhoutuneita pikkudiktaattoreita.
En ymmärrä Vihreitä, jopa kristillisiltä tulee fiksumpaa läppää vaikka uskovat mielikuvitusolentoon.
Pöydälläni on lyijykynä. Jos työntäisin sen jonkun silmästä sisään niin kyseinen henkilö todennäköisesti kuolisi.
Kynät on kiellettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nuo oikeasti aseita pelkääkään vaan niiden takana olevia ihmisiä. Jos pitäisivät turpansa kiinni niin ei olisi mitään pelättävää, ja pätemisestä ja sanelupolitiikasta tarpeekseen saanut kansa hoitelee asiansa vaikka nuijalla kuten historiassa.
Ihmisiltä joita tarvitsee pelätä täytyy ottaa aseet pois. T: Aseen omistaja.
Miksi vihreät kannattavat eutanasiaa mutta ovat riistämässä kansalta mahdollisuuden siihen.
>90% aseisiin liittyvistä kuolemista on itsemurhia.
Mun mielestä kerran vuodessa voisi järjestää tapahtuman, jossa metsästetään metsästäjiä. Metsästäjän metsästysaika. Itse kokisin asian reiluna ja oikeudenmukaisena, mikäli itse metsästystä harrastaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisiltä joita tarvitsee pelätä täytyy ottaa aseet pois. T: Aseen omistaja.
Tuolla logiikalla kaikilta otetaan aseet pois koska nämä vihreät lähtökohtaisesti pelkäävät ihmistä joka omistaa aseen.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on äitejä jotka ovat tappaneet lapsiaan.
Äidit on kiellettävä.
Suomessa on lukuisia tapauksia, joissa mies on ensin ampunut vaimonsa (usein myös lapset) ja tämän jälkeen itsensä.
Ei kukaan ole tuomassa väkisin aseita kotiisi, ääliö.