Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?
Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?
Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!
Itselläni tuli mieleen tällainen:
Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.
Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?
Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.
Kommentit (1173)
Vuosia sitten olin sijaisena yläkoulussa. Luokan äänekkäin hoksasi kysyä: "Ai, ooksää ylioppilas?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iskäkö kirjoitti:
Pitkäaikainen tyttöystäväni tuli yllättäen raskaaksi. Emme olleet koskaan asuneet yhdessä, mutta yhdessä kuitenkin. Hieman yllätti, kun melkein kaikki läheiset kysyi "tiedätkö onko lapsi sinun jne", kun kerroin raskaudesta. Äitini, veljeni, pari hyvää kaveriani jne.
Vaikutti noi kyselyt kuitenkin noi kyselyt sen verran, että sovittiin isyystestistä isyyden vahvistamisen yhteydessä ja minunhan se oli.
Mitä ihmettä? Teit isyystestin vaikka tiesit että lapsi on sinun? Sama kun vaimosi haluaisi testata että naapurin tai työkaverisi lapsi ei olisi sinun. Vaimo teetti testin olenko työkaverin lapsen isä ja en ollut!
Mitä ihmettä? Mies ei voi koskaan tietää, että lapsi on hänen, ellei ole testattu tai lapsi niin saman näköinen. Kyllä niitä on paljon sellaisia miehiä, jotka TIETÄÄ että lapsi on oma, mutta oikeasti kasvattaakin käenpoikasta.
Niinpä. Mitäpä mies ei olisi valmis tekemään päästäkseen elättämästä omaa lastaan.
Ei nyt tule muuta mieleen kuin "oletko ajatellut että miehesi nahka roikkuu 10v päästä kun vanhalla ukolla"? Mieheni on minua vanhempi, mutta vanhenen toki itsekin. Minusta oli todella röyhkeää kommentoida ikäeroa noin tökerösti. Tästä on nyt n 10 vuotta aikaa ja ei mieheni nahka kyllä vielä roiku, sen sijaan mulle on tullut kaksoisleuan lisäksi ryppyjä silmiin, kaulaan ja otsalle. Tällä hetkellä näyttäisimme ehkä samanikäisiltä mieheni kanssa, ellei hän pukeutuisi hiukan vanhahtavasti.
Olin nuorena isänä kylän hiekkalaatikolla pienen esikoisemme kanssa . Laatikolle tuli pari nuorta äitiä lastensa kera ja alkoivat juttelemaan. Yhtäkkiä toinen heistä kysyi - sanatarkasti - "syntyikö tuo lapsi teille hedelmöityshoitojen seurauksena".
Tapauksesta on yli 20v ja edelleen sanattomaksi vetää.
Tää perus olenko raskaana, kun en ollut... Olin toipumassa anoreksiasta ja siinä tuli sellainen vaihe, että maha turposi aivan jäätävästi kun kroppa kai suojata sisäelimiä. Eli söin tosi paljon nälkävelkaani pois ja se kaikki meni vatsaan. En toisaalta ihmettele että tekee mieli kysyä kun siltä se näytti, mutta oikeesti... Jollekulle muulle se syömishäiriö olisi voinut tuommosesta laueta uusiksi päälle.
Torilla : Tulisitko tuonne sivummalle juttelemaan Ville Niinistön kanssa ? No en varmasti, vastasin.
Kaikista röyhkeintä on tainnut olla se, että minua kysyttiin töihin palkalla 10,50 € / h.
Sain pidettyä pokkani vain vaivoin.
Olin perheeni kanssa kaupassa ja mukana oli myös vaikeavammainen lapsemme. Luoksemme tuli henkilö, joka kyseistä lasta katsoen kysyi, "Taitaa olla aika vaikeasti vammainen lapsi". Me miehen kanssa katsoimme häntä ihmeissämme ja toinen meistä vastasi myöntävästi. Sitten kyseinen ihminen kysyi, että "Miksi hänet sitten jätettiin eloon jos hän kerran on noin vaikeasti vammainen? Miksi hänelle ei annettu heti syntymän jälkeen myrkkyruisketta tai tehty aborttia ennen hänen syntymäänsä"? Mieheni vastasi siihen selvästi vihaisena, että "Koska hänen vammaisuutensa tuli selville vasta hänen ollessaan useamman kuukauden ikäinen, ei synnytyksessä saati raskausaikana. Sitäpaitsi suomen laki kieltää ihmisen tappamisen".
Vierailija kirjoitti:
Onko mun vaikea löytää miestä, kun olen niin kauhean pitkä (170 cm)? Olin nuori hehkeä nainen, kysyntää kyllä oli ja kysyjänä oli reilusti vanhempi lyhyt, laiha nainen (opiskeltiin samassa paikassa, aloin inhoamaan ko. naista tuon kysymyksen jälkeen, oli dissanut mua aiemminkin).
Tää on kylmästi sanottu, mutta tollaset laihat pienet naiset vetää puoleensa pedofiilejä. Siis ihan oikeasti. En väitä, että kaikki pienistä laihoista naisista tykkäävät olisivat pedofiilejä, mutta he kyllä vetävät puoleensa niitä. Ja siksi varmaan tälle naiselle se, että nainen on ihan tavallisen naisen eikä lapsen kokoinen on jollain tavalla sen merkki, että on kelvoton miehille, koska nämä miehet ovat onnistuneet aivopesemään naisen ajattelemaan, että pitää olla mahdollisimman lapsimainen.
Ollaan lapseton (terveydellisistä syistä johtuen) noin viisikymppinen pariskunta. Mentiin naimisiin pari vuotta sitten kun oltiin oltu yhdessä 20 vuotta. Tästä kuultuaan eräs tuttu, jonka kyllä pitäisi tietää minkä ikäisiä ollaan, alkoi jankkaamaan, että aletaanko nyt vihdoin tekemään lapsia. Vastasin vain että joo, tottakai.
Minulla oli sairaus ja lääkityksen takia painoni putosi kymmeniä kiloja. Eräs ääliö kysyi onko minulla anoreksia.
Opi rakastamaan pituuttasi, niin menee elämä helpommin ;)
t. 180cm ja ylpeä siitä
Tansseissa. Ootsä ajanut pi-lus paljaaksi?
Olen ujo ja vieraiden ihmisten seurassa aluksi hiljainen, mutta tykkään kyllä jutella ihmisten kanssa. Olin eräällä käsityökurssilla ja olin keskittynyt omaan työhöni samalla kuunnellen muiden juttelua. Vieressä istunut mummo karjaisi korvaani: "Oletko sinä mykkä vai miksi sinä et puhu mitään? " Opettaja auttoi alkuun ja kertoi minkälaisia käsitöitä olin kurssilla tehnyt ja jatkettiin siitä juttua mummon kanssa, mutta kyllä tuo karjaisu on jäänyt mieleen.
Meillä oli kaksi poikaa ja odotin kolmatta lasta. Parikin ihmistä kysyi että yritämmekö nyt tyttöä. Vastasin että ei, vaan kolmatta vauvaa. Mitä ihmettä ihmiset kuvittelevat? Että jos kolmaskin olisi poika niin annettaisiin pois ja ei kun uutta yritystä kehiin? Loukkasi kovasti se että kaikki lapsemme eivät muka olisi jokainen yhtä arvokkaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mun vaikea löytää miestä, kun olen niin kauhean pitkä (170 cm)? Olin nuori hehkeä nainen, kysyntää kyllä oli ja kysyjänä oli reilusti vanhempi lyhyt, laiha nainen (opiskeltiin samassa paikassa, aloin inhoamaan ko. naista tuon kysymyksen jälkeen, oli dissanut mua aiemminkin).
Tää on kylmästi sanottu, mutta tollaset laihat pienet naiset vetää puoleensa pedofiilejä. Siis ihan oikeasti. En väitä, että kaikki pienistä laihoista naisista tykkäävät olisivat pedofiilejä, mutta he kyllä vetävät puoleensa niitä. Ja siksi varmaan tälle naiselle se, että nainen on ihan tavallisen naisen eikä lapsen kokoinen on jollain tavalla sen merkki, että on kelvoton miehille, koska nämä miehet ovat onnistuneet aivopesemään naisen ajattelemaan, että pitää olla mahdollisimman lapsimainen.
Tämä on nyt todella tökerö kommentti ja suorastaan vihapuhetta pieniä naisia kohtaan. Olen itse pieni ja hoikka nainen. Ei yhtään pedofiilia ole eteeni tullut. Minun perään ovat olleet ihan fiksut ja hyvät miehet, sekä pitkät ja lyhyet.
Ettäkö mitä röyhkeää kysytty, tuttuni kysyi, että äänestänkö persuja, kyllä on törkeää.
En todellakaan äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihan oman tieteellisen tutkimuksen tästä tehnyt? Ei todellakaan pidä paikkaansa, nyt on nimittäin mustavalkoista ajattelua.
Olen 157 cm pitkä ja näytän kyllä ihan naiselta. Naisellisuus on muutakin kuin pituus ja paino.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kaksi poikaa ja odotin kolmatta lasta. Parikin ihmistä kysyi että yritämmekö nyt tyttöä. Vastasin että ei, vaan kolmatta vauvaa. Mitä ihmettä ihmiset kuvittelevat? Että jos kolmaskin olisi poika niin annettaisiin pois ja ei kun uutta yritystä kehiin? Loukkasi kovasti se että kaikki lapsemme eivät muka olisi jokainen yhtä arvokkaita.
Täällä sama! Meillä oli kaksi tyttöä ja odotin kolmatta. Sukulaiset sanoi, että toivottavasti nyt saatte pojan. Tai kysyttiin, että nyt varmaan toivotte poikaa?
Ymmärrän kyllä jos osa ihmisistä toivoo tiettyä sukupuolta, mutta meille oli ihan oikeasti ihan sama kumpi tulee. Yhtä suurella todennäköisyydellä sieltä tyttö voi tulla, ei me miehen kanssa ihan yksinkertaisia olla. 😅
Multa on kysytty onko sulla tallissa auto? Mitä vittua se muille kuuluu pidänkö siellä hevosta vai autoa.