Nuoret syövät velaksi, kun rahat loppuvat
Kommentit (38)
Pitäisi opetella olla ottamatta velkaa
Jos on opiskelija, muuttaa soluasuntoon tai kimppakämppään jonkun muun kanssa. Opiskelijan paikka ei ole yksiössä.
Jos on työtön, tukirahat kyllä riittää ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos on opiskelija, muuttaa soluasuntoon tai kimppakämppään jonkun muun kanssa. Opiskelijan paikka ei ole yksiössä.
Soluja ei ole ja se ei ole ihmisen elämää asua jonkun tuntemattoman narkkarin kanssa samassa asunnossa.
Kaikilla työttömillä ei ole samoja tukia, joten et voi yleistää että tukirahat riittää ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä ole kuulleet asuntoloista?
Pitää opetella budjetoimaan se raha mitä on. Ei osta sellaista mihin ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on työtön, tukirahat kyllä riittää ruokaan.Soluja ei ole ja se ei ole ihmisen elämää asua jonkun tuntemattoman narkkarin kanssa samassa asunnossa.
Kaikilla työttömillä ei ole samoja tukia, joten et voi yleistää että tukirahat riittää ruokaan.
Ai opiskelijat on sun mielestä narkkareita?
Ihan tosi surullista miten heikoilla eväillä jotkut nuoret omilleen lähtevät. Olen itsekin vanhempana tehnyt kaikkeni että lapsilleni olisi riittävät elämänhallinnan taidot mutta silti olen onnistunut kasvattamaan kaksi täysin erilaista yksilöä. Toinen on vastuullisuuden perikuva, ja se toinen on juuri tuollainen joka varmaan tulevaisuudessa Wolttaa itseltään luottotiedot.
Aika avuton olo mutta joku vastuu sillä yksilöllä itselläänkin on lopulta oltava.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/5d2ff0c7-b6cd-4111-8478-b9ddd0f3f1c3?u…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on työtön, tukirahat kyllä riittää ruokaan.Eikö nämä ole kuulleet asuntoloista?
Jos et tienny, ni siellä on soluasuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on työtön, tukirahat kyllä riittää ruokaan.Soluja ei ole ja se ei ole ihmisen elämää asua jonkun tuntemattoman narkkarin kanssa samassa asunnossa.
Ai opiskelijat on sun mielestä narkkareita?
Itse olen 2 solussa asunut, ja molemmissa toinen opiskelija veti kannabista ja amfetamiinia joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on työtön, tukirahat kyllä riittää ruokaan.Eikö nämä ole kuulleet asuntoloista?
Tiedän kyllä mitä ovat. Ei tarvitse kommentoida turhia
Vierailija kirjoitti:
Pitää opetella budjetoimaan se raha mitä on. Ei osta sellaista mihin ei ole varaa.
Se oppi tulee vanhemmilta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/mieli/a/5d2ff0c7-b6cd-4111-8478-b9ddd0f3f1c3?u…
Postaathan vielä uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin meidän kaupungissa on ja hyvin kelpaavat ainakin ulkomaisille opisekelijoille, eivät ole kotimaassaan tottuneet oman asunnon ihannuuksiin, jotka maksettaisiin valton tuilla. Sitten itketään yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä mitä ovat. Ei tarvitse kommentoida turhia
Ni sittenhän tuo sinun kommenttisi on merkityksetön. Sitäpaitsi ei niitä soluasuntojakaan kaikille opiskelijoille riitä.
Kenenkään ei pitäisi tilata woltin kautta yhtään mitään. Kehitysmaista ei tarvita yhtään lisää porukkaa suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi surullista miten heikoilla eväillä jotkut nuoret omilleen lähtevät. Olen itsekin vanhempana tehnyt kaikkeni että lapsilleni olisi riittävät elämänhallinnan taidot mutta silti olen onnistunut kasvattamaan kaksi täysin erilaista yksilöä. Toinen on vastuullisuuden perikuva, ja se toinen on juuri tuollainen joka varmaan tulevaisuudessa Wolttaa itseltään luottotiedot.
Aika avuton olo mutta joku vastuu sillä yksilöllä itselläänkin on lopulta oltava.
Tuliko mieleen ettei kaikki luonteenpiirteet johdu pelkästä kasvatuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se "narkkari" on myös ihminen.
Olen pahoillani että et ole löytänyt paikkaasi maailmassa. Lapselliset trollausyritykset vauvapalstalla eivät ole mikään saavutus.