Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?
Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?
Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!
Itselläni tuli mieleen tällainen:
Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.
Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?
Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.
Kommentit (1173)
Vierailija kirjoitti:
Kävelin parikymppisenä Tampereen Hämeenkatua pitkin kirjastolle päin, niin viereen pysähtyi auto ja kuski kysyy että voidaanko panna ja näyttää kädessään seteleitä. Totean että mulla on kuukautiset menossa niin en viitsi nyt, niin tää jatkaa et jos ottaisin suihin, siihen ei mene kauaa... Mietin vaan jälkeenpäin että näytinkö jotenkin maksulliselta.
Nythän ilmestyy viikoittain artikkeleita seksiä myyvistä naisista, jotka kertovat olevansa unelma-ammatissa ym. Itsensä myyminen on niin upeaa ja rahaa saa niin helpolla. Joten ei ihme, että kadulla kulkevan naisen oletetaan myyvän itseään. Se kun on muotia nykyisin.
Ostin asunnon ja myyjät lupasivat että pääsen muuttamaan ennen kauppakirjassa olevaa deadlinea, no se ei toteutunut. Edellisenä lltana ennen asunnon virallista luovutuspäivää pariskunnan vaimo soitti ja kysyi, lainaanko heille 30 euroa, jotta voivat ostaa bensaa, että pääsevät autolla uuteen kotiin. Sanoi vielä, että se olisi niin kuin molempien etu. Olin sanaton.
Nykyisin nuoret äidit ovat laitettuja. On rakennekynnet, hiukset ei omat jatkot. Huulissa botox rinnat silikonia käydään kuntosalilla ja mietitään miltä näytän kun otan kuvia instaan. Minä olen perhepäivähoitaja nämä keinoteko emot tuo aamulla lapset hoitoon. Vaippa märkänä kysyn onko syönyt aamupalaa ei kuulemma ehtinyt ja ei se joka aamu syö. Usein lapsilla likaiset tai puutteellinen pukeutuminen ulkoiluun. Herää kysymys onko se oma ulkonäkö niin tärkeä.,etta lapsi jää hoitamatta.
Silloinen poikaystävä kesken seksin:
"Onko huoramainen olo?" ;)
Meni fiilikset.
On muuten totta et ulkonäkö on tärkein ja puhelin. Lapset on vain näyttämistä varten. Samoin kun iso omakotitalo ja kallis auto. On hyvä että pitää huolen kunnostaan. Pitäis pitää huoli kaikesta muustakin. Pienet lapset, koira, duuni, niinkuin monella on. Sitte kuntosali ulkonäkö sen hoitaminen kyllä siinä jokin jää hoitamatta. Usein ne on lapset. Kun pitää näyttää koko elämänsä aja 20-vuotiaalta haastavaksi kay
Juttelen sattuneesta syystä harvoin erään lähisukulaiseni kanssa, sillä en pidä hänen tavastaan kysellä tai arvostella minua.
''Oletko lihonut tai laihtunut ja kuinka monta kiloa?''
''Sinulla on kyllä ruma nenä hahahaha'' (olen vasta viime vuosina alkanut uskomaan etten ole ruma ja nenäkään ei oikeasti ole ruma, pieni ja nöpö).
''Katso miten kaunis olen, voisit joskus kehua minua''
''Miten sinä noin nätti ihminen otit itsellesi niin ruman miehen? Minä sain onneksi komean miehen itselleni''
Lista on loputon...
"Sä oot niin paljon pappasi näköinen. Ei kai vain sun pappa oo oikeasti sun isä?" Olin tyyliin 7 ja kysyjä oli koulunkäyntiavustaja joka tarkoitti äitini isää. Muistan olleeni todella hämmentynyt ja kysyin kotona asiasta ja erittäin vihaiset vanhemmat soitti erittäin vihaisen puhelun koululle. Olin pappani näköä joo lapsena, mutta vanhetessani enemmän isäni näköä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin parikymppisenä Tampereen Hämeenkatua pitkin kirjastolle päin, niin viereen pysähtyi auto ja kuski kysyy että voidaanko panna ja näyttää kädessään seteleitä. Totean että mulla on kuukautiset menossa niin en viitsi nyt, niin tää jatkaa et jos ottaisin suihin, siihen ei mene kauaa... Mietin vaan jälkeenpäin että näytinkö jotenkin maksulliselta.
Nythän ilmestyy viikoittain artikkeleita seksiä myyvistä naisista, jotka kertovat olevansa unelma-ammatissa ym. Itsensä myyminen on niin upeaa ja rahaa saa niin helpolla. Joten ei ihme, että kadulla kulkevan naisen oletetaan myyvän itseään. Se kun on muotia nykyisin.
Valitettavasti me normaalit ja selväjärkiset naiset sit kärsitään näistä miehistä jotka olettaa et kaikki naiset on itsensä myyjiä ja raha kelpaa seksin vastineeks kun nämä"voimaantuneet ja itsetietoiset" naiser mediassa hehkuttaa kuinka helppoa rahaa ja että ei ole h**r*:D
Hienoja nimiä yritetään keksiä nykypäivän prostituutiolle👍
Lääkäri kysyi tykkäänkö tytöistä vai pojista? Särähti tuo tytöttely ja pojittelu korvaan koska olen kolmikymppinen, enkä koe seksuaalisen suuntautumisen olleen olennaista tietoa käynnin yhteydessä.
Olen biseksuaali ikisinkku, enkä koe kelpaavani kenellekään. Myös jotain traumoja asiaan liittyen. Sanoin, etten ole masennuksestani kaivannut parisuhdetta, jolloin lääkäri kyseli kummalliseen sävyyn olenko fyysisesti terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies kyselee kadulla keneltä vaan naiselta mitä maksaa kertoo yksin ja ainoastaan siitä kuinka tyhmiä osa miehistä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti me normaalit ja selväjärkiset naiset sit kärsitään näistä miehistä jotka olettaa et kaikki naiset on itsensä myyjiä ja raha kelpaa seksin vastineeks kun nämä"voimaantuneet ja itsetietoiset" naiser mediassa hehkuttaa kuinka helppoa rahaa ja että ei ole h**r*:D
Hienoja nimiä yritetään keksiä nykypäivän prostituutiolle👍
Ainut vika on tyhmissä miehissä.
Ulkonäköä on tärkein kirjoitti:
Nykyisin nuoret äidit ovat laitettuja. On rakennekynnet, hiukset ei omat jatkot. Huulissa botox rinnat silikonia käydään kuntosalilla ja mietitään miltä näytän kun otan kuvia instaan. Minä olen perhepäivähoitaja nämä keinoteko emot tuo aamulla lapset hoitoon. Vaippa märkänä kysyn onko syönyt aamupalaa ei kuulemma ehtinyt ja ei se joka aamu syö. Usein lapsilla likaiset tai puutteellinen pukeutuminen ulkoiluun. Herää kysymys onko se oma ulkonäkö niin tärkeä.,etta lapsi jää hoitamatta.
Jännästi täällä ehdit kirjoitella äitejä haukkumassa. Eikö ne äidit luottaneet lapsemsa hoitoosi? Miksi muuten et hauku niitä isiå? Äidit aina kuitenkin ovat ne vastuunkantajat. Isille pitää nostaa lippu salkoon jos sattuu 'hoitamaan' omaa lastaan.
Voit sinäkin illalla laittaa itseäsi. Ei siihen mene kauan ja oikeasti paljon vähemmän aikaa kuin niillä isillä videopelien pelaamiseen.
iskäkö kirjoitti:
Pitkäaikainen tyttöystäväni tuli yllättäen raskaaksi. Emme olleet koskaan asuneet yhdessä, mutta yhdessä kuitenkin. Hieman yllätti, kun melkein kaikki läheiset kysyi "tiedätkö onko lapsi sinun jne", kun kerroin raskaudesta. Äitini, veljeni, pari hyvää kaveriani jne.
Vaikutti noi kyselyt kuitenkin noi kyselyt sen verran, että sovittiin isyystestistä isyyden vahvistamisen yhteydessä ja minunhan se oli.
Mitä ihmettä? Teit isyystestin vaikka tiesit että lapsi on sinun? Sama kun vaimosi haluaisi testata että naapurin tai työkaverisi lapsi ei olisi sinun. Vaimo teetti testin olenko työkaverin lapsen isä ja en ollut!
iskäkö kirjoitti:
Pitkäaikainen tyttöystäväni tuli yllättäen raskaaksi. Emme olleet koskaan asuneet yhdessä, mutta yhdessä kuitenkin. Hieman yllätti, kun melkein kaikki läheiset kysyi "tiedätkö onko lapsi sinun jne", kun kerroin raskaudesta. Äitini, veljeni, pari hyvää kaveriani jne.
Vaikutti noi kyselyt kuitenkin noi kyselyt sen verran, että sovittiin isyystestistä isyyden vahvistamisen yhteydessä ja minunhan se oli.
Sukusi halusi lyödå kiilaa sinun ja lapsesi äidin välille ja sinä lähdit siihen mukaan. Säälin lapsesi äitiä.
Toivottavasti olette jo eronneet ja nainen vienyt lapsen mennessään.
Elisan asiakaspalvelun nuorimies kysyi minulta henkilökohtaisen sähköpostini salasanaa!!! Sanoin samana päivänä kaiken irti Elisan kanssa enkä ole koskaan sinne palannut enkä koskaan antanut mitään myönteistä palautetta Elisasta, enkä tule koskaan antamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
iskäkö kirjoitti:
Mitä ihmettä? Teit isyystestin vaikka tiesit että lapsi on sinun? Sama kun vaimosi haluaisi testata että naapurin tai työkaverisi lapsi ei olisi sinun. Vaimo teetti testin olenko työkaverin lapsen isä ja en ollut!
Mitä ihmettä? Mies ei voi koskaan tietää, että lapsi on hänen, ellei ole testattu tai lapsi niin saman näköinen. Kyllä niitä on paljon sellaisia miehiä, jotka TIETÄÄ että lapsi on oma, mutta oikeasti kasvattaakin käenpoikasta.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäköä on tärkein kirjoitti:
Jännästi täällä ehdit kirjoitella äitejä haukkumassa. Eikö ne äidit luottaneet lapsemsa hoitoosi? Miksi muuten et hauku niitä isiå? Äidit aina kuitenkin ovat ne vastuunkantajat. Isille pitää nostaa lippu salkoon jos sattuu 'hoitamaan' omaa lastaan.
Voit sinäkin illalla laittaa itseäsi. Ei siihen mene kauan ja oikeasti paljon vähemmän aikaa kuin niillä isillä videopelien pelaamiseen.
9/10 isästä ei kykene ottamaan vastuuta lapsesta, ei omasta ja eikä kenenkään toisenkaan. Siksi jokainen vähänkään aikuisempi nainen tietää että lapsesta huolehtii parhaiten äiti ja jos lapsi tuossa kunnossa tulee hoitopaikkaan niin huoli saa herätä. En ole edellinen jolle kommentoit.
Multa kysyttiin, että senkö takia meillä on taloudellisesti tiukkaa, kun mulle on muka otettu silikonit. Koska onhan se outoa, että on hoikka vartalo ja D-kupin rinnat. Kysyjänä oli anoppi. Olin onnistunut laihduttamaan esikoisen jälkeen 18 kg ja olen rintava hoikkanakin luonnostaan. Ikinä en ottaisi silikoneja. Sama nainen kysyi multa, milloin leikkaan tukkani lyhyeksi, koska vaalea tukka on aina ohuempi kuin tumma ja toivottavasti lapset saavat paremmat hiukset kuin minun. Anoppi muisti aina kehua omaa paksua tummaa tukkaansa. Anoppi on edesmennyt ja hänestä puhuttiin niin herttaisena ihmisenä. Niin ilkeä oli mulle välillä, ei kuitenkaan aina, että piti harventaa vierailija. On mun rinnoista vihjailtu myöhemminkin, että olen ottanut silikonit,
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyttiin, että senkö takia meillä on taloudellisesti tiukkaa, kun mulle on muka otettu silikonit. Koska onhan se outoa, että on hoikka vartalo ja D-kupin rinnat. Kysyjänä oli anoppi. Olin onnistunut laihduttamaan esikoisen jälkeen 18 kg ja olen rintava hoikkanakin luonnostaan. Ikinä en ottaisi silikoneja. Sama nainen kysyi multa, milloin leikkaan tukkani lyhyeksi, koska vaalea tukka on aina ohuempi kuin tumma ja toivottavasti lapset saavat paremmat hiukset kuin minun. Anoppi muisti aina kehua omaa paksua tummaa tukkaansa. Anoppi on edesmennyt ja hänestä puhuttiin niin herttaisena ihmisenä. Niin ilkeä oli mulle välillä, ei kuitenkaan aina, että piti harventaa vierailija. On mun rinnoista vihjailtu myöhemminkin, että olen ottanut silikonit,
Siis piti harventaa vierailuja ilkeyden takia, tarkoitan.
Harvat laihat käyttävät lähetyssaarnaja-asentoa, koska hoikkuudesta ja taipuisuudesta johtuen valinnanvaraa on asentojen suhteen niin että pelkkä mielikuvitus vain rajana.