Mitä röyhkeää teiltä on kysytty?
Eli mitä tahdittomia ja röyhkeitä henk.kohtaisia asioita teiltä on kysytty? Ja miten olette niihin vastanneet? Saitteko kysyjälle luun kurkkuun?
Kertokaahan kokemuksianne ja jakakaa mahdollisesti vinkkejä niin saadaan nuo röyhkeilijät aisoihin!
Itselläni tuli mieleen tällainen:
Minulta sukulais täti, joka ei ole koskaan kauhean läheinen mulle ollut, tuli miehensä kanssa pitkästä aikaa isälleni kylään ja itse olin juuri parhaillani vierailulla isälläni. Kahvipöydässä sitten täti kyseli, että, koskas minun ja miehenikin luona kuuluu pikku jalkojen tepsutusta. Että olisikos meilläkin pian jo se aika kypsä, kun niin kauankin ollaan jo yhtä köyttä vedetty.
Vastasin, että oi kyllä, hyvä, kun kysyit meinasin jo unohtaa mainita, että ollaan suunniteltu koiran hankintaa vakavasti. Luultavasti tyttö koiraa. Onko nimi ehdotuksia?
Täti meni vaikeaksi ja jätti asian siihen. Ei muuten kysellyt enää. Viesti taisi mennä perille.
Kommentit (1173)
laktosix kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset syntyneet aika pienellä ikäerolla. Päiväkodin hoitaja kysyi , että ovatko samalle isälle? Olin aika hämmentynyt ja näin jälkikäteen ajateltuna olisi ehkä ollut valituksen aika.
Todella outo kysymys. Jos pieni ikäero, niin tietysti todennäköistäkin, että isä on sama.
Sitä se oli, tosin lapset olivat hyvin erinäköisiä, toinen blondi ja toinen ruskeatukkainen. Johtui ehkä siitä.
Meillä olisi ollut tuo päikkytäti tosi ihmeissään, kun tytöt on tummia minun mukaani ja pojat täysblondeja isäänsä. Vuorotellen (tyttö. poika jne) syntyneet. Olisiko kysynyt, olenko vaihdellut kahta miestä parin vuoden välein.
veljelläni on kolme tytärtä: punapää, blondi ja tummahko. yksi on äidin äitinsä ilmetty kuva, toinen isän äitinsä, yki muistuttaa pirusti isänisänäitiä.
Yksikään ei muustuta äitiä tai isää?
Vähän aikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
- miksi olet noin lihava?
- mikä sun ihossa on? Psori
Psoriasis aiheuttaa myös lihavuutta. Ei ole pelkkä iho ongelma, vaan autoimmuunisairaus joka vaikuttaa koko elimistöön.
T. Psori myös
Äitini naapurissa asuva 80-vuotias mummo tuli rappukäytävässä vastaan ja kettuilevan varovaiseen sävyyn tiedusteli, olenko raskaana vai muuten vaan lihonut (ei oltu aiemmin tavattukaan). Loppuun kehuskeli kuinka itse oli nuorempana "aikamoinen matami vaikka itse sanonkin" vaikka onkin nyt iän myötä alkanut heiveröitymään.
Ulkonäköä on tärkein kirjoitti:
Vaippa märkänä kysyn onko syönyt aamupalaa ei kuulemma ehtinyt ja ei se joka aamu syö.
Onko sinulla pidätysongelmia vai miksi sinulla on vaippa märkänä?
Vierailija kirjoitti:
Mummoni kysyi, että onhan sulla jo kylässä käynyt nainen kun niin kauan olet yksin asunut. Arvatenkin halusi varmistella etten ole yhä kokematon. Totesin, että kävi se naapurin Marko viime viikolla. Vaihtoi puheenaihetta samantien.
😂Minusta tulee tollanen mummo, ja lapsenlapseni on ilmanmuuta sarkastinen ja nokkela, kuten minäkin. Ärsytän sitä sitten oikein tahallani kaikilla pöljillä jutuillani ja uteluilla, ja nautin kun ärsyyntyy. 😂😂 Sitte nappaan kainaloon. 😍
Juuri noita lapsiasioita. Oliko vahinko (neljännestä), koskas alatte tehdä toista sukupuolta (kaikki neljä ovat samaa) jne.
Arvoalueella sijaitsevasta kohtuuarvokkaasta asunnostamme on kyselty, onko oikeasti oma, miten se on hankittu jne.
Asuin pienessä kylässä perheeni kanssa, kylässä jossa jokainen tunsi tietävän toisten asiat. Tosiaan, mut on adoptoitu (ruotsalaiset biologiset vanhemmat) ja kylässä jotkut tiesivät asiasta, itse en. Koulussa jonkun oppilaan äiti oli puhunut asiasta ja oppilas sitten puhui eteenpäin ja koulun keittäjä tuli sitten multa kysymään (olin juuri täyttänyt 13 , kutosella) että "niin, sinut siis on adoptoitu?" ja pakko sanoa että oli aivan KAMALAA, siis kamalan outo olo tuli ja sanoin että ei ole, kunnes jäin miettimään että kaikki perheessäni on tumma hiuksisia ja minä blondi. Vatvoin asiaa koulussa itsekseni koko päivän ja kotona puhuin asiasta ja vanhemmat meni vaikeaksi. Silloin tajusin että minut tosiaan on adoptoitu. Se tunne kun randomit tyypit ja esim mun koulukiusaaja tiesi asiasta ennen mua mistä sitten tuli yksi syy naljailla lisää. Meni pitkä aika ennen kuin pystyin antamaan anteeksi vanhemmille sen että he puhuivat tyyliin koko kylälle ennen mua.
Nykyisin hoidetaan kuntoa juostaan, käydään salilla ja joka paikassa hoetaan pitää olla urheilullinen. Kun sitä kumppania haetaan on sen oltava hoikka, kaunis ja urheilullinen. Mutta kun me kaikki emme halua olla urheilullisia, emme halua juosta 4-6 kertaa viikossa salilla. Nyt joku kirjoittaa terveyden takiahan sitä tehdään ei muuten tehdä. 20-vuotiaat ja nuoremmatkin käy salilla ja treenataan takapuolta reisiä. Niitä sitten kuvataan bikineissä joissa on pelkät narut. Kysymys ei ole terveyden hoitamisesta. Kysymys on kuka näyttää seksikkaalta miesten silmissä.Asiahan menee näin mitä vähemmän päällä vaatteita sitä parempi. Siinä toteutetaan omaa itseään. Nyt tullaan siihen haluaako kaikki ihmiset katsella uimarannalla puolialastomia ihmisiä. Olivatpa he hoikkia treenattuja tai lihavia. Itse en halua mennä uimarannalle p.. se paljaana. Minulla kun ei ole tarvetta esitellä sitä koko kansalle. Olisi tosi mukava kun pukeuduttaisi ihan oikeisiin bikineihin. Usein näkee nuoret äidit lastensa kanssa. Minkälaisen esimerkin lapset saavat,kun äiti siellä keikistelee pelkät narut päällä. Alastomana jokainen saa omalla mökillään olla. Mutta yleinen uimaranta ei ole se paikka jossa sitä omaa itseään pukeutumisessa toteutetaan. Emmehän me saa kaduilla ja missään puolialastomana kulkea. Pitää huomioida myös muut yleisillä paikoilla liikkuvat.
Lapsi tuli liikkeeseeni kerjäämään
Vierailija
klo 13:14 | 20.4.2021
sisään tuli pikkupoika ja tyttö
Poika sanoi
Anteeksi kauheasti kun tulen häiritsemään kesken työpäivän
Olisiko teillä tyhjiä tölkkejä,
Autamme kierrätyksessä ja tienaamme samalla rahaa..
Vastasin
ei ole valitettavasti
ajatuksissani mietin : kerjääminen ja kaupustelu kielletty
Onko ok käytöstä lapsilta?
Hyvä kerrankin asiaa. Nykyään on otettu tavaksi puolustella asiatonta käytöstä. Sillä on monta eri nimeä itsevarma olo toteuttaa itseään yms. Jokainen voi ja saa toteuttaa itseään omassa kodissaan omalla mökillään. Siellä voi olla vaikka alasti. Ei kunnioiteta muita on vain minä minä. Tarkoitus on herättää huomiota kun huomiota ei ilmeisesti muuten saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelin parikymppisenä Tampereen Hämeenkatua pitkin kirjastolle päin, niin viereen pysähtyi auto ja kuski kysyy että voidaanko panna ja näyttää kädessään seteleitä. Totean että mulla on kuukautiset menossa niin en viitsi nyt, niin tää jatkaa et jos ottaisin suihin, siihen ei mene kauaa... Mietin vaan jälkeenpäin että näytinkö jotenkin maksulliselta.
Nythän ilmestyy viikoittain artikkeleita seksiä myyvistä naisista, jotka kertovat olevansa unelma-ammatissa ym. Itsensä myyminen on niin upeaa ja rahaa saa niin helpolla. Joten ei ihme, että kadulla kulkevan naisen oletetaan myyvän itseään. Se kun on muotia nykyisin.
Niin valitettavasti on näitä voimaantuja-huåria, joita halutaan esitellä mediassa, en pidä yhtään tästä suuntauksesta. Musta tuoli huåra jo nuorena isäni mielestä, kun menin 20-vuotiaana poikakaverin luo yökylään. Ikinä en voisi myydä itseäni, en pystyisi siihen. Vihaan tätä esineellistämistä.
Money naiset valitettavasti haluaa esineellistää itse itsensä ja kehuskella kropallaan sitten vetävät kateus kortin esille:/
Me jotka emme halua tälläistä nykyajan prostituutio kannattaa ylpeänä leimataan uskiksiksi,tiukkikseksi,nunniksi yms,valitettavaa että näiden naisten mielestä ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa: olla tällänen just voimaantunut hruoa tai siveä tiukkis nunna uskis...
Käytös tavat aikuisilla ja sitä myöten lapsilla on täysin hukassa. Vanhemmat eivät opeta edes sanaa kiitos. Kaupan kassalla kun olen kuulen päivittäin 2-3 vuotiaat kiroilee. Se on vanhempien mielestä hienoa. Jos kakara ei kilju naama punaisena tai heittele tavaroita pitkin käytäviä. Sitte pentu kiroaa. Vanhemmat katsoo vierestä. Mistäpä niitä tapoja opettaa kun ei itsekkään osaa. Kasvatus kuuluu vanhemmille ei tarhatateille eikä opettajille
Instapäivityksen perusteella yksi henkilö, jota en ole koskaan ennen nähnyt, mutta on "tuttu" samoista harrastuspiireistä laittoi viestiä: "Raskaana?!" Koin sen törkeäksi ja järkytyin viestistä. Kyllä, olin "raskaana rv 10+2". Olin saanut edellisellä viikolla tietää sikiön kuolleen ja odottelin aikaa naistentautienpoliklinikalle kohdun tyhjennykseen, koska kyseessä keskeytynyt keskenmeno. Olin tuolloin täysin surun murtama. Olimme yrittäneet lasta vuoden.
Esineellistää itsensä se on kyllä totta. Ilmeisesti tässäkin raha puhuu. Kaikkien naisten ei pidä näyttää tehdyiltä. Nää ankkahuuliset botoxilla täytetyt alkaa jo riittää. Samoin nää silikoni tissit niitä kun auliisti esitellään joka lehden kannessa ja tietysti somessa. Nämä tyypit kauhistelee kun joku on tarjonnut rahaa seksista. Eiköhän omalla käytöksellä ole syy et luullaan h... raksi
Mahdollisesta lisääntymisestä on aikanaan udeltu. En nyt varsinaisesti pitänyt sitä röyhkeänä, mutta en kovin hienotunteisenakaan. Vastasi, että yritetty on mutta ei olla saatu. Sitten ei enää udeltu ainakaan samoilta tahoilta ja saatiinhan mekin se lapsi sitten lopulta 3 vuoden yrittämisen jälkeen.
Surullista kirjoitti:
Esineellistää itsensä se on kyllä totta. Ilmeisesti tässäkin raha puhuu. Kaikkien naisten ei pidä näyttää tehdyiltä. Nää ankkahuuliset botoxilla täytetyt alkaa jo riittää. Samoin nää silikoni tissit niitä kun auliisti esitellään joka lehden kannessa ja tietysti somessa. Nämä tyypit kauhistelee kun joku on tarjonnut rahaa seksista. Eiköhän omalla käytöksellä ole syy et luullaan h... raksi
Ei läheskään ole syynä oma käytös, jos luullaan maksulliseksi. Täysin peittävästi pukeutuvaa naista voidaan olettaa maksulliseksi, ei tarvita muuta kuin kuspäinen asenne miehellä.
Onko mun vaikea löytää miestä, kun olen niin kauhean pitkä (170 cm)? Olin nuori hehkeä nainen, kysyntää kyllä oli ja kysyjänä oli reilusti vanhempi lyhyt, laiha nainen (opiskeltiin samassa paikassa, aloin inhoamaan ko. naista tuon kysymyksen jälkeen, oli dissanut mua aiemminkin).
Voi aikoja voi tapoja kirjoitti:
Nykyisin hoidetaan kuntoa juostaan, käydään salilla ja joka paikassa hoetaan pitää olla urheilullinen. Kun sitä kumppania haetaan on sen oltava hoikka, kaunis ja urheilullinen. Mutta kun me kaikki emme halua olla urheilullisia, emme halua juosta 4-6 kertaa viikossa salilla. Nyt joku kirjoittaa terveyden takiahan sitä tehdään ei muuten tehdä. 20-vuotiaat ja nuoremmatkin käy salilla ja treenataan takapuolta reisiä. Niitä sitten kuvataan bikineissä joissa on pelkät narut. Kysymys ei ole terveyden hoitamisesta. Kysymys on kuka näyttää seksikkaalta miesten silmissä.Asiahan menee näin mitä vähemmän päällä vaatteita sitä parempi. Siinä toteutetaan omaa itseään. Nyt tullaan siihen haluaako kaikki ihmiset katsella uimarannalla puolialastomia ihmisiä. Olivatpa he hoikkia treenattuja tai lihavia. Itse en halua mennä uimarannalle p.. se paljaana. Minulla kun ei ole tarvetta esitellä sitä koko kansalle. Olisi tosi mukava kun pukeuduttaisi ihan oikeisiin bikineihin. Usein näkee nuoret äidit lastensa kanssa. Minkälaisen esimerkin lapset saavat,kun äiti siellä keikistelee pelkät narut päällä. Alastomana jokainen saa omalla mökillään olla. Mutta yleinen uimaranta ei ole se paikka jossa sitä omaa itseään pukeutumisessa toteutetaan. Emmehän me saa kaduilla ja missään puolialastomana kulkea. Pitää huomioida myös muut yleisillä paikoilla liikkuvat.
Sulla on selvästi jotain patoutumia hoikkia/hyvä kroppaisia kohtaan. Tee vaikka oma avaus näille sun hoikkien dissauksille. Ei kaikki halua olla mitään pullero-kokouikkari-muumimammoja.
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi olet törkeän huono käytöksinen? Etkö ole saanut kasvatusta vai tynnyrissäkö olet elämäsi viettänyt?
MInusta Ap vastasi tuohon kysymykseen ystävällisesti ja ovelasti. Mielestäni aina saa kysyä eikä tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan mutta ei niihin ole pakko vastata jos ei halua. Mutta ystävällinen pitää olla.
Niin valitettavasti on näitä voimaantuja-huåria, joita halutaan esitellä mediassa, en pidä yhtään tästä suuntauksesta. Musta tuoli huåra jo nuorena isäni mielestä, kun menin 20-vuotiaana poikakaverin luo yökylään. Ikinä en voisi myydä itseäni, en pystyisi siihen. Vihaan tätä esineellistämistä.