Millainen mies on sinun unelmiesi mies? Rikotaan myytti!
Monesti palstalla tulee vastaan aloituksia ja kommentteja, joissa ollaan luomassa kuvaa täydellisestä miehestä, joka on ns. "alfa-uros". Omasta mielestäni moinen on hölynpölyä, eikä vastaa todellisuutta, vaan on lähinnä tekosyy joillekuille miehille a) olla tekemättä mitään muutosta elämässään ja b) valittaa Internetissä.
Oma unelmieni mies on visuaalinen ja herkkä. Mielellään korkea sivistystaso ja osaa keskustella monimutkaisista aiheista luontevasti ja omaa jonkun kannan, jonka takana seisoo. Itsenäinen, jolla on intohimon kohde (mikä tahansa musiikista politiikkaan ja tähtitieteeseen ja koodaamiseen yms). On vaativa, mutta hyväsydäminen. Kansalaisuudella ei ole merkitystä, kunhan yhteinen kieli löytyy. Ei tarvi käydä salilla tai olla lihaksia, omissa silmissäni paras vartalotyyppi on hoikka. Pitää olla hyvä / kehittynyt maku - kyllä, makua voi kehittää aivan niin kuin lihaksiakin salilla tai ajattelua taidenäyttelyissä.
n.27
Listatkaa omat ihanteenne alle, niin rikotaan myytti yhdestä ainoasta alfauros-mallista!
Kommentit (299)
Älyttömän moni mies on vastannut tähän ketjuun! En tiennyt, että palstalla on näin paljon homoja :-o
Vierailija kirjoitti:
Ette ehkä itse huomaa, mutta näistä kommenteista paistaa läpi sellainen asenne, että miehen pitäisi aina olla sitä ja tätä, mutta itse voitte vaan olla nättinä siinä kainalossa, hihitellä miehen hauskoille ja älykkäille jutuille, ja armosta avata haaranne silloin tällöin kun mies on "ansainnut". Vaikka löytäisittekin jostain tuollaisen miehen, niin tuskinpa se kauaa jaksaisi jotain passiivista palstamammaa katsella, kun parempiakin on tarjolla.
Eikös ketjussa pyydetty kuvailemaan ihannemiehiä eikä itseään?
Täällä taas muuta mies esittää naista mm 111:D kyllä miehet teidän kirjoitustyylin erottaa!
Rikas. Ulkonäkö sivuseikka, kunhan lompakko on paksu. Mieluummin impotentti. Rumaakin voi naida tarpeeksi kännissä, kun tietää,että voi shopata seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
-on asunut ulkomailla ja ymmärtää maailmaa
-jännä, salaperäinen ja jollakin tavalla sellanen hiljaisen seksikäs..
-loistava sängyssä, osaa tehdä aloitteet ja lukea naista.
-jos ei pitkä niin ainakin minua pidempi
-herrasmies, ymmärtää naisia ja tasa-arvoa, rakastaa eläimiä
-fiksu, korkeakoulutettu, mielellään siistissä työssä mutta osaa tehdä myös käytännön asioita
-meidän välillä on kemiaa ja seksikästä jännitettä
-mies osaa olla spontaani ja heittäytyä tilanteisiin ja ottaa ohjat
-lukee paljon kirjoja ja osaa keskustella maailman tapahtumista
Oletko pikkukakkonen jo saanut haluamasi jännämiehen?😃
Herkkä, tykkää lukea ja eläimistä. Keskustelee kanssani esim. Kirjoista ja politiikasta. Ulkonäöllä ei väliä kunhan on sinut itsensä kanssa.
Lyhyt kuten minäkin. Hauska ja huumorintajuinen sekä fiksu. En tykkää mistään bodatuista 180 cm pitkistä idiooteista.
Hyvähermoinen, leppoisa ja kiltti. Ystävällinen sekä minulle että muille ihmisille. Suhtautuu naisiin ihmisinä eikä jonain valtavana keskenään homogeenisena massana. Osaa kertoa ääneen mitä ajattelee eikä odota toiselta ajatuksenlukutaitoa.
Ei ole ennakkoluuloinen, rasisti tai kokoomuslainen. Ei urheile, stressaa ulkonäöstä, ole terveysintoilija tai työnarkomaani suorittaja. Köyhänpuoleinen. Osaa nautiskella elämästä. Kestää alkoholia. Mielellään vähän erähenkinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte ihmetellä miksi monet nuoret naiset on sinkkuja, kun lukee näitä vaatimuslistoja.
Jep, se on kyllä rankkaa miehillä kun pitäisi välittää terveydestään, olla vähintään normaaliälyinen, pitää päihteiden käyttö kurissa, tyydyttää nainen ja touhuta edes välillä jotain järkevää kuten palkkatöitä. Muuten ei vaativat akat kelpuuta.
Vierailija kirjoitti:
Ette ehkä itse huomaa, mutta näistä kommenteista paistaa läpi sellainen asenne, että miehen pitäisi aina olla sitä ja tätä, mutta itse voitte vaan olla nättinä siinä kainalossa, hihitellä miehen hauskoille ja älykkäille jutuille, ja armosta avata haaranne silloin tällöin kun mies on "ansainnut". Vaikka löytäisittekin jostain tuollaisen miehen, niin tuskinpa se kauaa jaksaisi jotain passiivista palstamammaa katsella, kun parempiakin on tarjolla.
Miesasiamies löytänyt tämänkin ketjun.
175cm tai lyhyempi, mielellään partaa. Sellainen, jonka kanssa löytyy keskusteltavaa ja väiteltävää, ja jonka kanssa on hauska jutella. Mieluusti sellainen, joka on tottunut liikkumaan luonnossa edes vähän (osaa vaikkapa sytyttää nuotion). Avoin ja suvaitsevainen ihminen, joka osaa tehdä kompromisseja ja on aidosti kiinnostunut elämästä sekä minusta. Pitää matkustelusta ja eläimistä, ei välttämättä halua lapsia. On joustava ja vapaa liikkumaan, koska itse elän reissuelämää.
Kohtelee hyvin ja kunnioittavasti ihmisiä. On kiinnostunut erilaisista asioista, ihmisistä ja paikoista. Tykkää keskustella ja on kiltti, hellä, hauska, fiksu, sinut itsensä kanssa ja tasapainoinen. Rakastaa kirjoja ja lukemista. Viehätyn usein hoikista ja tummista miehistä, mutta voi unelmamies olla muunkin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Älyttömän moni mies on vastannut tähän ketjuun! En tiennyt, että palstalla on näin paljon homoja :-o
Minäkin mietin tätä:D mutta ehkä siksi he ovatkin täällä vauvapalstalla kun ei tavan miehiä kauheasti kiinnosta.
Humaani, empaattinen, älykäs ja hauska. Lähtee mielellään mukaan vaeltamaan, reppureissaamaan, taidenäyttelyyn, rock-konsertteihin ja oopperaan. Arvoiltaan universalistinen, asenteeltaan avoin ja muita tuomitsematon.
Ulkonäöstä viis. Kunhan on rikas. Mieluummin impotentti. Haluaa kauniin edustuvaimon, ja on valmis maksamaan siitä.
Eikö ketjussa pitänyt kuvailla unelmien miestään? Ei minun unelmieni mies ole mikään lyhyt tavis. Sori nyt vaan. Kyllä minä unelmoin pitkästä, tummasta miehestä, jolla on kroppa, mieli ja ulkonäkö kunnossa.
Kunnioittaa niin naisia, huumorintajuinen, tykkää luonnossa liikkumisesta, haluaa lapsia ja pitää eläimistä sekä on mieluummin vähän sellainen nörtin näköinen kun lihaksikas eli laiha.
Yli 175 cm, mutta mikään jättiläinen ei tarvitse olla. Ei ylipainoinen, mutta pieni maha ei haittaa. Parta, parhaassa tapauksessa pitkät hiukset, vartalon karvat paikoillaan. Mitään urheiluhullua en todellakaan halua, enemmän arvostan kiinnostusta vaikka nörtteilyyn. Introvertihtava ja kotona viihtyvä mies, joka ei koko ajan laukkaa ulkona kavereiden kanssa tai saa hyvin harvoin jos koskaan päähänsä kutsua mahdolliseen yhteiseen kotiin vieraita. Ei halua lapsia ainakaan toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ketjussa pitänyt kuvailla unelmien miestään? Ei minun unelmieni mies ole mikään lyhyt tavis. Sori nyt vaan. Kyllä minä unelmoin pitkästä, tummasta miehestä, jolla on kroppa, mieli ja ulkonäkö kunnossa.
Kyllä, mutta tämä varmaan sinulle tulee yllätyksenä että toiset haluavatkin ihan "tavan" miehen!
-on asunut ulkomailla ja ymmärtää maailmaa
-jännä, salaperäinen ja jollakin tavalla sellanen hiljaisen seksikäs..
-loistava sängyssä, osaa tehdä aloitteet ja lukea naista.
-jos ei pitkä niin ainakin minua pidempi
-herrasmies, ymmärtää naisia ja tasa-arvoa, rakastaa eläimiä
-fiksu, korkeakoulutettu, mielellään siistissä työssä mutta osaa tehdä myös käytännön asioita
-meidän välillä on kemiaa ja seksikästä jännitettä
-mies osaa olla spontaani ja heittäytyä tilanteisiin ja ottaa ohjat
-lukee paljon kirjoja ja osaa keskustella maailman tapahtumista