Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on sinun unelmiesi mies? Rikotaan myytti!

Vierailija
03.10.2017 |

Monesti palstalla tulee vastaan aloituksia ja kommentteja, joissa ollaan luomassa kuvaa täydellisestä miehestä, joka on ns. "alfa-uros". Omasta mielestäni moinen on hölynpölyä, eikä vastaa todellisuutta, vaan on lähinnä tekosyy joillekuille miehille a) olla tekemättä mitään muutosta elämässään ja b) valittaa Internetissä.

Oma unelmieni mies on visuaalinen ja herkkä. Mielellään korkea sivistystaso ja osaa keskustella monimutkaisista aiheista luontevasti ja omaa jonkun kannan, jonka takana seisoo. Itsenäinen, jolla on intohimon kohde (mikä tahansa musiikista politiikkaan ja tähtitieteeseen ja koodaamiseen yms). On vaativa, mutta hyväsydäminen. Kansalaisuudella ei ole merkitystä, kunhan yhteinen kieli löytyy. Ei tarvi käydä salilla tai olla lihaksia, omissa silmissäni paras vartalotyyppi on hoikka. Pitää olla hyvä / kehittynyt maku - kyllä, makua voi kehittää aivan niin kuin lihaksiakin salilla tai ajattelua taidenäyttelyissä.

n.27

Listatkaa omat ihanteenne alle, niin rikotaan myytti yhdestä ainoasta alfauros-mallista!

Kommentit (299)

Vierailija
61/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 185cm pitkä, sopivasti lihaksia, komea. Akateemisessa työssä. Älykäs. Arvostaa tasa-arvoa ja vihreitä arvoja.

Vierailija
62/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaan syty lyhyistä miehistä. Haluaisin että mies on tumma ja edes jotain 180-185 senttiä pitkä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudella ei väliä, urheilullinen ja treenaa paljob niin kun minäkin, vähän nörtti, tykkää lapsista.

Vierailija
64/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pyysi rikkomaan myytin alfa-uroksesta ja kertomaan jokaisen oman ihannemiehen kuvauksen, ei kuvailemaan alfamiehen vastakohtaa. Eikö niin?

Nyt on oltava rehellinen eli minäkin pidän karhumaisista kilteistä jörriköistä.

Ottaisin minä Mörri-Möykyn jos vain kiinni saisin, suureen koriin pistäisin ja kotiin kuljettaisin, Tiu tau tiu tau...

Vaan kun +-30v perhettä halajavien tavisnaisten tapauksessa nallekarhu ON se myytti.

- pitkä

- raamikas

- karhea

- saa olla vähän mahaa, mutta ei saa olla hintelä

- jämerä, ahkera, määrätietoinen

- osaa miesten töitä

- seksissä mies joka vie

Tässä pitäisi olla eri sarjat nuorille, perheikäisille ja keski-ikäisille naisille. Alfauros on nuorten naisten ja kauniiden sitä vanhempien unelma. Kun nainen alkaa haluta perhettä eikä taso riitä alfaa, yllä kuvatu mies on se stereotyyppinen vahva perheen pää.

Myyttien rikkominen on yllättävän hankalaa, eikö vain? Siinä kun piru vie pitäisi OIKEASTI poiketa massasta ja omata vähän erilainen miesmaku :D

Vierailija
65/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ole pituudella väliä eikä sillä onko työtön vai töissä, kunhan meillä synkkaa ja viihdytään yhdessä. On yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja harrastuksia.

Vierailija
66/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas impotentti. Joka haluaa kauniin edustusvaimon,on valmis maksamaan siitä, mutta ei kykene mihinkään seksuaaliseen toimintaan.

Vierailija
67/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää pitää itsestään huolta. Hyvät valkoiset hampaat, lihaksia, hyvä ryhti ja tiptop hygienia. Akateeminen älykäs työ. Älykkäitä harrastuksia. Filosofia, sivistys jne. 

Vierailija
68/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap pyysi rikkomaan myytin alfa-uroksesta ja kertomaan jokaisen oman ihannemiehen kuvauksen, ei kuvailemaan alfamiehen vastakohtaa. Eikö niin?

Nyt on oltava rehellinen eli minäkin pidän karhumaisista kilteistä jörriköistä.

Ottaisin minä Mörri-Möykyn jos vain kiinni saisin, suureen koriin pistäisin ja kotiin kuljettaisin, Tiu tau tiu tau...

Vaan kun +-30v perhettä halajavien tavisnaisten tapauksessa nallekarhu ON se myytti.

- pitkä

- raamikas

- karhea

- saa olla vähän mahaa, mutta ei saa olla hintelä

- jämerä, ahkera, määrätietoinen

- osaa miesten töitä

- seksissä mies joka vie

Tässä pitäisi olla eri sarjat nuorille, perheikäisille ja keski-ikäisille naisille. Alfauros on nuorten naisten ja kauniiden sitä vanhempien unelma. Kun nainen alkaa haluta perhettä eikä taso riitä alfaa, yllä kuvatu mies on se stereotyyppinen vahva perheen pää.

Myyttien rikkominen on yllättävän hankalaa, eikö vain? Siinä kun piru vie pitäisi OIKEASTI poiketa massasta ja omata vähän erilainen miesmaku :D

Mene jo hoitoon näiden pakkomielteisesti kanssa. En yhtään ihmettele, että sinulla ei ole naista.

Vierailija
69/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27 naista ovat nyt todenneet, etteivät viehäty nössöistä neitipojista, mutteivät myöskään mistään lähiräkälän kaljajunteista. En ylläty yhtään näistä vastauksista ja itsekin naisena voisin allekirjoittaa monet kommentit. Mikä myytti tässä oli ja rikkoutuiko se nyt?

Niinpä. Toistaiseksi mennään vanhojen kliseiden tahdissa. Ainot erot vastauksissa selittyvät naisten iällä ja elämänvaiheilla jotka pystyy helposti arvaamaan toivomusten perusteella.

Joo-o, mutkat suoriksi. Minä etsin kaltaistani, ja löysin hänet pitkän etsinnän jälkeen 26-vuotiaana, 12 vuotta sitten. Olisit varmasti arvannut. -8, akateeminen kaupunkilaistyttö

Vierailija
70/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

27 naista ovat nyt todenneet, etteivät viehäty nössöistä neitipojista, mutteivät myöskään mistään lähiräkälän kaljajunteista. En ylläty yhtään näistä vastauksista ja itsekin naisena voisin allekirjoittaa monet kommentit. Mikä myytti tässä oli ja rikkoutuiko se nyt?

Niinpä. Toistaiseksi mennään vanhojen kliseiden tahdissa. Ainot erot vastauksissa selittyvät naisten iällä ja elämänvaiheilla jotka pystyy helposti arvaamaan toivomusten perusteella.

Sun klisee on mun rakas. Mä hain aikoinaan itselleni aviomiestä, en assistenttia..

Vierailija
71/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelee kanssaihmisiä ystävällisesti.

Luonne on rento, spontaani ja utelias.

Luotettava.

Saa olla ujo.

Tekijätyyppinen ihminen. Eli tarttuu toimeen.

Ei-materialistinen.

Keskustelutaitoinen ja huumorintajuinen.

Äärimmäisyyksiin menevä omistatuminen, oli se sitten fitnessiin, siivoukseen tai auton hifistelyyn, ei viehätä.

Koulutustaso mieluiten korkeampi kuin ammattikoulu, tosin riippuu myös yleissivistyksestä ja seuraako maailman menoa yms.

Kehon pyöreys ei haittaa haittaa, jos tekee esimerkiksi ruumiillista työtä. Eli on vähän kuitenkin lihasta rasvan alla.

Pituus olisi 165-180 cm väliltä.

Siniset tai vihreät silmät.

Kuulostaa ihan minulta, mutta olen nainen.

Vierailija
72/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa...tämän keskustelun piti murtaa myytti, mutta se vain vahvisti sitä. :D

Naisilla on yllättävän samanlainen miesmaku vaikka aina muuta väittävät.

Vierailija
73/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun unelmien mies on älykäs, akateeminen, salaperäinen, ymmärtää naisia ja on avoin. miehellä pitää olla suora, hyvä hammasrivistö, harrastaa aktiivisesti liikuntaa, elää terveellisesti ja ekologisesti. koska olen itsekin älykäs niin en haluaisi mitään tumpeloa. 

Vierailija
74/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä on mun mielestäni hajontaa - toki trollit pitää osata lukea pois, se on kuitenkin tässä ketjussa aika helppoa. 

ap

Vierailija
75/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-nörttimäinen mutta akateeminen ja lihaksikas

-älykäs

-jännä/salaperäinen 

-komea, ainakin päätä pidempi kuin minä eli ainakin 187cm, tumma

-pukeutuu hyvin

-hyvä vastuullinen työ

-osaa rakastaa ja tietyllä tavalla heittäytyä tilanteisiin

Vierailija
76/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas. Impotentti. Joka haluaa kauniin edustusvaimon ja on valmis maksamaan siitä. Ei mitään seksuaalista. Ainoastaan edustamista.

Vierailija
77/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos myytti on ollut että naisia ei kiinnostat pitkät komeat rikkaat akateemikot niin se kyllä rikottiin aika hyvin tässä ketjussa

Vierailija
78/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu, mielellään akateeminen, vihreät arvot, joku intohimon kohde, ajatteleva ja lempeä. Vähän sama kuin ap:lla

Vierailija
79/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso meisselinen raksamies :)

Vierailija
80/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-osaa ajatella itse, vihreät arvot ja ekologia tärkeitä

-mielellään jossain siistissä älykkäässä työssä

-yliopistokoulutus

-vähintään keskipituinen mutta en pitäisi pahaksi vaikka olisi vähän pitempi

-vahva leuka, hyvät valkoiset hampaat, seksikäs hymy ja valloittavan ihana katse ja silmät

-elää terveellisesti, hyvä kroppa ja hyvä sängyssä, osaa ottaa ohjat, antaa naiselle tilaa ja orkun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme