Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mies on sinun unelmiesi mies? Rikotaan myytti!

Vierailija
03.10.2017 |

Monesti palstalla tulee vastaan aloituksia ja kommentteja, joissa ollaan luomassa kuvaa täydellisestä miehestä, joka on ns. "alfa-uros". Omasta mielestäni moinen on hölynpölyä, eikä vastaa todellisuutta, vaan on lähinnä tekosyy joillekuille miehille a) olla tekemättä mitään muutosta elämässään ja b) valittaa Internetissä.

Oma unelmieni mies on visuaalinen ja herkkä. Mielellään korkea sivistystaso ja osaa keskustella monimutkaisista aiheista luontevasti ja omaa jonkun kannan, jonka takana seisoo. Itsenäinen, jolla on intohimon kohde (mikä tahansa musiikista politiikkaan ja tähtitieteeseen ja koodaamiseen yms). On vaativa, mutta hyväsydäminen. Kansalaisuudella ei ole merkitystä, kunhan yhteinen kieli löytyy. Ei tarvi käydä salilla tai olla lihaksia, omissa silmissäni paras vartalotyyppi on hoikka. Pitää olla hyvä / kehittynyt maku - kyllä, makua voi kehittää aivan niin kuin lihaksiakin salilla tai ajattelua taidenäyttelyissä.

n.27

Listatkaa omat ihanteenne alle, niin rikotaan myytti yhdestä ainoasta alfauros-mallista!

Kommentit (299)

Vierailija
41/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raitis ja reilu, ei horju, ei heilu.

Vierailija
42/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään siitä, kun miehen kanssa on aina sellainen pieni jännityksen ilmapiiri, että kuka saa nyrkistä seuraavaksi: minä vai se Pera siinä nakkikioskin jonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidosti hellä ja samalla kriittiseen ajatteluun kykenevä ihminen. Johdonmukainen ja omaa selkärankaa. Ei liian egoistinen ja ylpeä, vaan esim. pystyy muuttamaan näkemyksiään, kun saa uutta tietoa asiasta. Pystyy ajattelemaan ja näkemään asioita eri kannoilta, kykenee arvostamaan erilaisia asioita. Omaa myönteisyyttä ja pitkäjänteisyyttä. Vastuullinen. On myös jonkinlainen suunnitelma elämälleen.

Mielellään 168-180 cm, plus tykkään söpöistä miehistä. :D ruumiinrakenteella ei erityistä merkitystä, paitsi että suuri ylipaino ei oikein sytytä.

Mä itse oon aika kuvitellut, että Tony Halmeen tyyliset miehet miehet vetoavat enemmänkin MIEHIIN, ei naisiin. 

En nyt mainaa mitenkään homomielessä, mutta että se persujaakko kuvittelee, että siinäpä vasta jämpti mies, voisinpa olla its tollainen. Naiset taas haluavat usein (?) aivan toisenlaisen miehen kuin tämä Halme oli... Hate to tell the truth man... But... 

Vierailija
44/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ulkonäköön tulee, niin pidän pitkistä ja parrakkaista miehistä. Toispuoleinen hymykuoppa, "liian pitkät" eli villit hiukset, pisamat, luomet tai hymyillessä huomattavan leveäksi venyvä suu ovat mielestäni piirteitä, jotka tuovat tietynlaista rikkonaisuutta, josta pidän. Minua viehättävät karkean näköiset miehet, enemmän vaaleat/maantienharmaat kuin ihan tummat. Rakastan hyvää ryhtiä, sinisiä ja vihreitä silmiä ja hyvät hampaat ovat tärkeät. Minusta on myös tärkeää, että miehellä on jokin intohimo, esim. käsillä tekeminen, eräily, keräily, kalastus, lukeminen tms. 

Minkäänlaiset bodatut, sheivatut ja öljytyt pojut eivät minua kiinnosta edes vähää alusta, ei myöskään mitkään kalja-maket tai esso-nicot.

N25 

Voi! Kuvailit just ihan täydellisesti mun kaverin!!😂

Vierailija
45/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Ap pyytää nimen omaan "myyttiä" rikkovia kuvauksia.

Silti vastauksissa toistuvat samat kliseet :D

- pitkä (yllätys!)

- intohimoinen (eduksi rahan ja statuksen tavoittelussa)

- kunnianhimoinen (eduksi rahan ja statuksen tavoittelussa)

- määrätietoinen (eduksi rahan ja statuksen tavoittelussa)

- elämässä eteenpäin pyrkivä (lue: kohti rahaa ja statusta pyrkivä)

Missä ovat ne oikeasti "myyttejä" rikkovat toivomukset? Autetaan vähäsen:

- lyhyt ja hintelä (ok, _yhden_ ihanne oli 160cm), ehkäpä naista lyhyempi

- siropiirteinen (olematta pitkä), naista fyysisesti pienempi

- kapeaharteinen, hentoleukainen, korkeaääninen

- pehmoisen poikamainen, ei miehekäs nallekarhu

- kotimies, nainen itse uraihminen (toisin päin naisille kyllä sopii)

- kiltti ja siististi pukeutuva, ei "rock-henkinen" tai se pukua käyttävä pomo

- herkkä ja tunteellinen, nainen itse vahva

- seksuaalisesti submissiivinen, pitää hellästä seksistä eikä aina toivotusta rajusta ja eläimellisesti ottamisesta

Jne.

Ai oikein toistuvat? Luettiinko me samaa ketjua? Ja noissa sinun luettelemissasi ei ole mitään vikaa, tosin kaikki yhdessä ovat jo vähän liikaa. Esim. intohimoisuus ja rahan ja statuksen tavoittelu ovat ihan eri asioita, itse haluan miehessä olevan sen verran intohimoa että on tosissaan ainakin jostain mielekkäitä asioista kiinnostunut.

Vierailija
46/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julmetun iso palkka ja koko ajan ylitöitä. Tuo paljon rahaa kotiin eikä juuri häiritse.

Ei tunne käsitettä "avioehto".

Vierailija
47/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pyysi rikkomaan myytin alfa-uroksesta ja kertomaan jokaisen oman ihannemiehen kuvauksen, ei kuvailemaan alfamiehen vastakohtaa. Eikö niin?

Nyt on oltava rehellinen eli minäkin pidän karhumaisista kilteistä jörriköistä.

Ottaisin minä Mörri-Möykyn jos vain kiinni saisin, suureen koriin pistäisin ja kotiin kuljettaisin, Tiu tau tiu tau...

Vierailija
48/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanttera, iso, fyysistä työtä tekevä rehti duunari. Isot kädet ja leveä selkä. Valmis tekemään mitä hyvänsä, ketä hyvänsä vastaan puolustaessaan minua.

Semmoinen, että lähtee päiväkävelylle metsään ja tulee kotiin paljain käsin kaadetun karhun kanssa. (Eihän tuommoista ikinä tapahdu oikeasti, mutta vertauskuvallisesti antaa käsitystä siitä millaisesta miehestä tykkäisin)

Tämän lyhyen tekstin perusteella kuulostaa vähän siltä, että sinä kenties alitajuisesti pelkäät jotain? Onko lapsuudessa ollut joku valitettava tapahtuma? Takana väkivaltainen parisuhde exään? Ihan mutuilua nyt vaan, mutta jotenkin ihmiset tulevat paljastaneeksi itsestään jotain haavoittuvaa näissä omissa ihanteissaan joskus, käsittelemättömiä asioita jne. Tuli tästä vaan mieleen.

Vierailija
49/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanttera, iso, fyysistä työtä tekevä rehti duunari. Isot kädet ja leveä selkä. Valmis tekemään mitä hyvänsä, ketä hyvänsä vastaan puolustaessaan minua.

Semmoinen, että lähtee päiväkävelylle metsään ja tulee kotiin paljain käsin kaadetun karhun kanssa. (Eihän tuommoista ikinä tapahdu oikeasti, mutta vertauskuvallisesti antaa käsitystä siitä millaisesta miehestä tykkäisin)

Jotain tälläistä haluaisin itsekin ja pari vastaavaa on ollut mutta kalja maistunut ja nyrkki heilunut....

Vierailija
50/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkätukkainen videopelaava mies. Nämä olivat sinkkuna kriteerit ja semmoisen löysin.

Vierailija
51/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla on silmät, mihin voisi uppoutua koko päiväksi. Käytännön tapaus, jolla ei ole peukalo keskellä kämmentä.

Sen verran raamikas, että kainalossa on mukavan turvallista olla. Ei mikään salilla pumpattu, vaan ruumiillisella työllä ansaittu vartalo. Pieni mahakaan ei haittaa.

En halua kulttuuri -hifistiä, vaan kumppanin, kenen kanssa voi puhua puutarhahommista, autoista tai mahdollisista remonteista. Päivän uutisista tai urheilusta. Omista jutuista.

Onneksi tuollainen on löytynyt :)

Vierailija
52/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

27 naista ovat nyt todenneet, etteivät viehäty nössöistä neitipojista, mutteivät myöskään mistään lähiräkälän kaljajunteista. En ylläty yhtään näistä vastauksista ja itsekin naisena voisin allekirjoittaa monet kommentit. Mikä myytti tässä oli ja rikkoutuiko se nyt?

Niinpä. Toistaiseksi mennään vanhojen kliseiden tahdissa. Ainot erot vastauksissa selittyvät naisten iällä ja elämänvaiheilla jotka pystyy helposti arvaamaan toivomusten perusteella.

Vierailija
53/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

- pitkä (yllätys!)

- seksuaalisesti submissiivinen, pitää hellästä seksistä eikä aina toivotusta rajusta ja eläimellisesti ottamisesta

Jne.

Menes takaisin sinne suoli24 inisemään, ketään ei kiinnosta sinun ongelmasi. Täällä eletään ihan normi maailmassa ei sun mielikuvitus sellaisessa:)

Vierailija
54/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen, komea, pitkä (187-195cm), akateeminen, älykäs ja seksikäs. 

Vierailija
55/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, lihaksikas, paksu lompakko, ei epäile käyttää nyrkkejään jos tulee tarvetta. Housuista saisi löytyä vähintään sellainen 19-senttinen.

Oletko tullut jo ulos kaapista vai onko prosessi vielä kesken?

Vierailija
56/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

- pitkä (yllätys!)

Jne.

Oon vastannut jo tähän ketjuun (nro 20). Mulle kävisi kotimies oikein hyvin :D. Itse asiassa sellaisen haluaisinkin. Samoin hellästä seksistä pitävästä tykkäisin. Herkkyys ja tunteellisuus on myös kuumia! Esim. kapeat hartiat ei nyt ole mulle varsinainen ihanne, mutta ei haittaakaan.

En kaipaa kunnianhimoisuutta tai erityistä määrätietoisuutta miehessä, mulla on itselläni niitä paljon. Kirjoitin tuonne mm. selkärankaa omaava ja vastuullinen - niillä tarkoitan, että tuntee vastuuta teoistaan nimenomaan muita ihmisiä (ja muuta maailmaa) kohtaan.

Kiitos silti tästä listasta, se sai mut miettimään vielä lisää sitä, mitä oikeastaan odotan mieheltä.

Vierailija
57/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se olis sitten edes kivaa, ainakaan jos tykkää vaaleasta sisustuksesta, niin jos mies lähtee päiväkävelylle ja tulee kotiin paljain käsin nirhatun citypulun tai -kanin kanssa.

Vierailija
58/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkä, lihaksikas, paksu lompakko, ei epäile käyttää nyrkkejään jos tulee tarvetta. Housuista saisi löytyä vähintään sellainen 19-senttinen.

Oletko tullut jo ulos kaapista vai onko prosessi vielä kesken?

Tätä minäkin mietin:D koska tuohan on miehen kirjoittama.

Vierailija
59/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea etukäteen kuvailla ihmistä, johon mahdollisesti voin ihastua, kuka näitä etukäteen tietää? Mielestäni ei ole järkevän kuuloista luetella liian yksityiskohtaisesti esimerkiksi juuri ulkonäöllisiä piirteitä, ellei sitten jostain suuntaa-antavista määritelmistä puhuta. Pituuden ja painon suhteen suosin sitä keskitasoa, en mitään ääripäitä. Sama juttu kasvoissa. Minulle on ihan se ja sama onko mies pitkähkö, keskimittainen tai jopa hieman lyhyempi kuin minä. Sama tummuuden ja vaaleuden kohdalla, ei mitään merkitystä mutta suomalaisia suosin, en siis syty ulkomaalaisista miehistä. En pidä heidän kasvonpiirteitään viehättävinä enkä myöskään käytöstä. Kunhan mies ei ole päihteiden käyttäjä, ihan totaalisen sekopäinen tai muuten vinksallaan oleva tapaus ja on suhteellisen fiksu, ja kivan näköinen niin se riittää minulle. Kopiota itsestäni en etsi, hänellä saa olla myös niitä omia mielenkiinnonkohteitaan. 

Vierailija
60/299 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä, komea, Akateeminen, älykäs, Lihaksikas. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi