Millainen mies on sinun unelmiesi mies? Rikotaan myytti!
Monesti palstalla tulee vastaan aloituksia ja kommentteja, joissa ollaan luomassa kuvaa täydellisestä miehestä, joka on ns. "alfa-uros". Omasta mielestäni moinen on hölynpölyä, eikä vastaa todellisuutta, vaan on lähinnä tekosyy joillekuille miehille a) olla tekemättä mitään muutosta elämässään ja b) valittaa Internetissä.
Oma unelmieni mies on visuaalinen ja herkkä. Mielellään korkea sivistystaso ja osaa keskustella monimutkaisista aiheista luontevasti ja omaa jonkun kannan, jonka takana seisoo. Itsenäinen, jolla on intohimon kohde (mikä tahansa musiikista politiikkaan ja tähtitieteeseen ja koodaamiseen yms). On vaativa, mutta hyväsydäminen. Kansalaisuudella ei ole merkitystä, kunhan yhteinen kieli löytyy. Ei tarvi käydä salilla tai olla lihaksia, omissa silmissäni paras vartalotyyppi on hoikka. Pitää olla hyvä / kehittynyt maku - kyllä, makua voi kehittää aivan niin kuin lihaksiakin salilla tai ajattelua taidenäyttelyissä.
n.27
Listatkaa omat ihanteenne alle, niin rikotaan myytti yhdestä ainoasta alfauros-mallista!
Kommentit (299)
Vanttera, iso, fyysistä työtä tekevä rehti duunari. Isot kädet ja leveä selkä. Valmis tekemään mitä hyvänsä, ketä hyvänsä vastaan puolustaessaan minua.
Semmoinen, että lähtee päiväkävelylle metsään ja tulee kotiin paljain käsin kaadetun karhun kanssa. (Eihän tuommoista ikinä tapahdu oikeasti, mutta vertauskuvallisesti antaa käsitystä siitä millaisesta miehestä tykkäisin)
Pitkä, hoikka tai normaali, hyväntahtoinen, hiljainen (ei jurottaja, enemmänkin mietiskelijä), oman elämänsä kasassa pitävä ja tervepäinen ja sen verran hyvä itsetunto, ettei kadehdi muita, ei juoruile eikä panettele
Vierailija kirjoitti:
185-195 cm, normaalipainoinen, akateeminen, keskustelutaitoinen, harrastaa ainakin jotain urheilua aktiivisesti, työelämässä, pitkät hiukset, parta, ei käytä päihteitä, itsenäisesti toimeen tuleva, hyvät välit perheenjäseniin.
Kuulostaa aivan poikaystävältäni! :D lisää listaan vaan huonot vitsit niin se on siinä
Googlaa Jussi Halla-aho ja saat unelmien miehen.
Perhekeskeinen, tunnollinen, ahkera tavismies, jolle kelpaa sauna, karjalanpaisti, sellainen taviselämä ylipäätään
Vierailija kirjoitti:
Googlaa Jussi Halla-aho ja saat unelmien miehen.
Tämä, jos olis n. 10-20cm pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julmetun iso palkka ja koko ajan ylitöitä. Tuo paljon rahaa kotiin eikä juuri häiritse.
Ottaa ylettömän suuren henkivakuutuksen ja kuolee nuorena äkilliseen sairaskohtaukseen.
Miksi juuri sairaskohtaus? Eikö riitä, että kuolee vain äkillisesti? Ajattelitko myös esittää asian miehelle ja jos niin miten?
Rikas. Maksaa botoxit, kauneuskirurgian, luxuslaukut ja vaatteet, sekä hienon kodin. Antaa rahaa ja mahdollistaa lomailut ympäri maailman. Ei ole paljon kotona. Impotentti.
Kaksimetrinen hauska hujoppi, päälle päin rento ja pinnan alla syvyyttä kun oppii tuntemaan paremmin.
Pitkä, lihaksikas, paksu lompakko, ei epäile käyttää nyrkkejään jos tulee tarvetta. Housuista saisi löytyä vähintään sellainen 19-senttinen.
27 naista ovat nyt todenneet, etteivät viehäty nössöistä neitipojista, mutteivät myöskään mistään lähiräkälän kaljajunteista. En ylläty yhtään näistä vastauksista ja itsekin naisena voisin allekirjoittaa monet kommentit. Mikä myytti tässä oli ja rikkoutuiko se nyt?
Kohtelee kanssaihmisiä ystävällisesti.
Luonne on rento, spontaani ja utelias.
Luotettava.
Saa olla ujo.
Tekijätyyppinen ihminen. Eli tarttuu toimeen.
Ei-materialistinen.
Keskustelutaitoinen ja huumorintajuinen.
Äärimmäisyyksiin menevä omistatuminen, oli se sitten fitnessiin, siivoukseen tai auton hifistelyyn, ei viehätä.
Koulutustaso mieluiten korkeampi kuin ammattikoulu, tosin riippuu myös yleissivistyksestä ja seuraako maailman menoa yms.
Kehon pyöreys ei haittaa haittaa, jos tekee esimerkiksi ruumiillista työtä. Eli on vähän kuitenkin lihasta rasvan alla.
Pituus olisi 165-180 cm väliltä.
Siniset tai vihreät silmät.
Hyvin paljon samanlainen kuin ap:lla!
Sellainen joka ei suutu pettämisestä, jos kyllästyn ukkoon ja minun alkaa vaikka tehdä mieli naapurin jätkää.
Vierailija kirjoitti:
Lempeä, hyväsydäminen, jalat maassa ja järki päässä oleva vanhanajan suomalainen perusmies, ulkoilma- ja/tai eräihminen. Pitää mökkeilystä, telttailusta, kalastuksesta, sienestyksestä, luonnossa liikkumisesta, kotona olemisesta, seksistä ja hyvästä ruoasta.
Oli muuten hankala löytää.
Tähän on pakko sanoa: onnea sydämen täydeltä teille :)
Ap pyytää nimen omaan "myyttiä" rikkovia kuvauksia.
Silti vastauksissa toistuvat samat kliseet :D
- pitkä (yllätys!)
- intohimoinen (eduksi rahan ja statuksen tavoittelussa)
- kunnianhimoinen (eduksi rahan ja statuksen tavoittelussa)
- määrätietoinen (eduksi rahan ja statuksen tavoittelussa)
- elämässä eteenpäin pyrkivä (lue: kohti rahaa ja statusta pyrkivä)
Missä ovat ne oikeasti "myyttejä" rikkovat toivomukset? Autetaan vähäsen:
- lyhyt ja hintelä (ok, _yhden_ ihanne oli 160cm), ehkäpä naista lyhyempi
- siropiirteinen (olematta pitkä), naista fyysisesti pienempi
- kapeaharteinen, hentoleukainen, korkeaääninen
- pehmoisen poikamainen, ei miehekäs nallekarhu
- kotimies, nainen itse uraihminen (toisin päin naisille kyllä sopii)
- kiltti ja siististi pukeutuva, ei "rock-henkinen" tai se pukua käyttävä pomo
- herkkä ja tunteellinen, nainen itse vahva
- seksuaalisesti submissiivinen, pitää hellästä seksistä eikä aina toivotusta rajusta ja eläimellisesti ottamisesta
Jne.
Minun unelmieni mies on varattu. Tulee aina kutsusta eikä ole vaivaksi sen jälkeen kun olen saanut haluamani. Hän on 188/95 ja hyvin varustettu. Itse olen 160/50 ja muodokas ns. taskuvenus. Molemmat olemme rumia tavalliseen verrattuna, mikä sitoo meitä hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
27 naista ovat nyt todenneet, etteivät viehäty nössöistä neitipojista, mutteivät myöskään mistään lähiräkälän kaljajunteista. En ylläty yhtään näistä vastauksista ja itsekin naisena voisin allekirjoittaa monet kommentit. Mikä myytti tässä oli ja rikkoutuiko se nyt?
Määrittele ensin nössö neitipoika niin katsotaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Mun ihannemies on kiltti ja hyväsydäminen. Sellainen, jolla ei ole tarvetta naljailla, haastaa tai arvostella jatkuvasti. Hyväntahtoinen, leikkimielinen kiusoittelu on toki sallittua. Hänellä on suhteellisen terveelliset elämäntavat, mutta tämä ei tarkoita nillittämistä ja nipottamista siitä mitä hän tai minä suuhuni laitan. Ehkäpä hän harrastaa eräilyä ja käy salilla ja ulkoilemassa. Voisimme tehdä niitä yhdessä. Mun unelmien mies osaa olla läsnä, eikä hän stressaa turhista. Hän on vakaa ja luotettava kuin kallio ja vaikka hän on hyvin kärsivällinen ja joustava hän ei kuitenkaan alistu, vaan osaa seisoa itselleen tärkeiden asioiden takana. Hänelle kumppani ja toimiva parisuhde on panostamisen arvoisia asioita. Hän on huomaavainen ja hellä rakastaja ja iltojen huumorintajuinen ilahduttaja. Hänellä ei ole pakonomaista tarvetta juosta jatkuvasti pippaloissa tai kavereiden kanssa kaljalla, hän on tehny niitä asioita riittävästi nuoruudessaan. Hän haluaa rinnalleen parhaan ystävän ja rakastajattaren, jonka kanssa (perustaa perhe ja) vanheta yhdessä.
Amen for that sister!
185-195 cm, normaalipainoinen, akateeminen, keskustelutaitoinen, harrastaa ainakin jotain urheilua aktiivisesti, työelämässä, pitkät hiukset, parta, ei käytä päihteitä, itsenäisesti toimeen tuleva, hyvät välit perheenjäseniin.