Tuleeko naiset yleensä pahalle tuulelle naistenlehdistä, sisustuslehdistä, Ikean kuvastoista jne., vai onko mulla käynyt vain huono tuuri?
Outoa muutenkin. En minä tule pahalle tuulelle ja pihtaa luettuani autolehtiä, tietokoneuutuuksista, metsästysvarusteista jne.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen tällä hetkellä huonotuuliseksi liiasta valkoisesta väristä! Olen minäkin sisutanut kotiani skandinaaviseen tyyliin paljolla valkoisella. YÖK.
Toivon, että saan seiniin muutakin väriä. Toivon, että valkoiseen väriin kyllästyminen on merkki muutoksesta elämässäni, merkki paremmasta tulevaisuudesta.
Miksi suhde johonkin väriin muuttuu?
Sori, tää meni vähän ohi aiheesta...
Itse uskon, että mitä puhtaampi sielu sitä enemmän kaipaa värejä. Mitä "likaisempi" taas haluaa edes ulkoista puhtautta. Jonkun sorttinen tasapainoilu kyseessä.
On todella outoa, jos tulee huono itsetunto naistenlehtien lukemisesta. Sama kuin väittäisi, että ne aiheuttavat syömishäiriöitä. Kateus on sairaus.
Mua lähinnä sieppaa kotimaisissa sisustuslehdissä se, että kaikki asunnot ovat järjestään toistensa klooneja: jotain aikaisintaan 1970-luvun lopulla rakennettuja 500-neliöisiä omakotikivitaloja joissa on Artekin kalusteet. Tai sitten 1800-lukulaisia entisiä kansakouluja, joiden sisustuksena on suvun aatelismenneisyydestä muistuttavaa aitoa rokokoohuonekalua.
Tätä nykyä ostan vain ruotsalaista Sköna Hem -lehteä tai brittiläistä Living Etc. -lehteä. Niissä kun mahtuu sivuille vähän muutakin, jopa tavallisia kerrostalokoteja. :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tulen tällä hetkellä huonotuuliseksi liiasta valkoisesta väristä! Olen minäkin sisutanut kotiani skandinaaviseen tyyliin paljolla valkoisella. YÖK.
Toivon, että saan seiniin muutakin väriä. Toivon, että valkoiseen väriin kyllästyminen on merkki muutoksesta elämässäni, merkki paremmasta tulevaisuudesta.
Itse uskon, että mitä puhtaampi sielu sitä enemmän kaipaa värejä. Mitä "likaisempi" taas haluaa edes ulkoista puhtautta. Jonkun sorttinen tasapainoilu kyseessä.
Valkoinen ei ole "puhdas" väri vaan siinä on itseasiassa kaikki värit yhdistettynä. Se on kaikkein rikkain väri ja monet täällä pohjoisten valkohankien keskellä elävät tunnistavat sen kauneuden.
En voi tietää, koska yksikään noista luettelemistasi julkaisuista ei kiinnosta minua, enkä lue koskaan mitään tuollaista.
Tulen vihaiseksi ainoastaan siinä mielessä että yleensä tuommoisissa lehdissä haastatellaan jotain trendikkään näköistä kestävä kehitys-lähettilästä jonka kotoa löytyy vain ekologisesti tuotettuja tuotteita ja ollaan huolissaan ilmastonlämpenemisestä, mutta jo seuraavalla sivulla mainostetaan lentoja Kanarialle tai ulkomailta tilattavia vaatteita, jotka rontataan tänne meriteitse tankkerilla joka sillä reissulla saastuttaa enemmän kuin kaikkien suomalaisten autot yhteensä VAIN koska Bertta-Helmiina haluaa päivittää lookinsa tämän päivän trendiin, joka on jo so last season kun tilaus on perillä.
Tulen naistenlehtiä selailemalla hyvälle tuulelle mutta enemmän kiinnosta, onko ap:lla hirven ja kauriin päitä tai muita teurasjätteitä seinään pultattu.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska naistenlehtien lukeminen aiheuttaa stressiä ja riittämättömyyden tunnetta.
Ja minä kun luulin että mulla on huono itsetunto... En silti ole ikinä ajatellutkaan että lehtien lukeminen saisi tuollaista aikaan. Mistä mahtaa sitten kertoa. Varmaan täytyy olla paha ulkonäköongelma? Sitä en käsitä miten sisustuslehdistä voi tulla vihaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen ei ole "puhdas" väri vaan siinä on itseasiassa kaikki värit yhdistettynä. Se on kaikkein rikkain väri ja monet täällä pohjoisten valkohankien keskellä elävät tunnistavat sen kauneuden.
Oikeasti kylläkin valkoinen on värittömyyttä ja mustassa on kaikki värit.
Joskus oli tutkittu että naisten mieliala laskee naistenlehtien lukemisen myötä ja tarkoitettiin juuri ns. täydellisiä kuvia ja ihmisiä ja niiden katselemista. Että ihan todellinen ilmiö kyseessä, mutta av-palstamamma ei tietenkään hevillä myönnä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa muutenkin. En minä tule pahalle tuulelle ja pihtaa luettuani autolehtiä, tietokoneuutuuksista, metsästysvarusteista jne.
Huono tuuri. Itse en tunnista itsesssäni moisia oireita Ikean kuvastoa luettuani.
Vierailija kirjoitti:
Sisustuslehdistä ainakin keväisin saa inspiksiä.
En siis tule pahalle tuulelle lehtien lukemisesta.
Naurattaa noiden "julkkujen" haastattelut, kun suupielet pashassa kerrotaan satuja ja sitten typerät landepaukut uskoo ihan kaiken näiden julkkujen ah, niin Glamourelämästä....jota ei siis ole olemassakaan. Ulosottorekisterit paukkuu ja velkaa ollaan sakoista lähtien, mut hei, se GLAMOUR eläminehän on tässä se pää-asia....
Tässä hyvä esimerkki siitä feikkaamisesta ja kun pitää pitää kulissit kunnossa.....
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201709292200423736_vd.shtml
Moneen vuoteen en ole lukenut kuin jotain Hyvä Terveys -lehteä, koska anoppi tilaa sitä ja saan lehdet häneltä.
Kaikenlaiseen potaskaan ei viitsi rahojaan laittaa. Mulle tulee kotiin kannettuna alueen sanomalehti ja Mikrobitti.
Itseäni ei kiinnosta sisustaminen. Samat huonekalut on olleet käytössä yli 25 vuotta, mitä nyt sohva on vaihdettu. Tällä hetkellä ei ole edes ikkunaverhoja, kun joka ikkunassa on sälekaihtimet.
Kotiin pätee sama kuin vaatetukseen: käytännöllistä ja kestävää. Jotain ollaan kannettu mukana matkoilta. Vähän erikoisempia mattoja ja seinävaatteita, ei sen kummempaa.
En tule huonolle tuulelle, joskaan en juuri selailekaan noita. Ja en selaile koska eivät kiinnosta riittävästi. Ja vaikka kiinnostaisikin, en selailisi jos ne aiheuttaisivat pahantuuisuutta/mielipahaa. Ikean kuvasto on joskus ok jos haen ideoita, mutta ei, ei silloinkaan ala kiukuttaa. Eli huono tuuri sinulla.
No mua kyllä korpeaa autolehtien lexuxet ja jaguaarit, äijä on niin pihi ettei osta yhtäkään tähän talouteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kylläkin valkoinen on värittömyyttä ja mustassa on kaikki värit.
Fysiikassa, esimerkiksi sininen tuoli näyttää siniseltä, koska se heijastaa sinisen värin takaisin silmiimme. Jos tuoli näyttää valkoiselta, se heijastaa kaikki valon värit takaisin silmiimme. Jos tuoli näyttää mustalta, se ei heijasta väriä, vaan imee kaikki valon värit itseensä.
Pimeässä huoneessa sininen tuoli ei näytä siniseltä, koska siitä ei heijastu valoa.
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin lehdet jäävätkin ostamatta ja luen mielummin kirjaa. Ei tarvitse katsoa samaa valkoista String-hyllyä kolmen eri kämpän seinillä.
Stringiin on tullut nyt uusia värejä ja osia! Huomasin Vepsäläisen lähettämästä kuvastosta :-)
Mä en lue naistenlehtiä koska en löydä niistä mitään mielenkiintoista ja on turhauttavaa vaan käännellä sivuja. Mainoksia, mainoksia, mainoksia, tuotesijoittelua, mainoksia, tuotesijoittelua. Ei kiinnosta meikit eikä vaatteet eikä hiustyylit. Mutta jotkuthan noita lukee, ei niitä muuten edes tehtäisi.
Vierailija kirjoitti:
No mua kyllä korpeaa autolehtien lexuxet ja jaguaarit, äijä on niin pihi ettei osta yhtäkään tähän talouteen.
Fiksu mies sulla kun ei laita suurta summaa nopeasti arvoaan menettävään kulutushyödykkeeseen. Mieti nyt omilla aivoillas tätä asiaa. Kuukauden ruokabudjetti auton korjaukseen? Kävikö mielessä?
Siksi koska naistenlehtien lukeminen aiheuttaa stressiä ja riittämättömyyden tunnetta.