Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät tavat puolisoiden kesken

Vierailija
27.09.2017 |

Ensitreffit alttarilla innoituksesta toisten tapoihin. Mikä sinun tapasi ärsyttää puolisoasi, ja mikä on puolisossasi ärsyttävä tapa?

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älypuhelimen käyttö.

Oikeasti. ollaan ravintolassa syömässä, mies tutkii puhelinta. Tai ruokapöydässä, bussissa, koti-iltaa viettämässä, kahvilla. Missä vain. 

Puhelin on kiinnostavampi kuin minä. 

Ja se että kun katson telkkaria, ei ole miehelle mikään ongelma laittaa siitä hel*etin puhelimesta jotain videota päälle niin että sen videon äänet sotkeutuu television kanssa. 

käytetyt astiat ei mene koneeseen. Kaapinovet jää auki. Kaljatölkit jää olohuoneen pöydälle haisemaan. Koskaan ei pese pyykkiä, imuroi, pese vessaa, viikkaa pyykkejä tai vie yhtäkään tavaraa paikoilleen. Kaikki jää just sinne minne ne käsistä laskee. 

Jos roskis on täynnä, sitä pussia  ei voi vaihtaa vaan roskat laitetaan tiskipöydälle. 

jos käy kaupassa, ei sano asiasta mitään joten minä käyn erikseen sitten kaupassa hakemassa puuttuvat tavarat kuten maitoa. Jota en edes itse juo. 

En ole kotiäiti vaan ihan töissäkäyvä ihminen.

olen niin väsynyt :(

Kuulostaa mun exältä. Ihan kaikki sopii.

No, mua ei haitannut kännykkä ja siivosin sotkut, kun ei ole lapsia.

Mutta olin liian kiltti ja hän lähti etsimään paremmin koulutettua intellektuellinaista.

No, me kaikki tiedämme miten siinä käy.

Nyt siivoan vain omia sotkujani.

Vierailija
122/126 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaa piereskely. Minua tosi paljon pienempi ukkeli ja haisee välillä kuin possu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolisolla moni tekeminen jää jotenkin kesken. Kaikki kaapinovet keittiössä jää auki kun ottaa jotain tavaraa, ei sulje ovea. Samoin mikron kanssa lämmitettyään ruokaa ja jääkaapin, kun ottaa vaikka voita jää ovi auki siksi kun voitelee sen leivän, vasta sitten sulkee oven. Pyykit ripustetaan vähän sinnepäin, ovat puoliksi mytyssä narulla. Hedelmäpussit jää kaupassa solmimatta, joten kun nostaa hihnalle, omenat kierii pitkin hihnaa. Maitopurkin tai juotavapullon korkki käännetään vain puoliksi kiinni. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa kun on nesteet läikkyneet lattialle tai pöydälle kun siirtelee purkkia tai pulloa. Tuuletusikkunoiden lukitus jää puolitiehen kun ei viitsi vääntää kahvaa tarpeeksi. Hermo menee välillä.

Vierailija
124/126 |
03.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso kokkaa ihania ruokia, mutta on todella laiska siivoamaan välineet, astiat ja tyhjät pakkaukset pöydiltä.

Vierailija
125/126 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tavoissa ärsyttää "tihvastaminen" eli se, kun nysvää nysväämistään jonkun asian kanssa. Pitää siis tehdä ylitäydellisesti joku asia, jolla ei olisi niin suurta merkitystä. Esim. toissa keväänä ehdotin, että korjataan vene, että päästään soutelemaan. No se nysväs koko kesän sen veneen kanssa ja istuinlaudatkin piti olla millilleen sopivat ja minä jo meinasin hermostua, että ei tässä taideta sinne järvelle keritäkään.

Miestä varmaan ärsyttää, kun minä haluaisin jutella ongelmat halki ja hänestä ne ratkii parhaiten puhumata.

Vierailija
126/126 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin unohtu se autolla leikkiminen, varsinkin talvisin. Se on tosi ärsyttävää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi