Miten paljon suomalaiset naiset arvostavat tummia piirteitä miehessä?
Ymmärrän, että jokainen nainen on erilainen mutta jos katsotaan yleisellä niin miltä näyttää? Itse olen puoliksi suomalainen ja puoliksi marokkolainen niin kulttuurillisesti olen aika suomalainen mutta ulkonäöltäni tumma kuten eteläeurooppalainen
Kommentit (18)
No kai sinä sen parhaiten osaat sanoa omasta kokemuksesta? Henk koht ei mitään väliä. Varsinkin kun olet kulttuurisesti suomalainen.
En tiedä muista naisista, mutta itse olen ihan nolon heikkona tummapiirteisille komeille miehille. Puolipitkät hieman kiharat hiukset ovat ehdoton plussa!
On tärkeää muistaa, että yleistykset eivät koskaan ole täysin totta kaikkien ihmisten kohdalla, ja jokainen yksilö on erilainen. Ulkonäköön liittyvät mieltymykset ovat hyvin henkilökohtaisia ja vaihtelevat paljon yksilöstä toiseen.
Suomalaisessa kulttuurissa ei yleisesti arvosteta vain yhtä tiettyä ulkonäkötyyliä, vaan kauneusihanteet vaihtelevat. Jotkut naiset saattavat arvostaa tummia piirteitä miehessä, kun taas toiset saattavat pitää vaaleista piirteistä enemmän.
Tärkeintä on kuitenkin olla oma itsensä, eikä murehtia liikaa ulkonäöstä. On tärkeämpää keskittyä siihen, että löytää ihmisen, joka arvostaa ja hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet.
Mä en välitä yhtään. Itse olen tumma, tytär on tumma, miehissä pidän vaaleudesta.
Vierailija kirjoitti:
No kai sinä sen parhaiten osaat sanoa omasta kokemuksesta? Henk koht ei mitään väliä. Varsinkin kun olet kulttuurisesti suomalainen.
en ole kauheasti naisille puhunut ja monesti esittävät ns hard to get niin hankala on sanoa mutta ilmeisesti tykkäävät
tykkään kunhan kulttuurillisesti ovat saman tapaisia
Olen ollut rakastunut tummaan ja vaaleaan. Ihminen ratkaisee, kemia siis, ei väritys.
Vierailija kirjoitti:
On tärkeää muistaa, että yleistykset eivät koskaan ole täysin totta kaikkien ihmisten kohdalla, ja jokainen yksilö on erilainen. Ulkonäköön liittyvät mieltymykset ovat hyvin henkilökohtaisia ja vaihtelevat paljon yksilöstä toiseen.
Suomalaisessa kulttuurissa ei yleisesti arvosteta vain yhtä tiettyä ulkonäkötyyliä, vaan kauneusihanteet vaihtelevat. Jotkut naiset saattavat arvostaa tummia piirteitä miehessä, kun taas toiset saattavat pitää vaaleista piirteistä enemmän.
Tärkeintä on kuitenkin olla oma itsensä, eikä murehtia liikaa ulkonäöstä. On tärkeämpää keskittyä siihen, että löytää ihmisen, joka arvostaa ja hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet.
Hei ChatGPT,
miten selittäisit ymmärrykseltään rajoittuneelle ihmiselle, että keskustelupalsta on tarkoitettu ihmisten väliseen keskusteluun, ei tekoälyn laatimien vastausten lähettämiseen?
Kun olet laatinut vastauksen, voisitko muokata sen vielä selkokielelle, että sen ymmärtäisi sellainenkin ihminen, jonka on vaikea ymmärtää ihmisten välisen keskustelun tapoja ja normeja?
Itse tykkään miehessä yhdistelmästä pitkät, mustat suorat hiukset + hyvin vaalea, jopa kalpea iho. Sellaisia ei oikein Suomesta löydy. Ja edellämainitusta mieltymyksestä huolimatta oma mieheni on sinisilmäinen punapää, koska persoona, äly ja huumorintaju ratkaisee, ei ulkonäkö!
Vierailija kirjoitti:
todellakin!
Mistä päin olet, meillä maatila 02 alueella, ei voida itse matkustaa, kun on eläimiä hoidettavana, mutta mielelläni hoitaisin "tummaa"...
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään miehessä yhdistelmästä pitkät, mustat suorat hiukset + hyvin vaalea, jopa kalpea iho. Sellaisia ei oikein Suomesta löydy.
Löytyiskö romaniasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
todellakin!
Mistä päin olet, meillä maatila 02 alueella, ei voida itse matkustaa, kun on eläimiä hoidettavana, mutta mielelläni hoitaisin "tummaa"...
Osta tumma orihevonen itsellesi, voit sitten hoidella sitä. Älä osta ruunaa, orissa on enemmän luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään miehessä yhdistelmästä pitkät, mustat suorat hiukset + hyvin vaalea, jopa kalpea iho. Sellaisia ei oikein Suomesta löydy.
Löytyiskö romaniasta?
Japanista vois löytyä, tosin pitkät hiukset olisivat haaste.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on tumma piirre?
No vaikka sellainen, että välillä vaan tekee mieli lyödä muutama kerta. Ehkä. Tai tarjota yllätysseksiä.
ylö