Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Kiinteistösihteeri isännöintitoimistossa. Koulutus taloushallinnon merkonomi, laillistettu vuokrahuoneistonvälittäjä, isännöinnin ammattitutkinto.
Jos sulla on IAT-tutkinto, mikset ole isännöitsijä??
Vierailija kirjoitti:
Isännöitsiä:työ on osaltaa helppoa puhelimeen vastailua.kokouksia ja tarjouksiin tutustumista.ei tunnu ees työltä.ammatin huonot puolet päiväs tulee 10 puhelua vuokralaisilta jotka ei kuulu isännöitsijälle tai isännöitsiän tehtäviin.
Opettele nyt raukka edes tavaamaan ammattisi!!
Fysioterapeutti julkisella puolella. Ikääntyneiden parissa työskentelen. Kartoitan kotioloja eli arvioin kaatumisriskiä ja apuvälinetarvetta, katson kuinka pääsee wc:hen, suihkuun ja sänkyyn/sängystä ylös. Kuntoutan (ohjaan "jumppaa"), harjoitutan kulkemaan portaita jos kotoa sellaisia löytyy ja hyvällä säällä saatetaan käydä ulkona yhdessä kävelylläkin.
Rakastan työtäni, juttuhetkiä ja elämänkokemusten kuulemista :)
Lastenpsykiatrian erikoislääkäri ja psykoterapeutti. Työni on usein rankkaa, mutta mielenkiintoista ja palkitsevaa.
Lapsena halusin kirjailijaksi koska tykkäsin lukea tarinoita. Mutta sitten tajusin että enhän mä osaa mitään tarinoita keksiä. Nyt kuuntelen ja pohdin ihmisten tarinoita, ja tarkastelen tarinaa ja yritän käyttää ammattitaitoani auttaakseni heitä tarinansa "siinä kohdassa jossa ei enää halua kuunnella" (lainaus Samvais Gamgi, Taru Sormusten Herrasta).
Rakastan työtäni. Se on mielenkiintoista ja opin itsekin koko ajan lisää ihmisyydestä ja olemisesta. Kiitolliset asiakkaat ovat toki osa ihanuutta, mutta sen varaan ei voi laskea - joskus asiakas vaan ei ole kiitollinen, ja silti tietää auttaneensa. Vaikeinta on ehkä silloin kun itsekään ei tiedä miten tekisi. Miten auttaisi, ettei auttaisi väärin. Joskus jälkeenpäinkin joutuu sitä vielä miettimään. Ihmisen kasvun seuraaminen (lapsen tai vanhemman - ja joskus itsen tai työkaverin) on kaunista.
Luokanopettaja olen, koulutus kasvatustieteen maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän paljon opettajia, koska olen heidän puheestaan ymmärtänyt, että työ on ylitsepääsemättömän raskasta ja kamalaa.
Eihän työn raskaus poissulje sitä, että työ on raskasta. Minäkin rakastan työtäni (luokanopettaja siis minäkin), mutta on työ silti raskasta ja huonosti palkattua koulutukseen (mutta ei ehkä opetustunteihin) nähden. Harvoin olen kuullut opettajien valittavan että työ olisi kuitenkaan kamalaa, enemmänkin lisääntyneestä työmäärästä, palkasta ja vastuusta.
Opettaja.
Psykopaatti esimies irtisanottiin vastikään ja nyt ihan ok mennä töihin.
Saan rahaa pätevänä ihan ok sopivasti.
Puutarhuri kasvitieteellisessä puutarhassa. Puutarhatalouden perustutkinto.
Sosionomi, asiantuntijana vakuutusalalla. Tykkään 😀
Teen hautaustoimiston kaikkia töitä, merkonomipohjalta.
varastopäällikön työt on ihan ok
sairaalasosiaalityöntekijä. Töitä on paljon ja työmäärä ei näy ulospäin, koska iso osa työstä kuluu kaikenlaiseen selvittelytyöhön mut ei valittamista muuten
Lastentarhanopettaja, töissä avoimessa varhaiskasvatuksessa. Rakastan minun työtäni!
Hautausalalla minäkin , jokapaikanhöylänä.
Vierailija kirjoitti:
Kässänmaikka ala- ja yläkoulu
Ai niin, siis se koulutus oli FM aineope, sivuaineena käsityökasvatus
kunnan virkamies, sosiaalityöntekijä sossussa ja pätevä eli YTM
Asiantuntija valtiolla, FT. Mielekäs työ, suht hyvä palkka, paljon valtaa muokata omaa työnkuvaa. Tykkään.