Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile rehellisesti unelmamiehesi

Vierailija
24.09.2017 |

Mielummin luonnetta kuin ulkonäköä.
Kuvaile mahdollisimman tarkasti ja rehellisesti mielummin ilman kliseitä. Kuvaile asioita jotka tekevät hänestä erityisen ja juuri sinulle sopivan. Millainen hän on kumppanina ja isänä? Kumpi teistä määrää kaapin paikan? Mitä haluat hänen tekevän ja odotat häneltä? Millaisesta taustoista hän tulee? Mitä hän tavoittelee elämältä? Miten hän suhtautuu muihin naisiin? Entä vanhempiisi? Ystäviisi? Onko kyseessä jännämies yms yms.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisiko.

Voi sitä parjausta mikä siitä seuraa : D

Vierailija
2/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin, miksi kysyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat hiykset, isot kädet, turvallinen, taitava, rakas.

Ainiin, se on mun mies. Jo 16 vuotta.

Vierailija
4/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan kuulla.

Vierailija
5/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltaan pedantti ja siisti. Suunnitelmallinen. Haluaisi nähdä vaivaa eteeni ja järjestää pieniä yllätyksiä.

Mieluusti koulutus ja urakeskeinen ihminen. Taustalla ei ole väliä, mutta toivon että olisi joutunut tekemään töitä oman menestyksensä eteen. Haluaisi kuitenkin lapsia ja arvostaisi vapaa-ajallaan perhettä ja ystäviä.

Ja käytännössä tässä kuvailen itseäni, että tiedä häntä oltaisko liian samanlaisia.

Vierailija
6/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjailija, joka asuu Kaivopuistossa, on kiinnostunut ruoanlaitosta ja kulttuurista ja taiteesta. Iltaisin silitän hänen paitoja, hän kokkaa ja lähdemme kaivopuiston rantaan kävelylle ja ehkä viinilasilliselle. Hän luetuttaa minulla tekstejään ja soittaa välillä pianoa. Kesällä käymme purjehtimassa, talvella matkustelemme jenkeissä keskilännessä. Lapset on aikuisia.

No mulla ei tietenkään mitään mahista tuollaiseen, tunnen vain pari rutiköyhää novellikirjailijaa 😅😅😅

Vierailija
7/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, rauhallinen ja johtaja luonne. Seikkailunhaluinen mutta viihtyy myös kotihiirenä. Rehellinen, luotettava ja hellä, rakastava, mutta kiusoitteleva ei tossu. Ei liian takertuva mutta yhdessäololle järjestää aikaa. Urheilullinen, fiksu, huumorintajuinen kaikkien kaveri, heikompia puolustava. Tykkää halailla ja hassutella. Siisti ja järjestelmällinen mutta ei liian. Osaa tehdä ns miesten työt. Huolehtiva herrasmies, mutta sopivan röyhkeä. Nöyrä.

Tossa olis haave, jännä että oon vielä sinkku :D

Vierailija
8/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on vakaa oikeasti vahva luonne ( ei pullistele) ja tosissaan. Kunnioittaa pyytämättäkin naistaan ja tarjoaa suojaa, mutta antaa itse sitä pyytää kun tarvii suojaa.

9/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytös

Vierailija
10/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osaa johtaa kotia ja ottaa vastuuta. Muut eivät ansaitse edes naista.

Vierailija
11/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No osaa johtaa kotia ja ottaa vastuuta. Muut eivät ansaitse edes naista.

Johtaa kotia? Miten?

N

Vierailija
12/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile mahdollisimman tarkasti ja rehellisesti mielummin ilman kliseitä. Kuvaile asioita jotka tekevät hänestä erityisen ja juuri sinulle sopivan. Millainen hän on kumppanina ja isänä? Kumpi teistä määrää kaapin paikan? Mitä haluat hänen tekevän ja odotat häneltä? Millaisesta taustoista hän tulee? Mitä hän tavoittelee elämältä? Miten hän suhtautuu muihin naisiin? Entä vanhempiisi? Ystäviisi? Onko kyseessä jännämies yms yms.

Älykkyys ja sivistyneisyys on ihan ehdoton vaatimus. En nyt ala viilata pilkkua siitä, mikä on oikeaa älykkyyttä, mutta minun unelmamieheni on nokkela, osaa soveltaa oppimaansa ja tietämäänsä, on ongelmanratkaisukykyinen ja seuraa aktiivisesti ajankohtaisia asioita, niin politiikkaa, tiedettä kuin kulttuuriakin. Hän on valmis kuulemaan myös asioista, jotka eivät häntä itseään samalla tavalla kiinnosta, esim. omista eettisistä valinnoistani, ravitsemuksesta jne. Hän pitää kirjallisuudesta ja musiikista, harrastaa kohtuudella liikuntaa, tykkää matkustamisesta, on kielitaitoinen ja sosiaalinen; hän ottaa kontaktia muihin ihmisiin yhtä helposti kuin minä itse. Mieluiten on kuitenkin introvertti eli ei kaipaa joka viikonloppu ihmisiä ympärilleen. Minun ystävistäni tulee nopeasti hänenkin ystäviään ja päinvastoin. Vanhempiini ja aikuiseen lapseeni hän suhtautuu samoin kuin ystäviini eli arvostavasti ja halukkaana tuntemaan.

Unelmamieheni suhtautuu muihin naisiin kuten ihmisiin yleensä. Hänellä on naispuolisia ystäviä ihan kuten minulla miespuolisia. Hän myös tietää, että olemme molemmat aikuisia ihmisiä ja meillä on oma menneisyytemme, eikä kaipaa sen enempää kuin minäkään, että jokainen menneisyyden parisuhde - seksisuhteista puhumattakaan - olisi tarpeen kaivaa auki ja repostella. Unelmamieheni on ehdottomasti luotettava ja se on hänelle niin luontevaa, ettei hän koe tarvetta vakuutella sitä.

Unelmamieheni lapset ovat jo aikuisia kuten omanikin, eikä hän halua niitä enempää. Taustamme ovat muutenkin riittävän samanlaiset niin kulttuurisesti kuin sosioekonomisestikin. Tasa-arvo on hänelle itsestäänselvyys. Se ei tarkoita, että molempien pitää tehdä kotona samoja asioita vaan että tehtävät hoidetaan tasa-arvoisesti eli kumpikaan ei ole vapaamatkustaja. Yhteiset kulut maksetaan puoliksi, yhdessä asumista hänkään ei välttämättä edes halua.

Unelmamieheni on eläinrakas, vaikka hänellä ei välttämättä omia lemmikkejä olekaan.

Tuossa nyt joitakin asioita, paljon muitakin varmaan löytyisi. Onneksi olen oman unelmamieheni jo saanut napattua, tosin hän on pikemmin ekstrovertti kuin introvertti, mutta en silti laittaisi vaihtoon.

P.S. Unelmamieheni ei ole koskaan varmaan kuullutkaan sanaa jännämies. Jos kertoisin hänelle, että yhdellä palstalla puhutaan sellaisista, hän varmaan ihan vakavissaan kysyisi minulta, miksi vietän aikaani sellaisella palstalla.

Vierailija
13/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento, rehellinen, välittävä, ei tarvii puhua kunhan pussaa. Taustoilla ei ole merkitystä, ihmisellä itsellään on. Ei tarvitse olla rikas, mit työntekoa arvostan korkealle. Perus duunarit on parhaita.

Sitten se vähemmän tärkeä, mut ulkonäöllisesti huomioni kiinnittää pitkät, vahvarakenteiset ja tummat miehet.

Vierailija
14/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän suhtautuu muihin naisiin? Entä vanhempiisi? Ystäviisi? Onko kyseessä jännämies yms ym

Vaikea sanoa tälleen ennakkoon kun uskon että jos kolahtaa niin sit kolahtaa, en usko et voi olla niin tiukasti ennaltamäärätty johonki kategoriaan että minkälainen on.

Mutta ihan hyvä olis esim tällanen:

Luonteeltaan suht rauhallinen, ei suutu helposti ja on avoin eli kertoo avoimesti asioista ja puhuu.

Vähän prinssimäinen eli auttaa naista herrasmiesmäisesti. Saa mut nauramaan. Kärsivällisyys on tosi tärkeää.

Kumppanina ei mikään tossukka eikä myöskään mikään määräilijä eli tasa-arvoinen kumppani, ei nauti alistumisesta eikä alistamisesta siis. :D

Isänä vastuuntuntoinen, lapsirakas, muistaa aikataulut yms.

Miehellä olis rahaa sen verran että voisin toimia sisustajana.

Odotan häneltä sellaista että haluaa harrastaa yhdessä ja tykkää samoista asioista ainakin jonki verran mitä minä.

Ei mitään ammuskeluu tai 247 autojuttuja, ei ainakaan niin että ne on tärkeämpiä mitä minä.

Viihtyy kotona, ei pidä baareista.

On oma mökki.

Haluaa perheen.

Ei mikään joka naisen suuntaan oleva tyyppi. Tietenkään?! :D Vaan unelmoi vaan musta totta kai.

Eli saa olla sen verran elämänkokemusta että nuoruuden oi sata miljoonaa naista jutut on käyty läpi. Eli jos vaikka miss universum lähestyy niin ei oo moksiskaan, että ei edes kiinnosta.

EI jännämiestä, ei ikinä.

Haluaa tutustua sukulaisiini yms ja on kiinnostunut siitä millaisia ne on.

Enemmän on sellasia mitä EI ikinä kun sellasia mitä joo.

Vierailija
15/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on kauniit hiukset ja vihreät silmät. Hän oli kaikkea sitä, mitä joskus ajattelin, että olisi unelmamies.

Hän ei koskaan olisi tullut elämääni, ellei olisi rakastanut poikaani. Siispä olen kiitollinen kaikista 30 vuodesta ja siitä, että hän auttoi vaikeissa tilanteissa poikaa ja pojasta  kasvoi kunnollinen perheen isä. Ilman tuota miestä en ehkä olisi selvinnyt vaikeista vuosista.

Vierailija
16/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti, rauhallinen ja johtaja luonne. Seikkailunhaluinen mutta viihtyy myös kotihiirenä. Rehellinen, luotettava ja hellä, rakastava, mutta kiusoitteleva ei tossu. Ei liian takertuva mutta yhdessäololle järjestää aikaa. Urheilullinen, fiksu, huumorintajuinen kaikkien kaveri, heikompia puolustava. Tykkää halailla ja hassutella. Siisti ja järjestelmällinen mutta ei liian. Osaa tehdä ns miesten työt. Huolehtiva herrasmies, mutta sopivan röyhkeä. Nöyrä.

Tossa olis haave, jännä että oon vielä sinkku :D

sininen, mutta samalla punainen. Niih

Vierailija
17/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kikkeli, ok luonne. Muulla ei niin merkitystä.

Hassua, että jotenkin oletin, että kysely on suunnattu naisille, mutta eihän sitä missään sanottu ettei miehetkin saisi vastata. Näin heteronormatiivisesti sitä huomaa itsekin ajattelevansa!

Vierailija
18/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae kuuta taivaalta. Luovaa työtä tekevä, koulutettu ja fiksu mies.

Vierailija
19/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmamieheni on vakaa ja rauhallinen arjessa muutoin, mutta sängyssä ei.

Hän on luotettava. Hän ei lupaa mitään, mitä ei aio tai voi pitää, eikä hän lepertele rakkaudesta, ellei oikeasti sitä tarkoita ja siihen sitoudu.

Hän ei puhu kaikkea julki heti, vaikka osaakin keskustella myös tunteistaan. Hän miettii asioita rauhassa päässään.

Kumppanina hän on suojeleva ja miehekäs: ymmärtää, että olen pienikokoinen enkä jaksa kantaa kaikkea. Tarvitsen myös paljon unta, kaikki miehet eivät ole tätä ymmärtäneet. Fysiikkani on kuin lapsen, toivon että mies ottaa tämän luonnollisena asiana ja pitää huolen minusta - aivan kuten itse pidän huolta hänestä niillä taidoilla, jotka minulla on.

Mies tukee ja kannustaa minua unelmissani ja on valmis osallistumaan niiden toteuttamiseen. Hän ei ikinä lyttää minua, mutta varoittaa, jos tavoittelen jotain, mikä ei ole järkevää. Hän ymmärtää, että parisuhde on yhteinen yritys, myös taloudellisesti, ja irtiotoista pitää sopia kumppanin kanssa. Välillä voi toinen halutessaan olla pois työelämästä, välillä toinen, jos se yhdessä sovitaan ja rahat riittävät.

Naisiin mies suhtautuu kunnioittavastin Hän ei flirttaile leikillään tutuille tai tuntemattomille, eikä fantasioi vähän jokaisesta, eikä varsinkaan ehdottele kolmen kimppaa (tähän olen yllättävän monen kanssa törmännyt, ja kyllä pelkkä ehdotuskin ajaa suhteen ennemmin tai jatkuessaan kieltäytymisen jälkeen myöhemmin karille).

Ihannemieheni voi tulla minkälaisesta taustasta hyvänsä. Taustalla ei ole merkitystä vaan sillä, millaiseksi mieheksi hän on itse kasvanut. Perhetausta voi olla rikkinäinenkin, kunhan mies on asian käsitellyt ja päättänyt elää paremman elämän kuin vanhempansa.

Mies arvostaa uskollisuutta ja sitoutumista, ja on niihin valmis. Tärkeintä on, että hän ei toista virheitään vaan selvittää ongelmansa ja kasvaa ihmisenä, ja on kasvanut jo ennen minun tapaamistani. (Tämä on toinen kohta, mihin olen liian monen kanssa törmännyt: omia vanhoja virheitä ei myönnetä ja käsitellä, vaan tuodaan ne uuteen suhteeseen ja toistetaan samaa, loputtomiin).

Ihannemieheni suhtautuu yleensäkin kunnioittavasti toisiin ihmisiin, eikä pidä itseään parempana. Hän on turvallinen ja hellä, komea ja vahva, hänellä on peräkärry ja hän osaa remontoida. Hän myös metsästää ja/tai kalastaa tai harrastaa jotain perinteistä lajia, jääkiekkoa, sählyä tai jalkapalloa ikämiehissä tai puulaakijoukkueessa.

Kun hänen äitinsä, isänsä tai muu läheisensä kuolee, hän itkee (tämä on kolmas yllättävän yleinen juttu: moni mies ei itke lainkaan).

Vierailija
20/44 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hefkodosddk kirjoitti:

Miten hän suhtautuu muihin naisiin? Entä vanhempiisi? Ystäviisi? Onko kyseessä jännämies yms ym

Vaikea sanoa tälleen ennakkoon kun uskon että jos kolahtaa niin sit kolahtaa, en usko et voi olla niin tiukasti ennaltamäärätty johonki kategoriaan että minkälainen on.

Mutta ihan hyvä olis esim tällanen:

Luonteeltaan suht rauhallinen, ei suutu helposti ja on avoin eli kertoo avoimesti asioista ja puhuu.

Vähän prinssimäinen eli auttaa naista herrasmiesmäisesti. Saa mut nauramaan. Kärsivällisyys on tosi tärkeää.

Kumppanina ei mikään tossukka eikä myöskään mikään määräilijä eli tasa-arvoinen kumppani, ei nauti alistumisesta eikä alistamisesta siis. :D

Isänä vastuuntuntoinen, lapsirakas, muistaa aikataulut yms.

Miehellä olis rahaa sen verran että voisin toimia sisustajana.

Odotan häneltä sellaista että haluaa harrastaa yhdessä ja tykkää samoista asioista ainakin jonki verran mitä minä.

Ei mitään ammuskeluu tai 247 autojuttuja, ei ainakaan niin että ne on tärkeämpiä mitä minä.

Viihtyy kotona, ei pidä baareista.

On oma mökki.

Haluaa perheen.

Ei mikään joka naisen suuntaan oleva tyyppi. Tietenkään?! :D Vaan unelmoi vaan musta totta kai.

Eli saa olla sen verran elämänkokemusta että nuoruuden oi sata miljoonaa naista jutut on käyty läpi. Eli jos vaikka miss universum lähestyy niin ei oo moksiskaan, että ei edes kiinnosta.

EI jännämiestä, ei ikinä. ja just sellanen joka ei oo edes kuullu koko sanasta.

Haluaa tutustua sukulaisiini yms ja on kiinnostunut siitä millaisia ne on.

Enemmän on sellasia mitä EI ikinä kun sellasia mitä joo.

ainiin ja rento ja joo mieluiten joku duunari.  ja tekee just miesten työt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä