Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?
Kommentit (271)
Päiväkodinkeittiö, ei muuta koulutusta kuin peruskoulu :) ja viihdyn!
Rahoitusala, yliopistokoulutus.
Olen freelance kuvittaja ja myyn käsitöitä. Ei koulutusta.
Lukion kävin joskus mutta turha juttu ainakin omalla kohdalla.
Kemisti (filosofian FM, kemia pääaine). Ihan ok työ labrassa, ohjaan kymmentä laboranttia ja kehitän menetelmiä/otan labralaitteita käyttöön. Liukuva työaika, pääsee koulutuksiin.
Ensihoitaja amk, ensihoitaja YAMK-opiskelija, hoitotason ensihoitajana ambulanssissa.
lastenhoitaja.. mukavasti haastetta pienessä yksikössä jossa on 1/4 suhdeluku!
Tykkään työstäni tosi paljon, joka aamu menen hyvillä mielin töihin. Koulutus on kasvatustieteen maisteri ja luokanopettajana työskentelen. Jokainen päivä on erilainen, minulla on kohtuullinen suunnittelu- ja päätösvalta työhöni ja kollegat ja oppilaat mahtavia. Lomat ovat huikeat ja palkkakin ok.
Uskonnon opettaja yläkoulussa. Ja joo, työ on ihan ok. Pahinta on se, ettei ole tarpeeksi oppitunteja, eikä niin ollen ehdi opettaa tarpeeksi :D
Freelance-kääntäjä, teen töitä kotona. Koulutus filosofian maisteri, kääntämisen ja tulkkauksen koulutusohjelma. Viihdyn erinomaisesti.
It-konsultti. FM, tietotekniikka. Pidän työstäni.
Hammaslääkäri. Siisti sisätyö, mukavia potilaita, kivaa sormilla näpräilyä.
Virkamies valtiolla. Koulutukseltani MMM, agronomi. Loistavassa työyhteisössä on tosi kiva tehdä duunia.
Olen myyntireskontranhoitaja yksityisessä yrityksessä. Työ on ihan mukavaa ja leppoisaa sisäduunia liukuvin toimistotyöajoin, kohtalaisella palkalla (brutto reilu 2500e/kk).
Nämä erityisopet, eikö teitä ärsytä lapset koskaan? Tuskin kaikki mitään herranterttuja on
Olen siivooja, palkka n. 1500, isompi saisi olla. Korkeakoulutus on, eli olen "ylikoulutettu" siivoojaksi, ja joskus kaipaan henkistä sisältöä enemmän. Opiskelen vapaa-aikana. Tykkään kyllä työstä ja sen vapaudesta.
Mielisairaalassa, suljetulla nuorisopsykiatrian osastolla. Koulutuksena sairaanhoitaja ja terveystieteiden kandidaatti.
Vierailija kirjoitti:
Nämä erityisopet, eikö teitä ärsytä lapset koskaan? Tuskin kaikki mitään herranterttuja on
Ärsyttää joskus, eikä kaikki ole herranterttuja eikä tarvitsekaan olla. Mä olen yläasteella ja suurimman osan kanssa pystyy jo hyvin keskustelemaan. Ei ole ikinä töissä yksikään nuori ärsyttänyt lähellekään niin paljon kun omat lapseni...
- erkkaope, joka tykkää työstään kovasti
Yläkoulun äikänope minäkin. Aina ei ole ollut näin, mutta tällä hetkellä tykkään kovasti. Kohta 18 työvuotta takana!