Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?

Vierailija
24.09.2017 |

?

Kommentit (271)

Vierailija
121/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsiä:työ on osaltaa helppoa puhelimeen vastailua.kokouksia ja tarjouksiin tutustumista.ei tunnu ees työltä.ammatin huonot puolet päiväs tulee 10 puhelua vuokralaisilta jotka ei kuulu isännöitsijälle tai isännöitsiän tehtäviin.

Isännöitsijänkö ei tarvitse osata kirjoittaa?

Vierailija
122/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanviljelijä ja olen merkononi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asianajaja

Vierailija
124/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisustusuunnittelija ja RAKASTAN mitä teen!

Vierailija
125/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja vanhusten vuodeosastolla. Rakastan työtäni ja tekisin tätä vaikka ilmaiseksi :)

Vierailija
126/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksena peruskoulu, vielä monen vuoden jälkeenkin R-kioskin kassalle meno tekee onnelliseksi! Itsenäinen työ, mukavat työkaverit ja elättävä palkka.

Vierailija
127/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti. Yrittäjä. Tykkään yleensäkin todella paljon työstäni, ja nyt on vielä erityisen kiinnostavia hankkeita työn alla.

Vierailija
128/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisustusuunnittelija ja RAKASTAN mitä teen!

Kiva <3 oletko työntekijä vai onko sinulla oma yritys? Onko ok palkka / saatko normaalin toimeentulon yritykselläsi?

Minulla on monta kaveria jotka on lähteneet opiskelemaan sisustussuunnittelua mutta yksikään heistä ei ole pystynyt jättämään entistä työtään ja siirtymään kokopäivätoimisesti sisustussuunnittelun alalle.

Vierailija
129/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimintaterapeutti gerontopsykiatrisella osastolla, jossa asiakkainen on ei muistisairaita 55+ ikäisiä ihmisiä, joilla erilaisia psykiatrisia sairauksia/häiriöitä. Tykkään todella paljon työstäni. Koulutukseltani olen siis toimintaterapeutti.

Vierailija
130/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologian maisteri, pappi. En ole hirveesti digannut tätä työtä. Kunnes olen tajunnut, miten onnekas olen. Saan päivät pitkät kahvitella mummojen kanssa. Koen tekeväni tärkeää työtä, jota voin tehdä hyvällä omalla tunnolla. Ja saan olla jakamassa toivon sanomaa tässä epätoivon maailmassa. Palkka ei päätä huimaa, mutta sillä tulee toimeen.

Vierailija
131/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työtön. Filosofian maisteri. Työhakemusten tekemisen lisäksi luen,lenkkeilen,teen lisää hakemuksia ja odotan eläkkeellepääsyä tai kuolemaa. 57 vuotiaalaalle töitä enää anneta.

Täytin 61 vuotta ja minua jopa pyydettiin töihin. Työ on toimistotyötä eräässä kaupungin virastossa.

Vierailija
132/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolatyöntekijä mäkissä. Uskokaa tai älkää :D Kivat työkaverit, tykkään asiakaspalvelusta, tykkään puuhailusta ja ettei tarvitse vain istua. En tykkää projektitöistä, jatkuvasta luovuuden vaatimisesta tai liian monimutkaisesta työstä, epävarmuudesta onnistuuko riittävän hyvin. Ainoa iso miinus todella huono palkka, ärsyttää elää tuilla. Niistäkin pitää jatkuvasti tapella. En edes tajua mitä esim sairaanhoitajat valittavat.

Vierailija
133/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etuuskäsittelijä (sosionomi YAMK). Töihin on kiva tulla mukavien työkavereiden ja hyvien työsuhde-etujen takia. Palkka ei päätä huimaa ja puoliso on työtön, mutta tästä palkasta pystyn laittamaan sivuun, jotta voimme matkustella välillä ja rahoittaa harrastuksiamme. Parempi kai siis olla valittamatta.

Vierailija
134/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkija, DI. Teen väitöskirjaa.

Vierailija
135/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkkitehti. Ei kahta samanlaista päivää.

Vierailija
136/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

S2-opettaja (suomen kielen opettaja) alakoulussa. Koulutus FM. Tykkää kovasti työstäni.

Vierailija
137/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teologian maisteri, pappi. En ole hirveesti digannut tätä työtä. Kunnes olen tajunnut, miten onnekas olen. Saan päivät pitkät kahvitella mummojen kanssa. Koen tekeväni tärkeää työtä, jota voin tehdä hyvällä omalla tunnolla. Ja saan olla jakamassa toivon sanomaa tässä epätoivon maailmassa. Palkka ei päätä huimaa, mutta sillä tulee toimeen.

Ihana että on ihmisiä, joiden ammattina on kohdata toinen ihminen. Arvostan, terveisin yksi pakana

Vierailija
138/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä viestintää suunnittelen ja toteutan, osin myös koulutuksia. FM, humanisti

Vierailija
139/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisavustajana päiväkodissa lukiopohjalla.

Vierailija
140/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja, KM. Rakastan mennä töihin joka ikinen aamu <3 Huippuduuni!