Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?
Kommentit (271)
Maanviljelijä ja olen merkononi
Sisustusuunnittelija ja RAKASTAN mitä teen!
Lähihoitaja vanhusten vuodeosastolla. Rakastan työtäni ja tekisin tätä vaikka ilmaiseksi :)
Koulutuksena peruskoulu, vielä monen vuoden jälkeenkin R-kioskin kassalle meno tekee onnelliseksi! Itsenäinen työ, mukavat työkaverit ja elättävä palkka.
Arkkitehti. Yrittäjä. Tykkään yleensäkin todella paljon työstäni, ja nyt on vielä erityisen kiinnostavia hankkeita työn alla.
Vierailija kirjoitti:
Sisustusuunnittelija ja RAKASTAN mitä teen!
Kiva <3 oletko työntekijä vai onko sinulla oma yritys? Onko ok palkka / saatko normaalin toimeentulon yritykselläsi?
Minulla on monta kaveria jotka on lähteneet opiskelemaan sisustussuunnittelua mutta yksikään heistä ei ole pystynyt jättämään entistä työtään ja siirtymään kokopäivätoimisesti sisustussuunnittelun alalle.
Olen toimintaterapeutti gerontopsykiatrisella osastolla, jossa asiakkainen on ei muistisairaita 55+ ikäisiä ihmisiä, joilla erilaisia psykiatrisia sairauksia/häiriöitä. Tykkään todella paljon työstäni. Koulutukseltani olen siis toimintaterapeutti.
Teologian maisteri, pappi. En ole hirveesti digannut tätä työtä. Kunnes olen tajunnut, miten onnekas olen. Saan päivät pitkät kahvitella mummojen kanssa. Koen tekeväni tärkeää työtä, jota voin tehdä hyvällä omalla tunnolla. Ja saan olla jakamassa toivon sanomaa tässä epätoivon maailmassa. Palkka ei päätä huimaa, mutta sillä tulee toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Työtön. Filosofian maisteri. Työhakemusten tekemisen lisäksi luen,lenkkeilen,teen lisää hakemuksia ja odotan eläkkeellepääsyä tai kuolemaa. 57 vuotiaalaalle töitä enää anneta.
Täytin 61 vuotta ja minua jopa pyydettiin töihin. Työ on toimistotyötä eräässä kaupungin virastossa.
Ravintolatyöntekijä mäkissä. Uskokaa tai älkää :D Kivat työkaverit, tykkään asiakaspalvelusta, tykkään puuhailusta ja ettei tarvitse vain istua. En tykkää projektitöistä, jatkuvasta luovuuden vaatimisesta tai liian monimutkaisesta työstä, epävarmuudesta onnistuuko riittävän hyvin. Ainoa iso miinus todella huono palkka, ärsyttää elää tuilla. Niistäkin pitää jatkuvasti tapella. En edes tajua mitä esim sairaanhoitajat valittavat.
Etuuskäsittelijä (sosionomi YAMK). Töihin on kiva tulla mukavien työkavereiden ja hyvien työsuhde-etujen takia. Palkka ei päätä huimaa ja puoliso on työtön, mutta tästä palkasta pystyn laittamaan sivuun, jotta voimme matkustella välillä ja rahoittaa harrastuksiamme. Parempi kai siis olla valittamatta.
Tutkija, DI. Teen väitöskirjaa.
Arkkitehti. Ei kahta samanlaista päivää.
S2-opettaja (suomen kielen opettaja) alakoulussa. Koulutus FM. Tykkää kovasti työstäni.
Vierailija kirjoitti:
Teologian maisteri, pappi. En ole hirveesti digannut tätä työtä. Kunnes olen tajunnut, miten onnekas olen. Saan päivät pitkät kahvitella mummojen kanssa. Koen tekeväni tärkeää työtä, jota voin tehdä hyvällä omalla tunnolla. Ja saan olla jakamassa toivon sanomaa tässä epätoivon maailmassa. Palkka ei päätä huimaa, mutta sillä tulee toimeen.
Ihana että on ihmisiä, joiden ammattina on kohdata toinen ihminen. Arvostan, terveisin yksi pakana
Lähinnä viestintää suunnittelen ja toteutan, osin myös koulutuksia. FM, humanisti
Erityisavustajana päiväkodissa lukiopohjalla.
Luokanopettaja, KM. Rakastan mennä töihin joka ikinen aamu <3 Huippuduuni!
Isännöitsijänkö ei tarvitse osata kirjoittaa?