Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?
Kommentit (271)
Myyjänä eräässä pohjoismaalaisessa elektroniikkaketjussa. Meillä on yllättävän reilu meininki työnantajan puolelta: epäkohtiin on helppoa ja sallittua puuttua, esimiehet osaavia ja työilmapiiri varsin moitteeton. Koulutuksena yhteiskuntatieteiden ylioppilas (kohta kandi) ja taustalla kuitenkin melkein 10 vuotta erilaisia "paskaduuneja" aina torimyyjästä cittarin kassaan sekä henkilökohtaiseen avustajaan.
Toivottavasti omalla alallani on mahdollista viihtyä edes yhtä hyvin.
Et ole gynekologi. Näitä valelääkäreitä on netti täynnä. Lääkäri ei haaveile vievänsä hoidettavaa elintä kotiin! Korvaa? Sydäntä? Sis. El
Jahas pari niitä valegynejä täällä onkin. Klassinen. Toinen klassikko on valepsykiatri.
Laboranttina Suomen suurimmassa laboratoriossa .
Pidän erittäin paljon työstäni.
Työtön. Nautin kovasti, kun saan aamulla nukkua pitkään ja tehdä mitä huvittaa. Yleensä makaan sohvalla ja katson netflixiä. Ihanaa elämää, suosittelen kaikille!
Luokanopettaja, koulutus kasvatustieteen maisteri. Tykkään työstäni!
Kaivinkoneenkuljettaja. 9 kk maarakennuskoneenkuljettajan koulutus.
Olen työtön 40+ ikänen mies. Nautin kovasti matkustamisesta, vapaa-ajasta,mökkeilystä ja liikunnasta.Syön usein ulkona.Työssä käyvä avovaimoni maksaa puolet asumisesta ja ruoasta,siksi mulla on aina nainen elämässäni.Minulla on säästöjä,sijoituksia ja omaan asunnon josta vuokralaiset maksaa vuokratuloja.Olen täysin velaton.Minulla on alempi korkeakoulututkinto mutta en hae töitä ja saan kaikki tuet. Olen suunitellut myyväni sijoitusasuntoni 5 vuoden sisään ja niillä rahoilla yhdessä tukien kaa ajattelin elää ainakin 15 vuotta. Mitään en jätä perinnöksi muille ja olenkin suunnitellut olevani 80 vuotiaana velkainen ja monet luottokortit tapissa jos elämäntyylini vähänkään vaatii sen. Tosin olen hyvin säästäväinen,pihi enkä käytä päihteitä.Oon niin pihi etten koskaan tuhlaa rahaa lahjoihin naiselleni tai kellekkään, en edes jouluna. Rahan säästäminen ja työn välttäminen on mielestäni onnea.
Jokainen ostamatta jätetty ostos on lisää omaisuutta ja lisää vapaa-aikaa ilman työtä.
En menisi mistään hinnasta enää työelämään toisten komennettavaksi ja elämään aikataulujen kanssa.
Vapaus ja hyvä seksielämä on kaikkea mitä terve raitis heteromies tarvitsee. Tosin ilman rahaa ei ole vapautta työelämästä. Uskon että näin tekisi moni muukin jos pystyisi.
Lastensuojelulaitoksen ohjaaja sosionomin koulutuksella.
Lastenhoitaja pienessä kodinomaisessa päiväkotiryhmässä. Koulutukselta lähihoitaja ja kyllä.. Rakastan työtäni niinkin paljon, että päätin kouluttautua huonon palkankin uhalla (:
Miettikää nyt, harvassa työpaikassa saa pusuja ja haleja ja maalata ja askarrella, soittaa ja laulaa, keinua ja muovailla sekä käydä teatterissa ja retkillä. :D Tässäpä ne työn kauniit puolet tulikin :D