Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka pidät työstäsi tai työsi on edes "ihan ok", mitä teet työksesi ja mikä koulutus?

Vierailija
24.09.2017 |

?

Kommentit (271)

Vierailija
101/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi AMK, työskentelen lastentarhanopettajana. Pidän työstäni erittäin paljon.

Vierailija
102/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön. Filosofian maisteri. Työhakemusten tekemisen lisäksi luen,lenkkeilen,teen lisää hakemuksia ja odotan eläkkeellepääsyä tai kuolemaa. 57 vuotiaalaalle töitä enää anneta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kuulosta "hienolta" kuten teidän maisterihommanne mutta olen merkonomi ja kaupassa töissä. Lidlissä. Ja ihan oikeasti tykkään työstäni tosi paljon. Meillä on hyvä porukka <3 työ on muutenkin kivaa. On kiire mutta päivät menee nopeasti, ja asiakaspalvelu on itselleni mieluista.

Musta on aina hienoa että on löytänyt työn josta nauttii. T. "Hieno" maisteri

Vierailija
104/271 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja,amk.Työpaikka akuutti kir.vuodeosasto.Kireistä,haastavaa <3

Vierailija
105/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltani matemaattisten aineiden opettaja ja sitä teen työkseni.

Vierailija
106/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulussa erityisopena ja tykkään työstäni. Ja ihan koulutusta vastaavassa työssä siis olen.

Vierailija
107/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opettaja lukiossa ja teologi koulutukseltani, ja rakastan työtäni! Vaikka saisin minkälaisen lottovoiton niin työtäni en jättäisi, olen työstäni niin kiitollinen. Opiskelijat ovat mahtavia ja vuorovaikutus välitöntä.

Vierailija
108/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja, tv+radio+netti.

Työpaikan ilmapiiri huono ja pomo syvältä, mutta itse työ on mahtavaa.

Vierailija
109/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaan- ja terveydenhoitaja koulutuksena. Töihin päädyin kuitenkin yhteispäivystykseen jossa tutkitaan ja hoidetaan kaikkien erikoisalojen potilaita. Työ on kiireistä ja haastavaa, mutta tunnen todellakin tekeväni tärkeää työtä. Yksikään päivä ei ole toisen kaltainen ja siksi ei pääse kyllästymään. Lisäksi tässä työssä oppii lähes päivittäin uusia asioita. Mahtava työ!

Vierailija
110/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsiä:työ on osaltaa helppoa puhelimeen vastailua.kokouksia ja tarjouksiin tutustumista.ei tunnu ees työltä.ammatin huonot puolet päiväs tulee 10 puhelua vuokralaisilta jotka ei kuulu isännöitsijälle tai isännöitsiän tehtäviin.

Vierailija
111/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltani olen agrologi. Minulla on oma maatila ja nykyaikaisessa robottinavetassa 65 lypsylehmää. Työkavereina lehmien lisäksi oma mieheni, meidän koirat ja kissat :D kyllä maalla on mukavaa!

Vierailija
112/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka aamu kiva lähteä töihin. Kasvatustieteiden maisteri, erittisluokanopettaja ala-asteella.

Mä en tajuu, miten kukaan nykypäivänä alkaa opiskella erityisluokanopettajaksi ja opettaa mielenterysongelmaisia ja aggressiivisia oppilaita

Vierailija
113/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lukea, että on näin paljon työhönsä tyytyväisiä ihmisiä. Kuulun heihin itsekin. Nykyään kun on enemmän tapana miettiä niitä omia tai ainakin muiden ongelmia.  :D

Vierailija
114/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kampaaja ja todella rakastan työtäni. Palkka on suht huono mutta ei haittaa, pitkää päivää tekemällä saa ihan ok tulot. Työ kaverit on ihania ja asiakkaat myös. Olen tehnyt kampaajan töitä 10.v ja työskennellyt myös australiassa ja uudessa-seelannissa, on siistiä että voin kartuttaa työ kokemusta myös suomen ulkopuolella!

Vierailija
115/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toimistosihteeri ja mulla on työpaikka, jonne tulen mielelläni jopa maanantaisin. :)  Maailman paras pomo, kivat työkaverit, mielenkiintoiset työtehtävät, sopivan rauhallinen työtahti ja rento ilmapiiri, toimisto torin laidalla. Ja tästä vielä maksetaan. :D  Koulutukseltani olen tradenomi eli olen varmaankin ylikoulutettu, mutta ei haittaa minua.

Vierailija
116/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennusinsinööri, nuorempi suunnittelija rakennesuunnittelussa. Tykkään työn sisällöstä, palkkaus on linjassa työhön ja toisaalta nuorempana suunnittelijana on vielä varsin vähän stressiä ja ylimääräistä vastuuta. En kiroile töihin tuloa aamuisin koskaan, vaikka joskus työpäivän aikana saattaakin hetkittäin kiristää hermoja :).

Vierailija
117/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajan koulutus, toimistotöissä, tutkin ja ratkaisen erään lakisääteisen erityisalan henkilövahinkotapauksia. Huipputyöpaikka etuineen, hyvät työkaverit ja mielenkiintoinen, ok palkattu työ.

Vierailija
118/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskisuuressa leipomossa töissä ja työ on hyvin yksinkertaista ja itseään toistavaa. Työkaverit ja ilmapiiri on kuitenkin mukavia eikä työ sisällä lainkaan asiakaspalvelua (mikä on tällaiselle introvertille iso plussa). Koulutuksena minulla leipuri-kondiittorin perustutkinto, jota ilmankin tuossa työssä pärjäisi vallan mainiosti (työ opettaa). Työ on OK, eli en vihaa sitä, mutta en myöskään erityisesti nauti siitä.

Vierailija
119/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keskustelu!

Vierailija
120/271 |
25.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelijamestari, Olen teatterissa ompelijana ja teen myös tilaustöitä esim. hääpukuja ja lastenvaatteita vapaa-ajallani. Sain ensimmäisen ompelukoneen 3 vuotiaana, olen ommellut ja suunnitellut vaatteita siis jo 32 v.