MIEHET! Mitä mieltä ripsipidennyksistä?
Eli, menen viikonlopuksi tapailemani miehen luokse ja jännitin kovasti kun hän nyt näkee mut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Kävin sitten eilen ottamassa ripsienpidennykset, että näyttäisin edes "ookoolta" ilman meikkiä... Noh, eilen sitten illalla kun tapasin veljeni niin hän heti huomasi hankintani ja tuhahti että ei olisi uskonut että minäkin tuollaiset madot naamaani liimaisin! Silmät näyttävät nyt muka likaisilta ja "sian tihrusilmiltä" kun ei näy karvojen takaa. Itkettää mitä meninkään tekemään! Kertokaa nyt ettei kaikki miehet ajattele nuin ja onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!
Kyseessä siis vielä volyymiripset eli tavallista tuhdimmat... Ja olen 26v jos se jotenkin vaikuttaa asiaan.
Kommentit (199)
Jopas on vihaa ilmassa.
Ihan ok, jos on hyvällä maulla otetut.
Ei tekoripset nyt mitenkään vastenmieliset ole, mutta kyllä nainen näyttää kauniimmalta ihan omine ripsineen, kynsineen, hiuksineen jne.
M29
Miehenä en kyllä lainkaan ymmärrä tätä ripsivillitystä. Useimmiten ne suoraan sanoen näyttävät aika hassuilta.
Veljesi on oikeassa. Ripsipidennykset saavat koko olemuksen näyttämään tuhruiselta ja tuhnuiselta.
Luulisi että ne ripset lähtevät jollain öljyllä pois.
Vierailija kirjoitti:
Onne kyllä rumat. Mutta kyllähän niitä näkee ihmisillä. Jopa työpaikan rumalla tarjalla ja sillä joka on kohta eläkeiässä.
Itse en laittaisi, mutta ei se mitään välttämättä ihmisestä kerro. Niitä näkyy kaikkialla. Kaupan kassalla, salilla, pankkivirkailijoilla, toimistoissa.
Paitsi en kyllä lääkäreillä ole koskaan nähnyt..
Lääkäreillä ja hoitajilla volyymiripsiä ei ole, koska ainakin kunnallisella puolella kaikki lisäkkeet, muut paitsi korvalävistykset, rakennekynnet yms. on kielletty. Pitkät hiukset tulee myös pitää siististi kiinni eikä koruja pieniä korvanappeja lukuun ottamatta saa käyttää. Eli kyse ihan yleisestä hygieniasta ja siitä, että tulee näyttää asialliselta.
Olen nainen, mutta kysyin mieheltäni, hän sanoi, että luonnollisella tavalla tuuheat ripset ovat ok, mutta jos ripsisrä selvästi näkee, että ne ovat keinotekoiset (on ne sitten pidennykset tai irtoripset), niin ne ovat kauhean "bimbot" (tuo oli siis mun miehen käyttämä sana).
Jos se sun miesystävä pitää sinusta, niin ei niillä ripsillä ole ap mitään merkitystä. Tosin silloin tietysti jää hyvä kysymys, kannattiko niihin ylipäätään tärvätä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todella tyhmä mies, että sietää naiseltaan ripsenpidennykset. Siis aivan idioottitasoa oleva wt-mies.
Huoh. Niitä ripsienpidennyksiä on aika erilaisia, kaikilla ei ole hirveät karvamadot. Mulla on ollu 2 vuotta ja suurimmaksi ajaksi näitä ei varmasti erota onko mulla ripsiväriä vai pidennykset. Ja on volyymit mutta taitava tekijä. Käytän pidennyksiä koska on herkät silmät jotka ärtyy päivittäisestä ripsivärin laittamisesta ja pesemisestä.
Ja ainiin, mieheni on kirurgi, kirjoittanut 6 laudaturia, valmistui vuosikurssinsa parhaimmilla arvosanoilla ja harrastaa mm. Golfia ja tennistä. OMG mikä whitetrash mies mulla onkaan!
Anneadalmiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onne kyllä rumat. Mutta kyllähän niitä näkee ihmisillä. Jopa työpaikan rumalla tarjalla ja sillä joka on kohta eläkeiässä.
Itse en laittaisi, mutta ei se mitään välttämättä ihmisestä kerro. Niitä näkyy kaikkialla. Kaupan kassalla, salilla, pankkivirkailijoilla, toimistoissa.
Paitsi en kyllä lääkäreillä ole koskaan nähnyt..Lääkäreillä ja hoitajilla volyymiripsiä ei ole, koska ainakin kunnallisella puolella kaikki lisäkkeet, muut paitsi korvalävistykset, rakennekynnet yms. on kielletty. Pitkät hiukset tulee myös pitää siististi kiinni eikä koruja pieniä korvanappeja lukuun ottamatta saa käyttää. Eli kyse ihan yleisestä hygieniasta ja siitä, että tulee näyttää asialliselta.
Mitä ihmettä? Kyllä meidän sairaalassa on sekä osalla hoitajista että lääkäreistä ripsienpidennykset eikä niistä ole mitään ohjeistusta. En tiedä kumpi muka on hygieenisempi riski, tekoripset (joita saa ja pitää pestä haloo!!) vai 9kk vanha ripsari jossa kasvaa ties mitä. Rakennekynsistå sen sijaan on ohjeistus että niitä ei tule käyttää ensinnäkään hyhieniasyistä ja siitä syystä että potilastyöstä ei voi pitää pitkiä kynsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla todella tyhmä mies, että sietää naiseltaan ripsenpidennykset. Siis aivan idioottitasoa oleva wt-mies.
Huoh. Niitä ripsienpidennyksiä on aika erilaisia, kaikilla ei ole hirveät karvamadot. Mulla on ollu 2 vuotta ja suurimmaksi ajaksi näitä ei varmasti erota onko mulla ripsiväriä vai pidennykset. Ja on volyymit mutta taitava tekijä. Käytän pidennyksiä koska on herkät silmät jotka ärtyy päivittäisestä ripsivärin laittamisesta ja pesemisestä.
Ja ainiin, mieheni on kirurgi, kirjoittanut 6 laudaturia, valmistui vuosikurssinsa parhaimmilla arvosanoilla ja harrastaa mm. Golfia ja tennistä. OMG mikä whitetrash mies mulla onkaan!
Melkoisen nörtin olet mieheksesi ottanut. Ihan golfia ja tennistä... Riisu vain sinäkin ne ripsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!"
Joo, ei kyllä ole... Siihen tarvitaan ihan omanlainen naistyyppinsä että noita liimailee lärviinsä.
Mikäs tällainen naistyyppi on?
Voitko kuvailla, niin katsotaan osutko oikeaan. Vertaan naisystävääni.
No siis ei se ole naistyyppi, se on yhteiskuntaluokka. Eikä ne ole maistereita tai dippainssejä.
No onneksi en ole maisteri enkä dippainssi vaan lisensiaatti ja jos luoja suo niin parin vuoden sisällä myös tohtori. Hesarin yhteiskuntaluokka-testissä kuuluin luokkaan Eliitti, joskin toki palkkatulojeni vuoksi. Mutta jos sinulle tulee parempi mieli ajatella että vain alempaan sosioekonomiseen luokkaan kuuluvilla ihmisillä voi olla ripsienpidennykset niin go for it!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti miehet kyllä tykkää niistä. Miehet sanoo aina tykkäävänsä luonnonkauniista naisista, mutta kyllä se pää kääntyy sellaisen naisen kohdalla jolla on ripsienpidennykset, huulissa täytettä jne,
Minä miehenä myönnän, että tykkään kyllä katsella vähän halvan näköisiä naisia. Näitä ns. tosi tälläytyneitä Maisa Torppamaisia. Saa olla silikonia, hiustenpidennyksiä ja vaikka tekoripsiä. Niitä huulia EI. Ne on pelottavan näköiset ne sellaiset kumihuulet. Mutta katselun tasolle se sit jääkin ja tosin ei sellaisia naisia ihan joka päivä vastaan tulekaan.
Samaa mieltä! Kerran kirjoitinkin, että nuo jättihuulet on kuin joku outo elän joka voi imaista sisäänsä kokonaisen ihmisen vaikka 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen nörtin olet mieheksesi ottanut. Ihan golfia ja tennistä... Riisu vain sinäkin ne ripsesi.
Mitä sen pitäisi sitten harrastaa? Mainitsin nuo harrastukset koska ne nyt eivät profiloidu wt-harrastuksiksi vaikka mieheni ilmeisesti onkin idiootti ja wt. Ja tottakai olen ottanut nörtin miehekseni, arvostan hänen älykkyyttään ja sitä että hänellä on älykkyydestään johtuen parempaa tekemistä kuin haukkua ihmisiä vauva.fi:ssä. Niin ja toki tuo 250 000€ vuositulot on myös hyvä puoli siinä että otin "nörtin" miehekseni. Sinusta huokuu yläasteen alisuorittaja ja vähän reppana poika, joka silloin veti tyttöjä puoleensa koska poltti röökiä ja haukkui hyvin menestyviä nörteiksi mutta nykyisellään elämä on naisten haukkumista av:lla kun naisetkin tajusi että mieluummin älykäs ja menestyvä mies eli nörtti kuin se amikseen 5,5 keskiarvolla päätynyt reppana.
Vierailija kirjoitti:
Eli, menen viikonlopuksi tapailemani miehen luokse ja jännitin kovasti kun hän nyt näkee mut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Kävin sitten eilen ottamassa ripsienpidennykset, että näyttäisin edes "ookoolta" ilman meikkiä... Noh, eilen sitten illalla kun tapasin veljeni niin hän heti huomasi hankintani ja tuhahti että ei olisi uskonut että minäkin tuollaiset madot naamaani liimaisin! Silmät näyttävät nyt muka likaisilta ja "sian tihrusilmiltä" kun ei näy karvojen takaa. Itkettää mitä meninkään tekemään! Kertokaa nyt ettei kaikki miehet ajattele nuin ja onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!
Kyseessä siis vielä volyymiripset eli tavallista tuhdimmat... Ja olen 26v jos se jotenkin vaikuttaa asiaan.
Typerältä näyttävät. en ole vielä törmännyt naiseen, joka ei ripsivärillä saisi niitä näyttämään hyvältä.
Minusta tekoripset ovat samaa sarjaa silikonien ja törröhuulien kanssa. Sellaista tosi tv -tyyppistä tyyliä. Jonkun epäkorrektimman luonnehdinnan mukaan wt. Niistä tykkää se vastinpari miehistä. Eli jos ap on menossa tapaamaan wt miestä, niin varmaan ok. Eliitin tai ylemmän keskiluokan piirissä taas ei eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!"
Joo, ei kyllä ole... Siihen tarvitaan ihan omanlainen naistyyppinsä että noita liimailee lärviinsä.
Mikäs tällainen naistyyppi on?
Voitko kuvailla, niin katsotaan osutko oikeaan. Vertaan naisystävääni.
No siis ei se ole naistyyppi, se on yhteiskuntaluokka. Eikä ne ole maistereita tai dippainssejä.
Että yliopistolla ei näy tekoripsiä?
No aika vähän - eikä juuri koskaan henkilökunnalla, siis niillä, jotka on valmistuneet. Vakuuttavuutta ja valtaa tavoitellaan ihan muilla keinoilla.
Näinhän se on, itse teen yliopistolla töitä muovien parissa. Ja täytyy sanoa että täällä yhdelläkään naisella ei ole tekoripsiä. Ja ammatin puolesta kun tietää millä ne liimataan, niin ei varmasti yksikään niitä edes ottaisi vaikka ilmaiseksi saisi. Aina puhutaan kovin kemikaalikuormasta. Ja silti niin moni ottaa näitä ripsiä, täytteitä yms kehoonsa.
Vähänpä tiedät mistään. Useissa paikoissa käytetään ripsiin medikaalista liimaa, eli täysin samaa liimaa millä liimataan ihohaavoja sairaalassa. Eivät allergisoi eivätkä sisällä myrkkyjä. Luuletko että ne laitetaan jollain pikaliimalla tai erikeeperillä? Kun kerta olet ammattilainen niin kerrotko kumpi on suurempi kemikaalikuorma:
1) 4 viikon välein medikaalisella liimalla liimatut ripset, jotka tosiaan liimataan ainoastaan ripseen josta ei mitään imeydy kehoon koska ripsi ei ole elävää kudosta
2) päivittäin käytetyt ripsivärit ja niiden poistoon käytettävät puhdistusaineet
Hihihihiiii! Taas täällä alkoi yhteyskuntaluokalla/koulutuksella sonneilu. :D
Suomi on kuin Japani 90-luvulla: Kaksi roskakuskia tulee toisiaan vastaan. Toinen on tohtori, ja toinen on maisteri. Eli en lähtis näillä koulutuksilla enää nykymaailmassa elämöimään.
Carry on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sen pitäisi sitten harrastaa? Mainitsin nuo harrastukset koska ne nyt eivät profiloidu wt-harrastuksiksi vaikka mieheni ilmeisesti onkin idiootti ja wt. Ja tottakai olen ottanut nörtin miehekseni, arvostan hänen älykkyyttään ja sitä että hänellä on älykkyydestään johtuen parempaa tekemistä kuin haukkua ihmisiä vauva.fi:ssä. Niin ja toki tuo 250 000€ vuositulot on myös hyvä puoli siinä että otin "nörtin" miehekseni. Sinusta huokuu yläasteen alisuorittaja ja vähän reppana poika, joka silloin veti tyttöjä puoleensa koska poltti röökiä ja haukkui hyvin menestyviä nörteiksi mutta nykyisellään elämä on naisten haukkumista av:lla kun naisetkin tajusi että mieluummin älykäs ja menestyvä mies eli nörtti kuin se amikseen 5,5 keskiarvolla päätynyt reppana.
Opettele kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hihihihiiii! Taas täällä alkoi yhteyskuntaluokalla/koulutuksella sonneilu. :D
Suomi on kuin Japani 90-luvulla: Kaksi roskakuskia tulee toisiaan vastaan. Toinen on tohtori, ja toinen on maisteri. Eli en lähtis näillä koulutuksilla enää nykymaailmassa elämöimään.
Carry on.
Aamen. Kumpi on muuten säälittävämpi; rehellisesti wt-ihminen vai rikas, viisas ja koulutettu, jonka elämäntyö on vakuuttaa anonyyminä netissä, että hän kuuluu eliittiin ja hänen mies on kirurgi? Myötähäpeä.
tekoripset näyttää hyviltä vain nukeilla. ei elävillä naisilla.