Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Mitä mieltä ripsipidennyksistä?

Vierailija
20.09.2017 |

Eli, menen viikonlopuksi tapailemani miehen luokse ja jännitin kovasti kun hän nyt näkee mut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Kävin sitten eilen ottamassa ripsienpidennykset, että näyttäisin edes "ookoolta" ilman meikkiä... Noh, eilen sitten illalla kun tapasin veljeni niin hän heti huomasi hankintani ja tuhahti että ei olisi uskonut että minäkin tuollaiset madot naamaani liimaisin! Silmät näyttävät nyt muka likaisilta ja "sian tihrusilmiltä" kun ei näy karvojen takaa. Itkettää mitä meninkään tekemään! Kertokaa nyt ettei kaikki miehet ajattele nuin ja onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!
Kyseessä siis vielä volyymiripset eli tavallista tuhdimmat... Ja olen 26v jos se jotenkin vaikuttaa asiaan.

Kommentit (199)

Vierailija
41/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeat ovat! Mitä tuuheammat sen paremmat! T. Korkeastikoulutettu lihaksikas mies Pohjanmaalta

Vierailija
42/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!"

Joo, ei kyllä ole... Siihen tarvitaan ihan omanlainen naistyyppinsä että noita liimailee lärviinsä.

Mikäs tällainen naistyyppi on?

Voitko kuvailla, niin katsotaan osutko oikeaan. Vertaan naisystävääni.

No siis ei se ole naistyyppi, se on yhteiskuntaluokka. Eikä ne ole maistereita tai dippainssejä.

Että yliopistolla ei näy tekoripsiä?

No aika vähän - eikä juuri koskaan henkilökunnalla, siis niillä, jotka on valmistuneet. Vakuuttavuutta ja valtaa tavoitellaan ihan muilla keinoilla.

Näinhän se on, itse teen yliopistolla töitä muovien parissa. Ja täytyy sanoa että täällä yhdelläkään naisella ei ole tekoripsiä. Ja ammatin puolesta kun tietää millä ne liimataan, niin ei varmasti yksikään niitä edes ottaisi vaikka ilmaiseksi saisi. Aina puhutaan kovin kemikaalikuormasta. Ja silti niin moni ottaa näitä ripsiä, täytteitä yms kehoonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei kyllä ole... Siihen tarvitaan ihan omanlainen naistyyppinsä että noita liimailee lärviinsä.

No siis ei se ole naistyyppi, se on yhteiskuntaluokka. Eikä ne ole maistereita tai dippainssejä.

Haha! Ahdasmielinen maailmankuva. Mitäs tähän sanot; olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja mulla on ripisienpidennykset JA silikonirinnat. 

Joku mainitsi, että sellaiset naiset eivät ole vaimomatskua, joilla on pidennykset ja muita feikkiapuja. Se on mulle ainakin aivan sama olenko jonkun silmissä vaimomatskua vai en. Jos joku tekee päätelmänsä vain pintapuolisten asioiden perusteella, on se paljon oksettavampaa kun jotkut lisäkarvat ripsissä. 

Vaimomatsku selittyy sillä, että hyvä sellainen ei edes ota mitään räpyttimiä eli kukaan sinua jätä vaimoksi ottamatta jos näkee ripset vaan sen luonteista ihmistä moni ei halua joka muokkaukset tekee

Sen luonteista...  avaatko vielä, mitä tuo tarkoittaa luonteen kannalta? Että haluaa näyttää hyvältä? Suomessa ollaan vielä aika takapajuisia näiden ajatusten kanssa. No, kukin tyylillään!

PS: Ripsienpidennyksiä on muitakin malleja kuin ne AP:n volyymiripset.

PPS: Ap, älä huoli ripsistä, mutta luota nyt vaan siihen, että sinusta tykkäävä mies ei karkaa minnekään kun näkee sinut ilman meikkiä. Eiköhän suurin osa miehistä ole meikittömän naisen nähnyt. 

Vierailija
44/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon miehiä.

Niinpä :) Ilkeämielinen voisi jopa luulla, että kommentoijat ovat katkeria luonnollisia vaimomatskunaisia. 

Vierailija
45/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsipidennykset voi toteuttaa myös hyvällä maulla. Ei niiden tarvitse olla 5 cm pitkät  ja paksut karvamadot.

Mulla on ollut vuosikaudet ripsipidennykset eikä esim oma äitini tajunnut sitä ennen kuin asiasta hänelle kerroin. Luuli minulla vain olevan ripsiväriä. Sitä mun ei onnkesi enää tarvitse käyttää - ne kun valuivat aina poskille vuotavien silmien vuoksi. 

Vierailija
46/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Ahdasmielinen maailmankuva. Mitäs tähän sanot; olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja mulla on ripisienpidennykset JA silikonirinnat. 

Mihin sä noita tarvitset?

Ne miellyttävät mun silmää. Mihin meikkiä tarvitsee? Mihin hiusväriä tarvitsee? Mä tykkään näyttää kauniilta ja mielestäni littanat rinnat olivat ei-kauniit. Ei se maailmanloppu ole mutta jos on varaa kohentaa ulkonäköä niin miksei sitä tekisi omaksi ilokseen. Ja huom, suurin osa silikonirintojen ottajista on Suomessa 30+ perheenäitejä, jotka korjaavat imetyksen jälkiä. Eli siinä meni se vaimomatskuoletus vessasta alas. 

Vierailija
47/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite jotenkin tykkään luonnollisesta kauneudesta. Kaikki sotamaalit, ilmapallo-tissit, ripsienpidennykset, rakennekynnet, yms. on jotenkin epäesteettisiä.

Vierailija
48/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi volyymit? Olisit voinut ottaa ihan normaalit, niistä ei välttämättä edes erota, onko feikit vai omat.

Vierailija
49/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että nainen on typerän ulkonäkökeskeinen, huonoitsetuntoinen, tai pahimmassa tapauksessa molempia. Ei jatkoon.

Vierailija
50/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni mielipide: näyttävät kauheilta. Hän on kuulemma nähnyt miten työpaikan naisten ripset tippuilevat ja harottavat/ovat puskat.

Itsekin pidin ennen aina tekoripsiä, ja ne mielestäni sopivat minulle hyvin kun olen tummapiirteinen, mutta miehen kommenttien jälkeen olen ollut ilman. Parempi ja luonnollisempi näin. Voin nyt käyttää esim. punaista huulipunaa ilman, että näytän liian tälläytyneeltä. :)

"Kulta vai mitä että noi ripset on IHA hirveet, ja luonnollisuus on kauneinta, vai mitä. Me ei tykätä tekoripsistä".

- Kyllä kulta. 

Vierailija
51/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripsiin tarttuvaa siemennestettä ei saa kovin hekposti pois. Eli en suosittele.

Vierailija
52/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niiden ottaminen ja ylläpitäminen ole melko kallista? Siis ihan satoja euroja joka kk? Mielestäni ihan turha sijoitus.

No ei todellakaan maksa huolto satoja euroja kk.

Vierailija
53/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti miehet kyllä tykkää niistä. Miehet sanoo aina tykkäävänsä luonnonkauniista naisista, mutta kyllä se pää kääntyy sellaisen naisen kohdalla jolla on ripsienpidennykset, huulissa täytettä jne,

Minunkin pää kääntyy ripsipidennysten, täytehuulien, silikonitissien ja hiuslisäkkeiden kohdalla, mutta ei ihailua, vaan friikkisirkuksen jäsenen katselua varten.

Vierailija
54/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko joku tosissaan mitä mies on mieltä? Minä laitatutan tai en vain jos itseäni kiinnostaa.

Vierailija
55/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua, olisit ottanut luonnollisemmat. Joillakin volyymiripset näyttää todella tökeröiltä, mutta joillekin sopii kuin nenä päähän.

Jos nainen nyt vaan on kaunis, niin se on aivan sama miten se laittautuu tai pukeutuu. Se on vaan hyvännäkönen. Ruma ei pysty parsimaan, vaikka mitkä ois vippaskonstit.

Vanha sanonta kai oli, että paskasta ei saa konvehtia.

Tuo ei ole totta alkuukaan. Meikillä saa todellakin ihmeitä aikaan.

Vierailija
56/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä itse ajattelisit, jos mies tulisi treffeille penisjatkeen kanssa?  Itseään varten sen vain asentanut paikalleen. Että saa itsevarmuutta, kun 30cm jötikkä hieroo lahkeessa polvilumpiota.

Vierailija
57/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen haljunkalpeaan namaan ei sovi mustat karvatukot.

Mihin te naikkoset muuten tarviitte sitä, että "miesten päät kääntyy?"

Vierailija
58/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti miehet kyllä tykkää niistä. Miehet sanoo aina tykkäävänsä luonnonkauniista naisista, mutta kyllä se pää kääntyy sellaisen naisen kohdalla jolla on ripsienpidennykset, huulissa täytettä jne,

Arvosta itse itseäsi! Et sinä oikeasti tarvitse ukkojen "päiden kääntymistä". Se on jopa iljettävää ja usko pois ne ajattele, että tuossa vois olla helppo yhden illan pano.

Vierailija
59/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän varsinkin ne sellaiset tuuman pituiset viuhkat on mauttomat. Sellaiset luonnollisen pituiset, jotka näyttävät lähinnä meikatuilta aidoilta ripsiltä menettelevät. Varsinkin jos silmät on pienet ja syvällä päässä, voi vaikutelma pitkien ja tuuheiden tekoripsien kanssa olla...erikoinen.

Toinen turn-off on nuin-sana.

Vierailija
60/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä myönnän, että tykkään kyllä katsella vähän halvan näköisiä naisia. Näitä ns. tosi tälläytyneitä Maisa Torppamaisia. Saa olla silikonia, hiustenpidennyksiä ja vaikka tekoripsiä. Niitä huulia EI. Ne on pelottavan näköiset ne sellaiset kumihuulet. Mutta katselun tasolle se sit jääkin ja tosin ei sellaisia naisia ihan joka päivä vastaan tulekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä