MIEHET! Mitä mieltä ripsipidennyksistä?
Eli, menen viikonlopuksi tapailemani miehen luokse ja jännitin kovasti kun hän nyt näkee mut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Kävin sitten eilen ottamassa ripsienpidennykset, että näyttäisin edes "ookoolta" ilman meikkiä... Noh, eilen sitten illalla kun tapasin veljeni niin hän heti huomasi hankintani ja tuhahti että ei olisi uskonut että minäkin tuollaiset madot naamaani liimaisin! Silmät näyttävät nyt muka likaisilta ja "sian tihrusilmiltä" kun ei näy karvojen takaa. Itkettää mitä meninkään tekemään! Kertokaa nyt ettei kaikki miehet ajattele nuin ja onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!
Kyseessä siis vielä volyymiripset eli tavallista tuhdimmat... Ja olen 26v jos se jotenkin vaikuttaa asiaan.
Kommentit (199)
Moni mies varmasti tykkää enemmän, että meikittömänä on luonnollinen. Ilman ripsiä kulmakarvoja ja muita härpäkkeitä. Mä en käsitä miksi ne ripset pitää edes olla24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!"
Joo, ei kyllä ole... Siihen tarvitaan ihan omanlainen naistyyppinsä että noita liimailee lärviinsä.
Mikäs tällainen naistyyppi on?
Voitko kuvailla, niin katsotaan osutko oikeaan. Vertaan naisystävääni.
No siis ei se ole naistyyppi, se on yhteiskuntaluokka. Eikä ne ole maistereita tai dippainssejä.
Että yliopistolla ei näy tekoripsiä?
Tykkään jos ripset ovat luonnostaan tuuheat ja pitkät. Samoin tykkään isoista tisseistä ja pulleista huulista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua, olisit ottanut luonnollisemmat. Joillakin volyymiripset näyttää todella tökeröiltä, mutta joillekin sopii kuin nenä päähän.
Jos nainen nyt vaan on kaunis, niin se on aivan sama miten se laittautuu tai pukeutuu. Se on vaan hyvännäkönen. Ruma ei pysty parsimaan, vaikka mitkä ois vippaskonstit.
Vanha sanonta kai oli, että paskasta ei saa konvehtia.
Sen näki tänään hesarin lastentarhanopettajista kertovassa jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään jos ripset ovat luonnostaan tuuheat ja pitkät. Samoin tykkään isoista tisseistä ja pulleista huulista.
Ethän unohda pientä ja kiinteää p ersettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän unohda pientä ja kiinteää p ersettä?
Saa se olla isompikin, kunhan on kiinteä ja hyvän muotoinen.
Pidän ripsien pidentäneitä maksullisina naisina.
Minun alakouluikäisen lapseni opettajalla on muoviripset. Ei voi mitään mutta ärsyttää minkä mallin antaa esiteinitytöille.
Onne kyllä rumat. Mutta kyllähän niitä näkee ihmisillä. Jopa työpaikan rumalla tarjalla ja sillä joka on kohta eläkeiässä.
Itse en laittaisi, mutta ei se mitään välttämättä ihmisestä kerro. Niitä näkyy kaikkialla. Kaupan kassalla, salilla, pankkivirkailijoilla, toimistoissa.
Paitsi en kyllä lääkäreillä ole koskaan nähnyt..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei kyllä ole... Siihen tarvitaan ihan omanlainen naistyyppinsä että noita liimailee lärviinsä.
No siis ei se ole naistyyppi, se on yhteiskuntaluokka. Eikä ne ole maistereita tai dippainssejä.
Haha! Ahdasmielinen maailmankuva. Mitäs tähän sanot; olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja mulla on ripisienpidennykset JA silikonirinnat.
Joku mainitsi, että sellaiset naiset eivät ole vaimomatskua, joilla on pidennykset ja muita feikkiapuja. Se on mulle ainakin aivan sama olenko jonkun silmissä vaimomatskua vai en. Jos joku tekee päätelmänsä vain pintapuolisten asioiden perusteella, on se paljon oksettavampaa kun jotkut lisäkarvat ripsissä.
Semmoset karvamadot on ihan kamalat! Jotkut vaan ei yhtään katso missä käyvät ripsensä laittamassa, luonnollisen näköiset, jotka laitettu hyvällä tekijällä ovat kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha! Ahdasmielinen maailmankuva. Mitäs tähän sanot; olen yhteiskuntatieteiden maisteri ja mulla on ripisienpidennykset JA silikonirinnat.
Joku mainitsi, että sellaiset naiset eivät ole vaimomatskua, joilla on pidennykset ja muita feikkiapuja. Se on mulle ainakin aivan sama olenko jonkun silmissä vaimomatskua vai en. Jos joku tekee päätelmänsä vain pintapuolisten asioiden perusteella, on se paljon oksettavampaa kun jotkut lisäkarvat ripsissä.
Vaimomatsku selittyy sillä, että hyvä sellainen ei edes ota mitään räpyttimiä eli kukaan sinua jätä vaimoksi ottamatta jos näkee ripset vaan sen luonteista ihmistä moni ei halua joka muokkaukset tekee
Totuus on se, että suurin osa miehistä ei edes huomaa näitä naisten asennuttamia lisukkeita. Hihkutaan vaan p****li tanassa naisen "luonnollisesta" kauneudesta.
"Ei noi taatusti oo mitkään silikonit, noihan on upeet luomut", huutaa mies innoissaan. Sama pätee ripsien ja hiusten pidennyksiin, huulitäytteisiin ym. Ei miehet näe, eivätkä edes halua nähdä totuutta.
Joillain naisilla ihan ookoo, MUTTA kun katselin koko kesän työpaikan nuorta naishenkilöä kun olin samoissa hommissa perehdyttämässä, niin ne on monesti tosi paakkuuntuneen näkösiä. Siis jotenkin kai ne ripset liimaantuu sit toisiinsa. Joillain naisilla ihan ok, mutta ei todellakaan kaikilla hyvännäköiset. Mielummin nainen, joka on ilman.
Eikös niiden ottaminen ja ylläpitäminen ole melko kallista? Siis ihan satoja euroja joka kk? Mielestäni ihan turha sijoitus.
Mieheni mielipide: näyttävät kauheilta. Hän on kuulemma nähnyt miten työpaikan naisten ripset tippuilevat ja harottavat/ovat puskat.
Itsekin pidin ennen aina tekoripsiä, ja ne mielestäni sopivat minulle hyvin kun olen tummapiirteinen, mutta miehen kommenttien jälkeen olen ollut ilman. Parempi ja luonnollisempi näin. Voin nyt käyttää esim. punaista huulipunaa ilman, että näytän liian tälläytyneeltä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että yliopistolla ei näy tekoripsiä?
No aika vähän - eikä juuri koskaan henkilökunnalla, siis niillä, jotka on valmistuneet. Vakuuttavuutta ja valtaa tavoitellaan ihan muilla keinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Mihin sä noita tarvitset?
Jos nainen nyt vaan on kaunis, niin se on aivan sama miten se laittautuu tai pukeutuu. Se on vaan hyvännäkönen. Ruma ei pysty parsimaan, vaikka mitkä ois vippaskonstit.
Vanha sanonta kai oli, että paskasta ei saa konvehtia.