Miksi mun mieheni on tuollainen?
Kommentit (12)
Miksi sinä olet itse tuollainen? Jospa olisit muunlainen.
Pakko on olla naimisissa ja olen yrittänyt muuttaa itseäni mutta mikään ei auta.
Sitä harmittaa, jurppii, vituttaa, keljuttaa jokin. Joku tarve ei tyydyty. Kysy mikä mättää. Tuollainen vihamielinen käytös on läheisille kuluttavaa.
Jaa.. no sitten jatkatte samaan malliin. Mies ei muutu etkä sinä.
Itsepä päätät kenen kanssa olet. Monet ihmiset on kusipäitä, muttei niiden kanssa tarvitse asua.
Vierailija kirjoitti:
Sitä harmittaa, jurppii, vituttaa, keljuttaa jokin. Joku tarve ei tyydyty. Kysy mikä mättää. Tuollainen vihamielinen käytös on läheisille kuluttavaa.
Kun ei se suostu puhumaan.
Se ei ole joutunut tai päässyt kasvamaan aikuiseksi. Voimakkaita tunteita kokiessaan aikuinenkin joskus turvautuu lapsen tapoihin kohdata ja käsitellä tunteita, esim. kiihtyessään huutaa, itkee, paiskoo tavaroita. Epävarmat ja turvattomasti kasvaneet herkemmin.
Jos tuo käytös sinua ahdistaa tai pahoittaa mielesi, niin suosittelen suunnittelemaan omaa elämää ja eroa, sillä muuttuminen on hankalaa ja vaatii usein jopa pitkällistä lapsuuden traumojen käsittelyä.
Sitä vituttaa. Ihan kuuluu joskus elämään. Ei tarvi masennuslääkkeitä.
Eli on tarjottu ehdotusta, että erotakin voi, muttei ap:lle kelvannut.
Kun pääsee tähän ikään, uskaltaa jo sanoa ääneen:
Jos et suostu tekemään muutosta asiaan, joka elämässäsi sinua häiritsee (ja jonka voisit ihan hyvin muuttaa), niin sinulla ei ole oikeutta valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se suostu puhumaan.
Kokeile kirjoittaa sille ja kysy mikä mättää.
Vierailija kirjoitti:
Sitä vituttaa. Ihan kuuluu joskus elämään. Ei tarvi masennuslääkkeitä.
En minä ainakaan kattelisi ketään joka raivoaa ja paiskoo ovia. Voin ihan hyvin valita kenen kanssa haluan aikaani viettää. En tarvitse tuollaista elämääni.
Onko sen pakko olla miehesi?
Minusta tähän on olemassa hyvin yksinkertainen ratkaisu...