Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIEHET! Mitä mieltä ripsipidennyksistä?

Vierailija
20.09.2017 |

Eli, menen viikonlopuksi tapailemani miehen luokse ja jännitin kovasti kun hän nyt näkee mut ensimmäistä kertaa ilman meikkiä. Kävin sitten eilen ottamassa ripsienpidennykset, että näyttäisin edes "ookoolta" ilman meikkiä... Noh, eilen sitten illalla kun tapasin veljeni niin hän heti huomasi hankintani ja tuhahti että ei olisi uskonut että minäkin tuollaiset madot naamaani liimaisin! Silmät näyttävät nyt muka likaisilta ja "sian tihrusilmiltä" kun ei näy karvojen takaa. Itkettää mitä meninkään tekemään! Kertokaa nyt ettei kaikki miehet ajattele nuin ja onhan näitä ripsiä jo melkein kaikilla naisilla!!
Kyseessä siis vielä volyymiripset eli tavallista tuhdimmat... Ja olen 26v jos se jotenkin vaikuttaa asiaan.

Kommentit (199)

Vierailija
181/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttaista wt-meininkiä.

Vierailija
182/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti miehet kyllä tykkää niistä. Miehet sanoo aina tykkäävänsä luonnonkauniista naisista, mutta kyllä se pää kääntyy sellaisen naisen kohdalla jolla on ripsienpidennykset, huulissa täytettä jne,

Pää saattaa kääntyä, mutta kumppaniksi valikoituu luonnollisempi nainen. Joka epävarmana alkaa muuttaa ulkonäköään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät siis paitsi tyhmältä, myös epätoivoiselta.

---Kaverit saivat nyt ylipuhuttua kun he ovat ratkaisseet meikittömyys-ongelmat ripsienpidennyksillä,

ap

no mun mielestä pidennykset ja erityisesti volyymiripset nimenomaan ei ratkaise meikittömyysongelmaa. Överit volyymiripset suorastaan huutaa seurakseen meikkiä. Meikitön, epätasaisen värinen naama on kyllä valitettavan eriparinen tuuheiden pidennysten kanssa. Ja tätä näkee tosi paljon, ei hyvä.

Vierailija
184/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan mitään ripsien pidennyksiä. Jos johonkin turhuuteen rahaa on pistettävä niin mielummin sitten vaikka pienet silikonit tisseihin.

Vierailija
185/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan mitään ripsien pidennyksiä. Jos johonkin turhuuteen rahaa on pistettävä niin mielummin sitten vaikka pienet silikonit tisseihin.

Tähän voisi myös lisätä että älkää jättäkää myös se huulten turvottaminen vähemmälle. Kauhean näköistä.

Kyllä nainen on parhaimmillaan juuri sauna(ssa/sta) tulleena.

Vierailija
186/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä paljon miehiä.

Niinpä :) Ilkeämielinen voisi jopa luulla, että kommentoijat ovat katkeria luonnollisia vaimomatskunaisia. 

Sinun on siis vaikea uskoa, että miehet ei tykkää? Onko itselläs? No, voin sen nyt vielä rautalangasta vääntää, miehet ei tykkää. Tästä joku aika sitten jätkien saunaillassa juteltiin, kun kaverin tyttöystävä aikoi laittaa. Kukaan yhtä lukuun ottamatta  ei tykännyt.

M31

Ainakin mun mies tykkää kun mulla on ripset,on ainakin niin sanonut kun oon kysynyt mielipidettään et kannattaako huollattaa vai olisinko ilman. Tosin mulla ei oo mitään överivolyymit vaan ihan klassiset pidennykset. Muuten en meikkaa juuri ollenkaan ja oon aika luonnollinen muutenkin mutta tuohannuo ripset silmiin piristystä ja sellaista syvyyttä.

Vierailija
187/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä :) Ilkeämielinen voisi jopa luulla, että kommentoijat ovat katkeria luonnollisia vaimomatskunaisia. 

Sinun on siis vaikea uskoa, että miehet ei tykkää? Onko itselläs? No, voin sen nyt vielä rautalangasta vääntää, miehet ei tykkää. Tästä joku aika sitten jätkien saunaillassa juteltiin, kun kaverin tyttöystävä aikoi laittaa. Kukaan yhtä lukuun ottamatta  ei tykännyt.

M31

Ainakin mun mies tykkää kun mulla on ripset,on ainakin niin sanonut kun oon kysynyt mielipidettään et kannattaako huollattaa vai olisinko ilman. Tosin mulla ei oo mitään överivolyymit vaan ihan klassiset pidennykset. Muuten en meikkaa juuri ollenkaan ja oon aika luonnollinen muutenkin mutta tuohannuo ripset silmiin piristystä ja sellaista syvyyttä.

Nope. Silmiä me katsellaan eikä niitä ripsiä. Kaikki mitä tungetaan silmien eteen on vain negatiivista. Pätee myös tisseihin ja peppuun.

Vastaus on tietysti karkeasti yleistetty, koska en voi vastata jokaisen miehen puolesta.

Vierailija
188/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskin että silikonien hinnalla saan 11 vuotta ripsienpidennyksiä kerran kuussa huolloilla. Ehkä mieluummin käytän rahat siihen, jos ei 11 vuotta jaksa käyttää niin voi lopettaa ja rahat säästyy.

Vierailija
189/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytät siis paitsi tyhmältä, myös epätoivoiselta.

---Kaverit saivat nyt ylipuhuttua kun he ovat ratkaisseet meikittömyys-ongelmat ripsienpidennyksillä,

ap

no mun mielestä pidennykset ja erityisesti volyymiripset nimenomaan ei ratkaise meikittömyysongelmaa. Överit volyymiripset suorastaan huutaa seurakseen meikkiä. Meikitön, epätasaisen värinen naama on kyllä valitettavan eriparinen tuuheiden pidennysten kanssa. Ja tätä näkee tosi paljon, ei hyvä.

Mulla on ainakin todella hyvä iho, en käytä ikinä muutenkaan meikkivoidetta. Ripsien lisäksi laitan vähän värillistä kulmageeliä ja hyvältä näyttää. Ei tosin ole övereitä vaan nätit ja siistit volyymit.

Vierailija
190/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M31

Nope. Silmiä me katsellaan eikä niitä ripsiä. Kaikki mitä tungetaan silmien eteen on vain negatiivista. Pätee myös tisseihin ja peppuun.

Vastaus on tietysti karkeasti yleistetty, koska en voi vastata jokaisen miehen puolesta.

No mua nyt ei kiinnostakaan jokaisen miehen mielipide vaan oman mieheni vain ja kuten sanoin niin oma mieheni on sanonut että ripseni näyttävät kivalta. Naimisiinkin oon päässyt, ripsistä huolimatta. Kysyn häneltä monesti muutenkin mielipidettä esim vaatekaupoilla tai et laitattaisinko vaaleita raitoja vai leikkauttaisinko vain vähän latvoja kun menen kampaajalle.

No jokatapuksessa pointtini oli että kyllä jotkut miehet tykkäävät kun tuolla joku väitti ettei kukaan mies varmasti tykkää.

Vierailija
191/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskin että silikonien hinnalla saan 11 vuotta ripsienpidennyksiä kerran kuussa huolloilla. Ehkä mieluummin käytän rahat siihen, jos ei 11 vuotta jaksa käyttää niin voi lopettaa ja rahat säästyy.

Silmäripsien hinnalla saisin varmasti isomman kasan lannoitetta pellolle. 

Vierailija
192/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinkin oon päässyt, ripsistä huolimatta..

Olennaisin kohta. Varmasti ihan nätti olet, nätimpi olisit ilman niitä ripsiä.

Tää menee samaa kaavaa kun aina: kysytte miesten mielipiteitä, mutta ette halua uskoa vastauksia.

Vierailija
193/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monet kyllä paljon nätimpiä ilman noita irtoripsiä. Itse en varsinaisesti ymmärrä niitä, mutta ei niistä varmaan haittaa ole, jos ovat jotenkin luonnolliset. Joskus kyllä näkee melkoisia virityksiä :D. Sellaiset hämähäkinjalat ovat kamalat.

Vierailija
194/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimisiinkin oon päässyt, ripsistä huolimatta..

Olennaisin kohta. Varmasti ihan nätti olet, nätimpi olisit ilman niitä ripsiä.

Tää menee samaa kaavaa kun aina: kysytte miesten mielipiteitä, mutta ette halua uskoa vastauksia.

Mies on sanonut että huollata vaan, näyttää pirtsakalta ja uskon kyllä hänen vastauksiaan. No, en jaksa jankata. Mutta Ap, pidä ripset jos itse tykkäät! Ja jos tuntuu et ne volyymit on liikaa niin laitata klassiset seuraavaksi :)

Vierailija
195/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmät sen kauniimmat: http://i2.asntown.net/4/worldslongesteyelashes4.jpg

Vierailija
196/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä miehiä varten edes hankita, vaan ajan säästämiseksi tärkeämpiin asioihin, kuten kuntosalilla käymiseen, ulkoiluun, kulttuurin harrastamiseen. Ei tarvitse aamulla käyttää ripsien värjäämiseen kymmeniä minuutteja. Tämä on fakta. Sitä paitsi irtoripsiä on todella monenlaisia. Melkein huomaamattomia ja isoja pehkoja (Miss Piggy -tyyliä)

Vierailija
197/199 |
20.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa jossain ripsien pidennyksissä on?   Lähes kaikki ihmiset muokkaavat ulkonäköään jollain tavoin, niin mikä noissa ripsissä nyt on niin pahaa?

Vierailija
198/199 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä, En jaksaisi kiinnitellä ja irroitella niitä jatkuvasti. Jos joku tykkää käyttää niin ihan vapaasti, ei ne toisilla minua häiritse.

Vierailija
199/199 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan seksikkäät, käyttäisipä useampi niitä ja värjäisi kulmakarvat myös tummiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän