Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kyse kun henkilön jolle soitan puhelin tuuttaa nopeeta varattua

Vierailija
09.03.2023 |

Kyse siis mun yli 80-vee äidistä. Kahtena päivänä olen koittanut soittaa ja nopeeta varattua tuuttaa. Myös äidin kaksi siskoa on yrittänyt soittaa ja sama juttu. Jos nyt joku laittaa että on estänyt teidät niin sekä mulla ja tädeillä on hyvät välit äitiin. Äiti ei sitä paitsi osaa puhelimella muuta kuin soittaa ja vastata. Mun oma puh on kunnossa. Pystyn soittaa ja vastaa normaalisti. Äidin puh.lasku menee e-laskuna ja hänellä hyvä eläke eli maksuvaikeuksistakaan ei voi olla kyse. Just käytiin hänen tilijuttujaan läpi ja tilillä oli kymppitonneja rahaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mutta toisen muksun kanssa käy aina noin. Lähes joka kerta tuuttaa kerran ja sitten varattua tai poikkeaa kokonaan. Heti perään kun soittaa toimii normaalisti. Puhelin saattaa muksulla olla joko kädessä käytössä tai vain pöydällä tyhjän panttina ja mitään ei siellä päässä näy tai kuulu ennen kuin soitan sen toisen puhelun perään.

Dnan liittymä.

Toisella muksulla myös sama liittymä mutta ei käy ikinä noin.

Vierailija
2/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä on lasku jäänyt maksamatta. Kannattaa käydä tarkistamassa onko äiti kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on linja auki jonnekin, hän on joko soittanut tai joku on soittanut hänelle.

Tai sitten hän on sählännyt puhelimen kanssa ja vahingossa estänyt kaikki tai saanut puhelimen johonkin ihmetilaan.

Varmaan jonkun kannattaisi käydä paikan päällä katsomassa puhelinta.

Vierailija
4/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akku loppu, kortti irti, puhelin kiinni, ei puheaikaa, ei kuuluvuutta tms. 

Vierailija
5/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on linja auki jonnekin, hän on joko soittanut tai joku on soittanut hänelle.

Tai sitten hän on sählännyt puhelimen kanssa ja vahingossa estänyt kaikki tai saanut puhelimen johonkin ihmetilaan.

Varmaan jonkun kannattaisi käydä paikan päällä katsomassa puhelinta.

Tästähän tulisi se normaali varattu-ääni. Tuo, mistä ap puhuu, on sellainen nopeampi tuuttaus, joka päättyy puhelun katkeamiseen. Noissa tapauksissa puhelu ei jostain syystä yhdisty.

Vierailija
6/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä tulisi "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä".

Vierailija
7/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidille tapahtunut jotain, kannattaa käydä paikan päällä.

Vierailija
8/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummi oli joskus sanut kännykkänsä lentokonetilaan vahingossa ja ei tavoitettu. En kyllä muista miten sillon oli hälytysäänen kanssa, ei tainnut tuutata ollenkaan. Oli hädissään kun ei itsekään saanut ketään kiinni.

Vierailija
9/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet joutunut estolistalle. Vahingossa on puhelimeen laitettu toiminto. Vanhemman ihmisen sormet ovat kömpelöt. Onko hänellä älypuhelin vai "karvalakkiluuri"?

Vierailija
10/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oli työvoimavirkailija yrittänyt saada puhelimella kiinni ja tapahtui samoin kuin ap:lla. Laittoi tekstarin, ettei saanut minua kiinni. Huomasin unohtaneeni yötilaan, jolloin puhelin ei hälytä. Soitin hänelle ja asia selvisi. Kuitenkin hänen piti vttuilla, että olen estänyt hänen numeron. Ei voinu kuin nauraa, että joo juuri noin kandee tehdä, niin saa olla rauhassa virkailijoilta. Jostain syystä hän ei nauranut, idiootti!

Vierailija
11/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa äidille antaa varapuhelin jolla voi itse soittaa jollekkin jos sattuu puhelimensa jotenkin sotkemaan. Prepaidin liittymän.

Vierailija
12/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Doro karvalakki.

Vierailija
13/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Tässä on nyt viisainta mennä paikan päälle, muuten asia ei varmuudella selviä. On se jännä jos on onnistunut sähläämään koko suvun estoon. Onkohan noissa Doroissa edes sellasta toimintoa? Laskun maksamattomuuteen vaikea uskoa e-laskun ja äidin varallisuuden vuoksi. Ei osaa nettipankkia edes käyttää tai muutenkaan tietokonetta.

Vierailija
14/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimeen voi vastata, vaikka puheaikaa ei olisi.

Vierailija
15/15 |
09.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko voinut tehdä puhelusiirron tai joku muu siirtänyt? Luin että on mahdollista mikäli ulkopuolinen saanut kännykän käsiinsä? En tiedä mikä ääni kuuluu soitettaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi