Nainen löydettiin kuolleena Lielahdesta - poliisi pyytää havaintoja harmaasta Merzedes Benzistä
https://www.aamulehti.fi/uutiset/lahiomainen-halytti-poliisin-lielahden…
Sunnuntai-iltana omakotitalosta Lielahdessa Tampereella kuolleena löytyneen naisen omainen hälytti poliisit paikalle havaittuaan tapahtuneen. Nainen on syntynyt Sisä-Suomen poliisin mukaan vuonna 1972. Uhri asui talossa, josta hänet löydettiin.
Poliisi ei ole tavoittanut henkilöitä, jotka mahdollisesti liikkuvat henkilöautolla, jonka rekisterinumero on CHS-413. Auto on harmaa farmarimallinen Mercedes Benz, joka on malliltaan B-180.
Tutkinnanjohtaja, rikoskomisario Jari Kinnunen Sisä-Suomen poliisista kertoo, että lähiomainen löysi henkirikoksen uhrin ja hälytti poliisin paikalle.
Kinnunen ei ota tässä vaiheessa kantaa siihen, kauanko nainen oli ollut kuolleena omakotitalossa.
Poliisin nyt kaipaama auto on Kinnusen mukaan nähty pihalla aiemminkin. Hän sanoo, että autoa ei ole välttämättä varastettu, vaan asiassa on vielä monenlaisia mahdollisuuksia.
Poliisi pyytää havaintoja mainitusta autosta ja sillä liikkuvista henkilöistä. Vihjeet voi soittaa numeroon 0295445890 tai lähettää sähköpostilla osoitteeseen pitkakestoinen.pirkanmaa@poliisi.fi.
Tapahtumapaikka oli Possilankadulla lähellä Peltovainionkatua.
Kommentit (409)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minfossa on päästy päätelmissä jo siihen pisteeseen, että naiset on sellaisia psykopaatti-pettäjiä että ansaitsevatkin tällaisen kohtalon. Huh huh.
Ei mikään yllätys. Naisviha kuuluu olennaisena osana tiettyn ideologiaan.
Joo tässä oli joku mustan "kinderin" perässä juoksemisen ajatus vielä lisänä. Ullatus.
Ne ihmettelee niitä feikkitilejä. Ostettuja ja ulkomaalaisten nimiä. :D
Ja myös sitä, että sen surmaajan FB-päivityksestä oli tykännyt joku Yasmin tjsp. jolla on paljon noita feikkitilejä tai ulkomaalaisia nimiä kavereissa. Joku maahanmuutto-aspekti tähän on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Naisia taas syytetään siitä, että mies vetää steroideja on täysi umpihullu mustasukkainen toisten ihmisten "omistaja". Just. Noilla saisi otsa loistaa vaikka vihreänä tai punaisena, että näkisi jo kaukaa kiertää.
Jouduin itse melkein tuollaisen sekopään uhriksi. Tajusin vain lähteä ajoissa. Silti alkoi vainoaminen, mikä jatkuu tänäkin päivänä. Onneksi harvenevassa mittakaavassa. Vähän kyllä pelottaa, jos saa tietää, että minulla on pahimpien pelkojensa mukaan uusi kumppani ja olen jatkanut elämää ihan normaalisti tahollani.
Missään ei ole tainnut tulla virallisesti ilmi että ko. heppu olisi käyttänyt steroideja, jos faktatietoihin nojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minfossa on päästy päätelmissä jo siihen pisteeseen, että naiset on sellaisia psykopaatti-pettäjiä että ansaitsevatkin tällaisen kohtalon. Huh huh.
Joo minä kans luin. Onneksi siellä vielä asiallisetkin kirjoittaa. Meitä on moneksi. Minfo on muuttunut.
Maailma on muuttunut. Kaiken maailman vaarallisia sekopäitä juoksee vapaalla jalalla, kukaan (edes päättäjät) ei kanna vastuuta mistään ja aiempaa isompi osa porukasta on muuttunut itsekkäiksi, katkeriksi ja vihaisiksi. Vaikuttaa ihan siltä, että ihmisten itsensä luoma nykymaailma ei sovi ihmisille.
Kyllä oikeasti politiikka on saanut ihmiset vihaiseksi. Tämä uhri saa syyt siitäkin. Epäreilua. Kirjoittelu olla minfossa kyllä ala-arvoista. En tiedä oliko jo trollausta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai nyt kukaan aikuinen ihminen kuvitellut, että tämä epäilty olisi ajatusmaailmansa kanssa yksin? Harva se päivä joku sekopää toteuttaa omaa agendaansa, yksi kaahaa autolla porukan yli, toinen käyttää kivääriä ja kolmas kokeilee puukkoa.. Osa kohdistaa teot satunnaisesti, osa valitsee naisia ja yhä useampi uhkaa poliisia.
Voitaisiinko jo pikkuhiljaa myöntää, että päänsilitys ja ymmärtäminen ei toimi?
Mistä tuttu tuo tekijäksi epäillyn naama- no on samaa tyyppiä kuin Radio Novan Vain elämää mainosten mies emännän kanssa telkkarin ääressä sohvalla sketsit:)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia taas syytetään siitä, että mies vetää steroideja on täysi umpihullu mustasukkainen toisten ihmisten "omistaja". Just. Noilla saisi otsa loistaa vaikka vihreänä tai punaisena, että näkisi jo kaukaa kiertää.
Jouduin itse melkein tuollaisen sekopään uhriksi. Tajusin vain lähteä ajoissa. Silti alkoi vainoaminen, mikä jatkuu tänäkin päivänä. Onneksi harvenevassa mittakaavassa. Vähän kyllä pelottaa, jos saa tietää, että minulla on pahimpien pelkojensa mukaan uusi kumppani ja olen jatkanut elämää ihan normaalisti tahollani.
Missään ei ole tainnut tulla virallisesti ilmi että ko. heppu olisi käyttänyt steroideja, jos faktatietoihin nojaa.
Jep, mutta Yliksellä joku kertoi Lurkin tulleen lohjalaisella kuntosalilla heti ensimmäisenä kehumaan, että häneltä saa sit kaikkea mitä tarvitsee. Huhuja toki. Eikä aggressiiviseen sekoiluun steroideja tarvita, jo alkoholi riittää jos taipumusta on ennestään.
Tämä edellä mainittu mies kasvanut uusioperheessä,siis,äiti asui tai mennyt avioliittoon uuden miehen kanssa. Minusta hyvä perhe oli ja tämä isäpuoli kaikinpuolin vastuunsa tunteva mies.Oikeasta isästä en tiedä varmasti,onko ollut vankilassa jostain,tullut siellä uskoon,ei varmaan helppoa ole ollut Jarillakaan lapsuudessaan ,jos vielä ollut kovin herkkä ja haavoittuva niin seurauksista ei koskaan voi olla varma.
Ne ihmettelee niitä feikkitilejä. Ostettuja ja ulkomaalaisten nimiä. :D