Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanon asiallisesti miespuoliselle työkaverille

Vierailija
11.09.2017 |

että tulee liian lähelle? Tulee seisomaan niin liki että tunnen hengityksen ja koskettelee myös ilman lupaa. En halua suututtaa koska yhteistyön pitää sujua jatkossakin ja tiimimme on mukana isommassa projektissa mutta niin miten sanoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on selvästi kiinnostunut sinusta. Sen verran selkärankaa sinun pitää kasvattaa että sanot suoraan että käytös ei ole soveliasta.

Vierailija
2/5 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot ystävällisesti mutta jämerästi: "Voisitko seisoa vähän kauempana. En pidä siitä, että tulet noin lähelle enkä etenkään siitä, että koskettelet minua. Kiitos."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siirryt kauemmaksi kun hän tulee liian lähelle tai koskee, kuinka suhtautuu, seuraako perässä lääppimässä silti? Mietin että ymmärtäisikö mies tarpeeksi selkeästä body languagesta että hänen käytöksensä ei ole toivottua, niin sitten ei tarvitsisi miettiä miten sanoa sanallisesti asiasta.

Vierailija
4/5 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ruumiinkieliä. Jos ei saa suutaan auki, ei voi kuin syyttää itseään.

Sanot vaan, samalla kun astut kauemmaksi, että "anteeksi, mä tarvin vähän enemmän tilaa" tai "sorge, mua ahdistaa olla noin lähellä" tai "äh, eihän tässä mahdu hengittämään". Toisin sanoen, on helpompi sanoa mitä SINÄ tarvitset, kuin syyttää toista mistään tai ohjeistaa sitä toista.

Vierailija
5/5 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän