Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttelen miehen kanssa, joka kirjoittaa tähän tyyliin:

Vierailija
10.09.2017 |

"Mits tänään?"
"Sullekki voitais keksii jtn mukavaa:D"
"Anteeksku en ehtinny soittaa eilen"
"Harmiku sataa vettä nyt:/"
"Eiks me voitas tavata esim tänää?:)"
"Mullekku sopis just hyvin vaikka heti,miten ois?"

Ei nyt juuri noita lauseita, mutta suuntaa antavasti. Välillä hänen teksteistään on vaikea saada selvää ja joudun kyselemään, että mitä äskeinen tarkoitti.

Jostain syystä en hirveästi nauti hänen kanssaan kirjoittelusta... Vaikuttaa kyllä kiltiltä ja ystävälliseltä, siksi hänen kanssaan vielä juttelenkin.

Mitä ajatuksia tämä herättää teissä?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt teinivaihe päälle. Ei jatkoon.

Vierailija
2/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen turn off.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kirjoittaa tuohon tyyliin ja se on todellakin häiritsevää. Onneksi kuitenkin puhuu normaalisti.

Vierailija
4/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten, mutta tuo "ehtinny"! Mikä ihmeen muotijuttu se on nykyään? Miksi partisiippeihin pitää tunkea loppuun tupla-n, vaikka se ei selvästikään siihen kuulu??

Vierailija
5/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

exä tajuu

Vierailija
6/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että kirjoitustaito ja naisen hurmaaminen eivät korreloi millään tavalla.

Vierailija
7/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaks se varmaan kysyy ootkos vähä lihonnu.

Vierailija
8/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille siitä että tuo "ku" ei kuulu olla kiinni toisessa sanassa. Voi olla että hön ei tiedä. Jos tietää ja riittävn monesti sanot niin alkaa kirjoittaa paremmin. Terv. miehen kirjoitusta muokannut

Vierailija
9/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten, mutta tuo "ehtinny"! Mikä ihmeen muotijuttu se on nykyään? Miksi partisiippeihin pitää tunkea loppuun tupla-n, vaikka se ei selvästikään siihen kuulu??

Hän tekee kaikki mahdolliset muutkin kielivirheet, esim. enään, viellä, sydämmen, erinlainen. Olen yrittänyt opettaa hänelle esimerkiksi, että "sydämeen ei mahdu kahta ämmää", mutta hän ei ole oppinut edes tuon sananparren avulla.

Ap

Vierailija
10/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu oikeinkirjoitukseen, mutta mitä ihmettä  tarkoittaa sinullekin voitaisiin keksiä jotain mukavaa? 

Vierailija
11/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän tekee kaikki mahdolliset muutkin kielivirheet, esim. enään, viellä, sydämmen, erinlainen. Olen yrittänyt opettaa hänelle esimerkiksi, että "sydämeen ei mahdu kahta ämmää", mutta hän ei ole oppinut edes tuon sananparren avulla.

Ap

Tuo olisi niin turn-OFF! Lapsellinen ja sivustymätön pikkupoika tuo tyyppi.

Vierailija
12/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kirjoittaa niin huonoa suomea, että tuohan on suorastaan virkistävän helppotajuista. Hänellä on kyllä erittäin laaja sanavarasto, mutta kielioppi on päin honkia. Puhuessa sitä ei niinkään huomaa.

Vierailija
13/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti tapailun alussa kannattaa alkaa korjaamaan ja opastamaan toista oikeaan kirjoittamiseen. Esimerkiksi kun joku aloittaa Tinderissä Moi niin siihen voi vastata että oikeasti menee Moi, eli siis pilkku perään.

Vierailija
14/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäni kirjoittaa tuohon tyyliin ja se on todellakin häiritsevää. Onneksi kuitenkin puhuu normaalisti.

Olen jutellut miehen kanssa puhelimessa ja hänkin puhuu yllättävän normaalisti. Saanko kysyä, onko isäsi fiksu? Mitä työtä tekee, mikä hän on ammatiltaan? Pidän toivoa yllä, ettei tämä mies olisi aivan toivoton tapaus.

Ap

Vierailija
15/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullekki ja tänää - joka noin kirjoittaa, on sivistymätön ja yksinkertainen.

Vierailija
16/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puutu oikeinkirjoitukseen, mutta mitä ihmettä  tarkoittaa sinullekin voitaisiin keksiä jotain mukavaa? 

Halusin vain antaa esimerkin lauseesta, jota en ymmärrä. Kyseiselle miehelle tuollaisten lauseiden kirjoittaminen on tyypillistä.

Ap

Vierailija
17/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi.

Vierailija
18/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko ap on yrittänyt _opettaa_ tuolle miehelle, miten kirjoitetaan oikein? Miksi jatkaa tutustumista, jos se on jo noin alentuvaa? Toivottavasti mies lisää virheitä ja vetää tyylinsä oikein överiksi. Niin itse tekisin tuossa tilanteessa, sen jälkeen ghostaisin ap:n.

Vierailija
19/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko ap on yrittänyt _opettaa_ tuolle miehelle, miten kirjoitetaan oikein? Miksi jatkaa tutustumista, jos se on jo noin alentuvaa? Toivottavasti mies lisää virheitä ja vetää tyylinsä oikein överiksi. Niin itse tekisin tuossa tilanteessa, sen jälkeen ghostaisin ap:n.

Minä ajattelin heti, että mies vain haluaa kirjoittaa puhekielen tyylisesti. On harkinnut sen itselleen sopivaksi. Jostain syystä.

Vierailija
20/85 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut miehen kanssa puhelimessa ja hänkin puhuu yllättävän normaalisti. Saanko kysyä, onko isäsi fiksu? Mitä työtä tekee, mikä hän on ammatiltaan? Pidän toivoa yllä, ettei tämä mies olisi aivan toivoton tapaus.

Ap

Isän fiksuudesta en osaa sanoa, koska hän ajoi pahan kolarin ja sai aivovamman kun olin pieni. Hän oli kirvesmies, mutta on nykyisin sairaseläkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme